קידום אתרים אורגני בגוגל SEO

קידום אורגני (SEO) בגוגל

אופטימיזציה למנועי חיפוש –Seo: Search Engine Optimization

אני בטוח ששמעתם לא פעם בתור בעלי עסקים על קידום אורגני או קידום אתרים בגוגל ותהיתם לעצמכם מה זה אומר? ואך אתם עושים זאת נכון ומקדמים בית-העסק שלכם? ומה זה אופטימיזציה??? אז למענכם אנו ננסה להסביר בצורה הטובה ביותר.

כיום, פירסום וקידום בית העסק שלכם ברשת האינטרנט או קידום ברשתות החברתיות היא הדרך האפקטיבית, הגמישה והקלה ביותר מבחינת הגעה לקהל יעד וגישה לתפוצה רחבה יותר.

עבודת קידום אורגני (SEO) מצריכה בניית אתר בצורה מחושבת וקפדנית שתתאים לדרישות שמנוע החיפוש של גוגל מבקש כמו מחקר מילים, בניית קישורים, וכתיבת תוכן. קביעת קו המציג את אופי וחוזקות בית העסק באופן שאתם מעוניינים להציג דרך עיצוב האתר והטמעת התוכן. קידום אתרים בגוגל מצריך הבנה של האלגוריתם של מנוע החיפוש ושם דגש על חוויית הגלישה של המבקרים באתר. לכן, מומלץ לעבוד מול איש מקצוע על מנת לקדם את האתר, המוצרים והשירותים שאתם מצעים ולהגיע לקהל רחב יותר ולהמיר אותם מקהל יעד ללקוחות.

קידום אורגני (SEO) בגוגל

פעולות לקידום אורגני:

  • מחקר מילות מפתח- ניתוח והגדרת מילות מפתח רלוונטיים.

  • מציאת כל הביטויים שקהל היעד מקליד לחיפוש יכול להגיע לעשרות ומאות ביטויים בעת החיפוש. לכן, בניית אסטרטגיה ומיקוד ביטויים מדויקת תביא לתוצאות ותקדם את האתר, המוצרים והשירותים שאתם מצעים.

  • בניית תוכנית קישורים- בנייה נכונה של תוכנית קישורים (לינקים) זה למעשה ליצור דפים ברשת אשר יכילו קישורים אל האתר שלכם. ככל שיש יותר קישורים מאתרים ובמיוחד מאתרים באותו התחום גוגל מבינה שזה אתר פעיל ורלוונטי ונותנת לו ציון יותר גבוה. יצירת הקישורים צריכה להעשות באופן טבעי ולא מתוך נקיטת פעולות יזומות שגוגל אוסר לעשות זאת.

  • כתיבת תוכן- כתיבת תוכן חשובה מאוד לציון שגוגל נותן לאתר. על כתיבת התוכן להיות לפי הכללים של SEO עם כותרת וכותרות משנה, חילוק לפסקאות, תמונות ובולטים. כאשר גוגל סורקת את האתר היא תבין במה האתר עוסק ולכן חשוב שהתוכן יהיה איכותי וימשוך את הגולשים לקרוא אותו ולהישאר באתר. מומלץ לעלות תכנים לאתר בפרקי זמן קרובים מכיוון, כאשר גוגל סורקת את האתר היא רואה שהאתר פעיל.

טיפים לקידום אורגני

  • התאמת האתר לטלפונים ניידים וטאבלטים.
  • להזרים מידע לאתר בתמונות, סרטונים ובכל דרך אפשרית.
  • תוכן תוכן תוכן!- לעלות כמה שיותר מאמרים וכתבות.
  • טעינת אתר מהירה.
  • סרגל כלים נוח למשתמש.
  • העלת פוסטים ברשתות החברתיות.
  • כותרת ותת כותרת מתאימה למאמר.
  • לחלק לפסקאות את המאמר.
  • בניית אסטרטגיה ומחקר למילות מפתח.
  • תוכנית קישורים רחבה המתאימה לתחום של האתר.

אז מה עושים?

