האתר-שתמיד-רצית
אתר-חנות-וירטואלי-

בניית חנות וירטואלית

היום בעידן הדיגיטלי שלכל אדם יש לפחות מחשב ומכשיר סלולרי אחד מחובר
לרשת וכל הפעולות השגרתיות עושים בדיגיטל כמו קביעת תור לרופא, שמירת קשר עם
החברים וכמובן קניות…והרבה קניות.

אז כדי להיות רלוונטיים העסק שלכם צריך להיות גם במשחק, לבנות חנות וירטואלית ולהגיע לכמה שיותר לקוחות שיכלו לבקר אצלכם להתרשם מהמוצרים ולהיות חלק מקהל מרוצה.

יש לך חנות? רוצה לשבור את תקרת הזכוכית? רוצה להגיע לכמה שיותר לקוחות?
רוצה לעלות את כמות המכירות? אנחנו כאן כדי לספר לך על התהליך ואולי להיות שותפים לתהליך.

כל כך דומה....

חנות פיזית ואתר חנות לא כל כך שונים ותמצאו שם הרבה קווים דומים.
כמו בכל חנות יש קטגוריות וברקוד לכל מוצר. כמויות זמינות למוצרים, עגלת
קניות וקופה לתשלום.
אפשרות לאסוף את המוצר מבית העסק הוא לשלוח עד בית הלקוח והכל בלחיצת כפתור.

“אתר חנות יכול להכניס
טראפיק (תנועה) כמו חנות
בקניון ואפילו יותר!”

אתרי חנות טובים נותנים ללקוח חווית משתמש ממש כמו חנות ממשית

למה חנות ברשת

• החנות זמינה למעגל גדול יותר של לקוחות.
• החנות פתוחה 7/24 ויש אפשרות לרכוש בכל עת ומכל מקום.
• חוסך בעלויות חנות, חשמל ,ארנונה, תשלום משכורות למוכרנים.
• אין צורך בכמות מלאי גדולה שתופס מקום ועם הזמן הופכת לבלא

אך לקנות את אמון הלקוח?

• אם יש חנות פיסית לפרסם את הכתובת ואת מספר הטלפון.
• שדף החנות ברשת יהיה ברמת אבטחה גבוה.
• שירות לקוחות- לענות "און ליין" בצא'ט.
• הסכם מול חברת שליחיות.
• כל דף מוצר שיהיה עם כותרת, תמונה, יצרן, מפרט טכני, מחיר וזמן אחריות.
• לתת קישורים למוצרים דומים שהלקוח מחפש.
• לפרסם מוצרים חדשים ומבצעים.
• קישורים לרשתות חברתיות עם המלצות של לקוחות.
• בסיום תהליך קניה שליחת מייל עם כל פרטי המכירה.

מודלים הכרחיים באתרי חנות עבור בעל החנות

ניהול מוצרים – לכל מוצר קטגוריה ותת קטגוריה.

מפרט למוצר – כותרת, מק"ט, תמונה, יצרן , תיאור מוצר, עלות רכישה ,מפרט טכני , כמות
במלאי.

עגלת קניות – לינק לעגלת הקניות עם המוצרים שהלקוח בחר. עלות של כל מוצר בנפרד,
עלות כוללת של כל המוצרים, עלות של המשלוח, אפשרות להסיר או להוסיף מוצרים.

קופונים – מערך קופונים ייחודי, הנחות לכלל הגולשים, הנחות לחברי מועדון, הנחות VIP, הנחות על כמות מסויימת של מוצרים ועל קטגוריות מסויימות.

ניהול כרטיס לקוחות – פרטי רוכש, רכישות שעשה וסכום כולל של כל הרכישות שלו. אפשרות להגדיר את את הלקוח לפי פעילות (למשל לקוח זהב וכו'.)

ניהול מלאי – לעדכן את מלאי החנות באתר האינטרנט. אם יש חוסר במוצר מסוים
לעדכן באתר תחת " מלאי אזל" או " לא זמין במלאי".

סטטוס רכישה – מה המצב הרכישה של הלקוח מהנפקה של המוצר עד לקבלת המוצר
אצל הלקוח.

סוגי משלוחים – לקבוע מחירים של משלוחים לפי סוג משלוח (אקספרס, שליח ,דרך הדואר וכו').

סטטיסטיקה – פילוח כמות כניסות ורכישות לאתר החנות על מנת למדוד לשפר ולתת
אומדן על מצב החנות.