החלטתם לבנות אתר תדמית לעסק שלכם? לפניכם כל מה שחשוב לשים לב אליו בעיצוב אתר תדמית ​

אתר תדמית הוא כרטיס הביקור של העסק. הוא מציג את השירותים או המוצרים שהוא מציע, ומטרתו לשכנע את הגולשים ליצור קשר עם בעל העסק ולהמיר אותם ללקוחות. כדי ליצור רושם ראשוני חיובי על הגולשים שלכם, עליכם להשקיע בעיצוב האתר. עיצוב אתר תדמית צריך להיות חלק מהמיתוג עסקי של החברה, והעיצוב הגרפי של האתר חייב לכלול גופנים, צבעים וטקסטורה המותאמים לזהות של המותג. לפניכם כמה דברים שחשוב להקפיד עליהם כאשר מעצבים אתר תדמית לעסק שלכם:

בחירת הצבעים ​

כאשר מעצבים אתר תדמית, יש לבחור בקפידה את הצבעים השולטים באתר. מומלץ מאוד להימנע מצבעים בוהקים מדי שעלולים לגרום להסחת דעת בקרב הגולשים ולפגוע בחווית המשתמש. קחו בחשבון שלכל צבע יש מטען פסיכולוגי והשפעה על תחושות ורגשות של הגולש. כך לדוגמה, צבע אדום מסמל תשוקה ואנרגטיות, צבע ירוק משדר שלום ובריאות, צבע כחול משדר אמינות וצבע צהוב משדר אופטימיות. חשוב שהצבעים יתאימו לאופי העסק שלכם ולזהות המותג. כך למשל, אם יש לכם משרד עורכי דין, עדיף לבחור בצבעים ניטרליים כמו אפור, שחור וכחול, בעוד שאם אתם עוסקים בקונדיטוריה, מומלץ לבחור בצבעים עליזים ומתקתקים כמו ורוד וסגול.

בחירת גופנים​

גופן הוא סגנון עיצוב של אותיות, המעביר מסר חזותי לצד הטקסט. כאשר מעצבים אתר תדמית, מומלץ להקפיד על בחירה של לא יותר מ-2 גופנים שונים, על מנת למנוע עומס יתר. ישנם מגוון רחב של גופנים, כשלכל גופן יש את המאפיינים הייחודים לו. כך לדוגמה, גופני סריף הם גופנים עם קווים היורדים מקצוות האותיות (מעין צ׳ופצ׳יקים). גופנים מסוג סריף, כמו Times New Roman או פרנק-ריהל, הם גופנים מסורתיים ורשמיים המתאימים לעסק שמעוניין לשדר סמכות כמו משרד לראיית חשבון. לעומת זאת, גופני כתב יד כמו Guttman Yad או Melany Lane הם גופנים קלילים יותר המאופיינים בסלסולים ומתאימים לעסקים שפונים לקהל הצעיר. חשוב לשבת עם המעצב הגרפי שלכם, על מנת לבחור את הגופנים המתאימים ביותר לעסק שלכם.

בחירת התמונות​

לפי אמרה ידועה התוכן הוא המלך, ואם תשאלו אותנו התמונה היא המלכה. ממש כמו גופנים וצבעים, גם תמונות מעבירות מסר ומשפיעות על הזהות של העסק. אתר תדמית חייב לכלול תמונות הממחישות את השירותים או המוצרים שהעסק מציע. חשוב מאוד שהתמונות יהיו באיכות מצויינת וברזולוציה המתאימה לגודל המרבי שהאתר שלכם יכול להציג. מומלץ להימנע מתמונות אילוסטרציה הלקוחות ממאגר תמונות בתשלום, משום שיש בה משהו מעט מזויף. במקום זאת, שכרו את שירותיו של צלם מקצועי שיתעד את המוצרים או השירותים שלכם, וודאו שיש לכם תמונות של אותו מוצר מכמה זוויות שונות. מעבר לכך, מומלץ לשלב גם סרטונים, אנימציות וכל אלמנט עיצובי אחר שימשוך את הגולשים.

 

מאמרים
ליעד עובדיה

קידום אורגני בגוגל

כל מה שרציתם לדעת על קידום אורגני בגוגל קידום אורגני בגוגל – כל הנקודות שחשוב לדעת כבעלי עסק, חשוב שתהיה לכם נוכחות חזקה בעולם הדיגיטלי.

Read More »
שיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות ליעד פתרונות פרסום
מאמרים
ליעד עובדיה

טיפים לקידום בפייסבוק

5-טיפים לקידום בפייסבוק נראה לכם שלעלות פוסט זה קל ?. 5 טיפים שיעזרו לכם לשווק נכון את העסק שלכם בפייסבוק. נראה לכם שלעלות פוסט לפייסבוק

Read More »