כמו שהבנתם זה לא פשוט לקדם את האתר בצורה אורגנית, יש לעשות חשיבה ובניית אסטרטגיה בצורה מקצועית ונכונה על מנת להגיע לתוצאות ומיקום גבוה במנוע החיפוש של גוגל וגם להישאר שם! בליעד פתרונות ילוו אתכם לאורך כל הדרך ומצעים לכם את החבילה השלמה לקידום ושדרוג האתר של בית העסק שלכם הכוללת עיצוב האתר, תוכן איכותי, מיקוד מילות המפתח בניית ותוכנית קישורים טבעית והכל תחת קורת גג אחת! צרו קשר או השאירו פרטים.

קידום אורגני הוא מושג מוכר ונפוץ, שכל מי שיש לו אתר, או נוכחות דיגיטלית עסקית אחרת (פרופיל עסקי ברשת חברתית למשל) צריך להכיר. 
אבל רוב האנשים לא מבינים איך קידום אורגני צריך לעבוד, מה זה בכלל SEO ולמה קידום אורגני לפעמים עובד נורא לאט.
אז בתור צוות שעובד מסביב לשעון (טוב, כמעט…) לטובת קידום הלקוחות שלנו, נשמח אם תרשו לנו להסביר לכם את העקרונות של קידום אורגני SEO – עליהם מבוססת רוב העבודה.

הביטוי המלא שמסתתר מאחורי ראשי התיבות SEO הוא Search Engine Optimization – אופטימיזציה למנועי חיפוש, או במילים ממש פשוטות – איך להתאים את עמודי האתר והפרסומים האחרים שלכם לאלגוריתמים של מנועי החיפוש בגוגל וברשתות חברתיות, כדי לשפר את הדירוג שלכם בתוצאות החיפוש.

כשעושים לכם SEO נכון, מקצועי ומלא, האתר שלכם מופיע בתוצאות הראשונות בגוגל (האורגניות, לא הממומנות). הפרופיל שלכם ברשתות חברתיות קופץ לאנשים בפיד ואתם מקבלים חשיפה הרבה יותר רחבה – לטווח הרבה יותר ארוך.

זאת בניגוד לקידום ממומן, שאולי מביא אתכם לראש הפיד בגוגל, מקפיץ מודעות שלכם בסרטוני יוטיוב, רשתות חברתיות ואפילו באפליקציות, אבל מחזיק מעמד רק כל עוד אתם משלמים עבור הקמפיין.

seo-search-engine-optimization-internet-digital-concept

מה זה קידום אורגני SEO ולמה הוא כזה חשוב?

הביטוי המלא שמסתתר מאחורי ראשי התיבות SEO הוא Search Engine Optimization – אופטימיזציה למנועי חיפוש, או במילים ממש פשוטות – איך להתאים את עמודי האתר והפרסומים האחרים שלכם לאלגוריתמים של מנועי החיפוש בגוגל וברשתות חברתיות, כדי לשפר את הדירוג שלכם בתוצאות החיפוש.

כשעושים לכם SEO נכון, מקצועי ומלא, האתר שלכם מופיע בתוצאות הראשונות בגוגל (האורגניות, לא הממומנות). הפרופיל שלכם ברשתות חברתיות קופץ לאנשים בפיד ואתם מקבלים חשיפה הרבה יותר רחבה – לטווח הרבה יותר ארוך.

זאת בניגוד לקידום ממומן, שאולי מביא אתכם לראש הפיד בגוגל, מקפיץ מודעות שלכם בסרטוני יוטיוב, רשתות חברתיות ואפילו באפליקציות, אבל מחזיק מעמד רק כל עוד אתם משלמים עבור הקמפיין.

איך עושים SEO?

כדי ליישם את העקרונות של SEO לטובת קידום אורגני, משתמשים בכלים שונים – בעיקר מעולמות התוכן והעיצוב, אבל גם מהעולם הטכנולוגי והדיגיטלי. למשל:

  • כתיבת טקסטים מעולים לאתר, לבלוג, לפוסטים וגם לפרסומות וסרטונים.
  • עיצוב אתר אינטרנט אסתטי, שהוא גם ממוקד מטרה וגם מיישם חשיבה שיווקית – ערכית.
  • פעולות בתחום הטכנולוגי – כוללות שימוש בקודים, בניית קישורים, ארגון ההיררכיה של האתר ועוד.

