בניית דף נחיתה

דף נחיתה הוא "הרושם הראשוני" שאתה משאיר בפגישה.
כלי שיווק חזק שאמור למשוך את המבט של הגולש באינטרנט .
המטרה של הדף הוא ליצור אינטראקציה עם הלקוח בלי צורך לשכנע
ולהסביר.

הדף אמור להיות קליל ומזמין כמה שיותר מכוון מטרה, פשוט ונקי.
דף הנחיתה צריך להיות מאוד ממוקד גם בטקסט וגם בעיצוב על מנת למשוך
ולהשאיר את הגולש בדף, לערור אצלו גירוי על מנת שיתעניין יותר במוצר או
השירות שהדף מציע ויצור קשר או ישאיר פרטים .

בדף לא יהיו לינקים למוצרים נוספים או לאתר הבית של העסק, על מנת לא
ליצור הסחי דעת ללקוח עם תפריטים, מוצרים או שירותים נוספים שרק
יבלבלו ויורידו את רמת התעניינות של הלקוח מהמוצר או השירות שלמטרתו
יצאתם בקמפיין.

בניית-דף-נחיתה3-ליעד-פתרונות-פרסום

דפי נחיתה

יוצא בקמפיין? רוצה למשוך כמה שיותר לקוחות למוצר החדש שאתה משווק?
רוצה שכמה שיותר אנשים ידעו על השירות שאתה מספק?
בליעד פתרונות נעזור לך לשווק ולמקד את הקמפיין לקהל היעד המתאים לך.
על מנת לקדם את הקמפיין מומלץ להקים למוצר או השירות דף נחיתה.
ואנחנו נשמח לעזור לך מההתחלה ועד ההצלחה

כמה טיפים שיעזרו לכם לבנות דף נחיתה בצורה נכונה

• סרטון וידאו- אם יש אפשרות לצרף סרטון וידאו על המוצר או השירות יכול לעשות
עבודה מצוינת בהסברה ללקוח.

• יצירת קשר- מספר הטלפון של העסק או הלינק להשארת פרטים של הלקוח חייב!
להיות במיקום מרכזי בדף.

• הדף צריך לכלול את הלוגו ופרטי החברה.

• מיקוד- להתאים את הקמפיין לקהל היעד שהמוצר או השירות מכוון עליו. 

• תועלת- להוכיח לגולש תועלות למה כדאי לו ליצור קשר עם העסק ומה יצא לו מהמוצר
או השירות.

•רשתות חברתיות- להראות ללקוח הוכחות דרך הרשתות החברתיות על תגובות של
לקוחות נוספים שמשתמשים בשירות או המוצר ששיווקנו.

• דף ממוקד בשירות אחד בלבד.

בשורה התחתונה

המטרה של דף נחיתה היא לעזור לעסק לשווק את הקמפיין לכמה שיותר לקוחות בצורה
ממוקדת וברורה.
שהלקוח יעשה פעולה אחת בלבד באותו הרגע להשאיר פרטים או ליצור קשר עם העסק על
מנת להזמין את המוצר או השירות שבעל העסק מספק.

דף נחיתה עולה בין 700 ש"ח ל2500 ש"ח תלוי במורכבות הדף

דף נחיתה כשמו כן הוא, מנחית את הדף להשארת פרטים (לידים) ולרוב הפעמים מתמקד במוצר או בשירות ספציפי.

ל-בניית אתר תדמית  מספר רב של דפים ואינפורמציה מורחבת הכוללת קישורים לדפים שונים בתוך האתר.

האמת שפחות 🙂 דף נחיתה מתאים יותר לקמפיינים ממומנים שמטרתם העיקרית לקדם מוצר או שירות מאוד ספציפים וליצור אינטרקציה מהירה עם לקוחות פוטנציילים.

לדף הנחיתה אפשר לחבר מספר קמפיינים כגון קמפיין מילות חיפוש בגוגל, קמפיינים שמכניסים תנועה לדף מפייסבוק, ועוד מספר רב של קמפיינים פרסומים שיכולים להכניס תנועה רצינית לדף הנחיתה שלכם למד עוד בדף שיווק דיגיטלי 

לקוחות חדשים מקבלים מאיתנו 10% הנחה, רוצה לקבל פרטים נוספים?