חיבורים לרשתות החברתיות באתר תדמיתי

מדוע חשוב שאתר התדמית שלכם יכלול קישורים לעמודי העסק ברשתות החברתיות?

מאז שנולדו הרשתות החברתיות, החיים של כולנו השתנו. לפי המחקרים, 22 אחוז מאוכלוסיית העולם גולשת בפייסבוק. ברשת החברתית רשומים 2.3 מיליארד משתמשים, מתוכם 6 מיליון ישראלים. הישראלים נוהגים להיכנס לפייסבוק לא פחות מ-8 פעמים ביום, ולשהות בכל ביקור במשך 20 דקות. עד 2010 צפויים להיות ברשתות החברתיות יותר משלושה מיליארד אנשים, וההערכה היא שמבוגר ממוצע יבלה 6 שנים ו-8 חודשים מחייו ברשתות החברתיות.

כיצד רשתות חברתיות מסייעות לקידום העסק?

לרשתות החברתיות יש השפעה אדירה על הצלחת העסק שלכם. הנה לפניכם כמה סיבות מדוע חשוב לקדם אתר תדמיתי שלכם ברשתות החברתיות:

העלאת המודעות למותג

רשתות חברתיות מאפשרות לכם לחשוף את העסק שלכם בפני קהלים חדשים. באמצעות קידום אורגני בפייסבוק או על ידי פרסום ממומן בפייסבוק, ניתן להגיע ללקוחות פוטנציאליים רבים אותם תוכלו להמיר ללקוחות.

יצירת אינטראקציה עם הלקוחות

באמצעות רשתות חברתיות ניתן ליצור קשר ישיר עם הלקוחות שלכם, לענות להם על שאלות, לספק להם פלטפורמה נוספת לשירות לקוחות, ולקבל מהם פידבק על השירות ועל המוצרים או השירותים שאתם מספקים. תוכלו למשל לערוך סקרים בקרב הגולשים, וכך לדעת מה עליכם לשפר ומה עליכם לשמר בעסק שלכם.

עדכון במוצרים חדשים ומבצעים

רשתות חברתיות הן פלטפורמה מצויינת לקידום המוצרים או המבצעים שלכם. תוכלו לפרסם פוסטים בעמוד העסקי ולקדם אותם בתשלום, כך שיותר גולשים ייחשפו אליהם, ייכנסו לאתר שלכם, יצרו עמכם קשר ויצטרפו לקהל הלקוחות שלכם.

עריכת הגרלות ותחרויות

רשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם מאפשרות לכם להעלות תחרויות והגרלות נושאות פרסים. תחרויות אלו יחזקו את האינטראקציה של הגולשים בעמוד העסקי שלכם, יגבירו את הנאמנות שלהם למותג שלכם ויגדילו את החשיפה של העסק שלכם בפני גולשים אחרים שטרם טרם נחשפו אליו. כך תוכלו להגדיל גם את ההכנסות שלכם.

התמודדות מול המתחרים

כפי שכבר ציינו, כמעט כולם גולשים ברשתות החברתיות, וכמעט לכל עסק יש עמוד עסקי, כולל המתחרים שלכם. ה עסק שאין לו עמוד עסקי פעיל ברשתות החברתיות עלול להישאר מאחור, ואם אתה לא שם אתה פשוט לא קיים. חשוב מאוד לדאוג לניהול שוטף של עמוד הפייסבוק, האינסטגרם, הטוויטר או הלינקדאין שלכם, על מנת לנצח את המתחרים שלכם ולא לאבד את קהל היעד.

חשיבות החיבורים לרשתות החברתיות באתר

מעבר להשקעה של קידום אתר תדמיתי ברשתות החברתיות, חשוב שהאתר שלכם יפנה לעמודים העסקיים שלכם באותן רשתות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ולינקדאין. הקישורים צריכים להופיע כאייקונים באתר התדמית המובילים ישירות לעמודים העסקיים שלכם. כך, הגולשים שמגיעים אליכם דרך גוגל או דרך המלצות מחברים, יוכלו להכיר את העמודים העסקיים שלכם ברשתות חברתיות, יעקבו אחריכם וייחשפו לפוסטים שלכם.

תיק עבודות

תיק עבודות All כל העבודות בניית אתרים מודעה לפייסבוק צמיגי נעמן צמיגי-נעמן-פרסום-בדיגיטל2 צמיגי-נעמן-פרסום-בדיגיטל1 פרסום-בדיגיטל-פיצה-פצץ פרסום-בדיגיטל-מרפאת-מאפו פרסום-רייפ-הרצליה- עיצוב-פלייר-תאטרון-חיפה עיצוב-ומיתוג-למרפאת-מאפו עיצוב-גרפי-מרפאת-מאפו עיצוב טפטים צ'ילי עיצוב כרטיסי ביקור

קרא עוד »