כל אלה ביחד, מהווים את תחום ה SEO ומשרתים מטרה אחת – קידום אורגני.

אלמנטים מרכזיים בתהליכי קידום אורגני

אז כמו שאתם יכולים להבין, קידום אורגני כולל מספר תהליכים מורכבים, שכדאי לעשות אותם עם גוף מקצועי (כמונו למשל…).
הנה כמה דוגמאות, שאת חלקן אתם בטח מכירים:

מחקר מילים וביטויים

מאפשר לגלות מהם הביטויים הרלוונטיים שאותם הגולשים מחפשים בהקשר לשירותים והמוצרים של העסק. כך אפשר ליצור תכנים ועמודים שיש בהם את הביטויים האלה וכך קל יותר לגולשים למצוא את העסק שלכם בדיגיטל.

אופטימיזציה

שם כללי למגוון פעולות טכניות, כמו לדוגמה שיפור כתובת האינטרנט של עמוד באתר, תוך שילוב מילות מפתח כדי להקל על הגולשים למצוא אותו. עדכון תג הכותרת של העמוד וגם של תגיות מטא ותיאורי מטא שיעזרו לחשיפה.

ניתוח מתחרים

אלמנט קריטי לתהליכי קידום מוצלחים, כי רק לאחר ניתוח מתחרים אפשר להבליט אתכם על פני המתחרים, ליצור בידול ולוודא שהגולשים מגיעים דווקא אליכם ולא למתחרים.

יצירת תוכן

שילוב ביטויי חיפוש הוא חשוב, אבל גם תוכן איכותי ובעל ערך, שיהיה מעניין לקרוא ולא ממוחזר.
התוכן יכול להיות גם סרטונים, תמונות וכל מה שהגולשים פוגשים כשהם נכנסים לאתר שלכם, לפרופיל ברשת חברתית ולפרסומים אחרים שלכם.

היררכיה של אתר אינטרנט

אתרי אינטרנט יכולים להיות מורכבים וגדולים מאוד. רצוי שהאתר שלכם לא יהיה כבד מדי, אבל גם אם הוא גדול ומורכב, אפשר להקל על הקידום שלו עם היררכיה נכונה - כאשר קל לגולשים ולגוגל להתמצא בתוך האתר ולמצוא את מה שהם צריכים, אבל גם לגרום להם להישאר כמה שיותר זמן בתוך האתר וגם לעבור בין עמודים בתוך האתר.

עיצוב

עיצוב האתר והפרסומים האחרים שלכם באינטרנט הוא קריטי פחות או יותר כמו תוכן איכותי. עיצוב איכותי כולל יצירת עמודי נחיתה ואתרים נוחים וקלים לשימוש, אתרי קניות אטרקטיביים שקל וכיף לקנות בהם. אבל גם המסגרת של התוכן הכתוב באתר, שילוב תמונות מתאימות והדגשה של אלמנטים חשובים לקידום - הכל באחריות המעצבת הגרפית.

איפה כדאי לעשות קידום אורגני?

תהליכי קידום אורגני הם חיוניים ליצירת נוכחות בולטת ברשת, כדי להישאר בתודעת הלקוחות ולהגדיל את רמת החשיפה. 
אבל אלה גם תהליכים ארוכי טווח, מורכבים ממגוון של אלמנטים מקצועיים.

לכן חשוב לנו לתת ללקוחות שלנו וייב טוב, אווירת עבודה נעימה ומפרה וצוות שקולט את הראש שלכם.
צוות של אלופים לכל אחד מן האלמנטים השונים של SEO – תוכן, עיצוב, דיגיטל וטכנולוגיה.
כך אתם מקבלים טיפול מקצועי ומקיף לכל ההיבטים של קידום אורגני, על ידי צוות SEO מקצועי, שבו כל אחד הוא מומחה בתחומו. מוכנים להתקדם? דברו איתנו!

כתבות שיכולות לעניין אותך

אז...מוכנים להתקדם ולשווק את העסק שלכם כמו מקצוענים?

השאירו פרטים , אנחנו כבר נדאג לכל השאר