fbpx

בניית מותג

עמוד הבית/כללי/בניית מותג

בניית מותג

בואו ללמוד איך למתג את העסק שלכם נכון.

רובנו מגרדים את הראש שהמילה מיתוג צצה לה פתאום. המאמר הבא הולך לעשות לכם סדר  בכל מה שקשור למיתוג עסקים וגם להכניס כמה טיפים שיכולים לעזור לכל העצמאים שבינינו איך להפוך למותג מצליח. ראשית נגדיר מהו מותג: מותג הוא מוצר, חנות, חברה או שירות, המתאפיינים בצורניות, צורה וצבע הייחודית רק לה. כדוגמא ניקח את פייסבוק

 

בשניים האחרונות בניית מותג הוא חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה השיווקית של רוב העסקים גדולים וקטנים כאחד, מדוכן הפלאפל השכונתי ועד לסטארט אפ החם של השנה, כולם רוצים להיות "מותג" כזה שעומד מאחוריו קונספט מגניב וסיפור מצליח. מותג שבכל הנכסים הפרסומיים שלו הכל מעוצב בשפה אחת שמספרת סיפור שלם אודות בית העסק / חברה.

 

אתם בטח שואלים מה יוצא לכם כמנהלי עסקים להשקיע כסף במותג שלכם ואיך אתם מחזירים אתה ההשקעה הכי מהר שיש

 

  1. קודם לכל העסק או החברה שלכם הופכים להיות אסתטיים יותר מבחינה ויזואלית ומראים על רצינות שבסופו של יום תגרום לקהל לקוחות רחב יותר! נכון קשה לכמת ויז'ואל לרווחיות אבל תסכימו איתי שחברות מכל העולם משקיעות על מיתוג לא סתם וכי יש לו משמעות כבדה מאוד גם בעתיד הרחוק וגם הקרוב. נציין שהמיתוג הראשוני הוא הבסיס הטוב ביותר לפרסום מצליח בעיצוב המקום, ברשתות המדיה, באינטרנט, בקמפיינים הפרסומיים  במוצרי הדפוס ובאווירה שהעסק מקנה כלפי חוץ.

 

  1. העסק או החברה שלכם מעבירים את המסר בצורה ברורה יותר ומהירה הרבה יותר.

 

  1. כולם זוכרים אתכם טוב יותר בזכות צבע יחודי וצורניות מרשימה.

 

  1. מבחינה סטטיסטית קמפיינים פרסומים של עסקים ממותגים עם קונספט משובח מצליחים יותר בקמפיינים בעשרות אחוזים!

 

  1. תמיד טוב להיראות טוב יותר! זה תמיד מצליח בחיים. חכמים אומרים שיופי זה לא הכל בחיים והם צודקים עם המוצר או השירות שלכם לא משהו… גם אחלה מיתוג לא יעזור.

זהו… הסברתי לכם למה אתם צריכים למתג את העסק עכשיו נשאר לי להסביר לכם באיזה מדיות המיתוג יבוא לידי ביטוי נתחיל…

  1. לוגו צורניות וצבע. הבסיס הראשוני למיתוג מצליח
  2. עיצוב חלל החנות / משרד / אולם תצוגה. המיתוג יכול לבוא לידי ביטוי בשילוט הכניסה ובעיצוב טפטים בחלל המסחרי ואפילו בצורניות והצבע של הרהיטים בחלל.
  3. אתר אינטרנט מכירתי או תדמית שממותג כמובן בהשראת הלוגו. קונספטואלי, נוח למשתמש, מזמין, ומעביר מידע מהר.
  4. עיצוב לרשתות החברתיות. פייסבוק, גוגל, אינסטגרם, יוטיוב. קמפיינים ממומנים גם במדיות החברתיות המותג חייב להיות מדוייק וחד. בעיצוב המודעות ואפילו באופי ובסגנון התוכן הפרסומי.
  5. עיצוב ניירת משרדית, עיצוב לדפוס, פולדרים, פליירים, שלטי חוצות, ועוד…

עכשיו אתם יודעים מהו מותג!  יותר מזה אתם במרחק קליק מלקבל את כל סל השירותים שדיברנו עליו במקום אחד!

ישירות לעסק שלכם.

איך הכתבה היתה? דרג אותה!

לחץ על הכוכב בכדי לדרג אותנו!

דירוג ממוצע / 5. הצבעות:

2019-03-07T20:45:59+00:00