Facebook Pixel Code

בניית מאמרים לאתר תדמית

בניית מאמרים לאתר תדמית

מדוע חשוב להשקיע בבניית מאמרים לאתר תדמית וכיצד ניתן לכתוב מאמרים מוצלחים? כל התשובות במאמר הבא

בעידן הדיגיטלי של ימינו, כל עסק זקוק לאתר על מנת לנצליח. אם גם אתם החלטתם לבנות אתר תדמית שיקדם את העסק שלכם, יש דברים רבים שעליכם לתת עליהם את הדעת. לצד ההשקעה בעיצוב האתר, שיווק דיגיטלי ובנוסף קידום אתר ברשתות החברתיות ובגוגל, חשוב מאוד שאתר התדמית שלכם יכלול מאמרים ותוכן איכותי ומשובח.

כיצד מאמרים מסייעים לקידום האתר שלכם?

שלכם מעוצב בטוב טעם, ואתם מציעים שירותים או מוצרים ייחודיים, סביר להניח שתתקשו להשיג תנועה רבה של גולשים לאתר ללא קידום אורגני בגוגל. זוהי אסטרטגיה שבמסגרתה מקדם האתרים מבצע שלל פעולות על מנת לשפר את המיקום של האתר בתוצאות מנוע החיפוש. אחת הדרכים לקדם את האתר בגוגל ולהביא אותו למיקומים הראשונים, היא באמצעות העלאת מאמרים.

האלגוריתם של גוגל מעדיף לקדם אתרים שיש להם תוכן מעניין, מקורי ואיכותי. לכן, ככל שתשקיעו בכתיבת מאמרים לאתר התדמית שלכם, כך תוכלו לשפר את המיקום שלכם בגוגל ותגדילו את תנועת הגולשים שנכנסת לאתר שלכם.

מעבר לכך, מאמרים מקצועיים העוסקים בתחום של העסק שלכם, ימצבו אתכם כאוטוריטות מובילים בתחום. הגולשים יתרשמו מהידע והבקיאות שלכם, וכך יש סיכויים גדולים יותר שהם יפנו אליכם וירכשו את המוצרים או ישכרו את השירותים שלכם.

מה חשוב לשים לב כאשר בונים מאמרים באתר תדמית?

מאמרים בתחום שלכם- זה אולי נשמע מובן מאליו, אבל חשוב מאוד שהמאמרים באתר התדמית שלכם יהיו קשורים לעסק שלכם. אם לדוגמה יש לכם חנות מחשבים, עליכם להעלות מאמרים בנושא מחשבים ולא בנושא גינון למשל.

תוכן מקורי – המאמרים צריכים להיות מקוריים ולא מועתקים מאף מקור אחר. לא רק שמאמרים מועתקים יוצרים תדמית שלילית בעיני הגולשים, אלא שגוגל מעניש אתרים עם תכנים מועתקים ודוחק אותם לתחתית תוצאות מנוע החיפוש.

ערך מוסף- חשוב מאוד שהמאמרים יתנו ערך מוסף לגולש – שיעשירו את הידע שלו, שיבדרו אותו ושיעניקו לו טיפים בתחום. מאמרים ללא ערך מוסף הם כמו אוסף של מילים ללא משמעות אמיתית.

שפה רהוטה- מעבר לחשיבות של התוכן, עליכם גם להקפיד על תקינות הדקדוק, להימנע משגיאות כתיב ומשלב לשוני ירוד. זכרו שאתר התדמית שלכם צריך לשדר מקצועיות, וטעויות שכאלה עלולות להותיר רושם רע על הגולשים באתר.

מי כותב את התוכן- אם אתם מתלבטים מי יכתוב את המאמרים באתר התדמית שלכם, עומדות בפניכם כמה אפשרויות: אפשרות אחת היא שתכתבו את המאמרים בעצמכם. יש לכם את הידע המקצועי שתוכלו לחלוק אותו עם הגולשים, וכך גם תחסכו כסף על שכירת שירותי תוכן. מצד שני, כמנהלי עסק לא תמיד יש לכם זמן לכתוב מאמרים. אז האפשרות השנייה שלכם היא לפנות לכותבי תוכן מקצועיים ומנוסים שיכתבו עבורכם מאמרים בתחום העסק שלכם.

תוכן עניינים

רוצים לשמוע על חידושים בעולם המיתוג והעיצוב?
השאירו פרטים והישארו מעודכנים עם הניוזלטר שלנו :) מבטיחים לא להעביר את הפרטים שלכם כמובן.
לקוחות משוויצים בנו

הטופס נשלח בהצלחה ונציגנו ייצרו אתכם קשר בקרוב

start liad solutions

לקוחות חדשים מקבלים מאיתנו 10% הנחה, רוצה לקבל פרטים נוספים?