Facebook Pixel Code

כך תבנו מיתוג עסקי לקידום העסק שלכם

מיתוג, למי שלא מכיר, הוא תהליך המקנה לעסק שלכם קווים מאפיינים ושפה שיווקית, שיכולה להקל על הלקוחות שלכם לזהות פרסומים שלכם, לשייך אליכם את המוצרים והשירותים שלכם, לנהל איתם תקשורת נוחה וברורה, לדבר בשפה שקהל היעד שלכם מתחבר אליה וכן – גם לתת לכם בידול לעומת המתחרים, שהוא כשלעצמו כל כך חשוב.
אז איך עושים מיתוג חכם לעסק? האם יש דבר כזה מיתוג דיגיטלי ואיך כל זה תורם
לקידום העסק שלכם?

מיתוג חכם לעסק – מי אמר שקידום זה לא כיף?

בימים שלפני העידן הדיגיטלי נהגו עסקים גדולים מאוד למתג את עצמם. לקטנים יותר לא היה מספיק תקציב ולכן רובם פשוט ויתרו על הרעיון. מיתוג של עסקים גדולים היה נעשה על ידי עיצוב המוצר, בחירת קו אחיד לכל הפרסומים והשיווקים וגם ייצור של עטים, ניירות מכתבים ומוצרים קד"ם שונים, שמחזקים את המותג ומחולקים במתנה לקוחות למשל.
היום פני הדברים כבר שונים מאוד, שכן בעידן הדיגיטלי כל אחד יכול ליצור מיתוג אפקטיבי לקידום העסק במחירים צנועים ובתקציבים מגוונים.
מה שכן – מיתוג מעולם לא היה יצירתי יותר – עם שפע של אפשרויות, רעיונות, עיצובים, צבעים וצורות, מיתוג הוא יופי של פעילות יצירתית, כל כולה מוקדשת לקידום העסק שלכם.

קידום בעזרת מיתוג דיגיטלי

אז איך נראה מיתוג דיגיטלי?
זה יכול להיות לוגו פשוט שעיצבתם בעצמכם או נתתם לגרפיקאית לעצב עבורכם, בו אתם משתמשים ברשתות חברתיות, בהתכתבויות הפורמליות של העסק במייל וגם על המוצרים שלכם, זו יכולה להיות שפה שיווקית שבה אתם משתמשים ברשתות חברתיות, כשאתם יוצרים קשר עם הלקוחות הקיימים והלקוחות הפוטנציאליים שלכם, אלא יכולים להיות הצבעים השולטים באתר של העסק שלכם ואלה יכולים להיות סרטונים מושקעים בעמוד היוטיוב שלכם.
המשותף לכל אמצעים הללו הוא החיבור הרגשי שאתם יוצרים אצל הלקוחות שלכם, השפה המשותפת, התחושה שאתם מבינים אותם ויודעים בדיוק מה הם צריכים, הבידול שלכם לעומת המתחרים שמבליט אתכם על פני השטח ועוד.
אבל איך בוחרים את המיתוג המתאים לעסק שלכם?

מגוון אתרי אינטרנט בליעד פתרונות פרסום

4 דרכים לקידום אפקטיבי בעזרת מיתוג

ישנן כמה דרכים שיעזרו לכם לבנות מיתוג עסקי נכון ומוצלח לעסק שלכם. הנה כמה מהן לפניכם:

גם המתחרים יכולים לתרום לקידום שלכם

מיתוג נכון כולל בתוכו גם את יצירת הבידול, החיוני כל כך בעולם התחרותי שלנו.
לכן מומלץ לבדוק מה המתחרים בתחום שלכם מציעים, כיצד הם ממתגים את עצמם, כדי לשאוב מהם השראה לצורך בניית המיתוג העסקי שלכם וכדי להקפיד על יצירת מיתוג מובחן ומובדל משלכם.
בדקו מהי זהות המותג שלהם (איך הם נראים ונשמעים), מהי חווית המשתמש באתר שלהם (קריאה לפעולה, ניווט ומבנה האתר), וכיצד הם מפרסמים את החברה שלהם במדיה החברתית, בתוכן האינטרנט ובאמצעי הפרסום המסורתיים (טלוויזיה, עיתון ורדיו).
רשמו בצד הערות על מה שלדעתכם עובד נכון אצל המתחרים, ונסו לחשוב כיצד אתם יכולים לעשות זאת יותר טוב, באופן שיבליט את היתרונות שלכם לעומת המתחרים.
שימו לב – גניבה של זהות המותג מהמתחרים שלכם היא אסורה ופסולה. הרעיון כאן הוא לשאוב השראה בלבד.

מיתוג לצורך קידום קשר עם הלקוח

אם יש מישהו שהמיתוג שלכם מופנה אליו ישירות, הרי שזהו קהל היעד שלכם.
אתם משווקים, מפרסמים, עושים מבצעים והנחות, יוצרים מוצרים ושירותים חדשים והכל כדי למשוך את קהל היעד הזה. אז לא כדאי לעשות איתו היכרות, רגע לפני שאתם משקיעים בו את כל המשאבים האלה?
חלק חשוב מן המיתוג הוא השפה המשותפת שאתם יוצרים עם קהל היעד שלכם. שפה שהיא רק שלכם ושלהם, אז כדי שהיא תעבוד נכון, אתם צריכים לדעת למי אתם פונים, מה הם מחפשים, מהי הדרך הטובה ביותר לפנות אליהם ואיפה הם נמצאים – כדי שתדעו איפה לפרסם.

מותג עם אישיות = קידום אפקטיבי

אישיות למותג – נשמע קצת מצחיק, אבל זה חלק מהעניין. יכול להיות לכם מותג שפונה למבוגרים, לצעירים, או לילדים. יכול להיות לכם מותג שובב וממזרי, או מותג רציני ופורמלי. יכול להיות לכם מותג ילדותי, או בוגר, מלא שמחת חיים, או מכובד ורשמי. בכל מקרה, למותג שלכם יש אופי והאופי הזה, בדיוק כמו אופי של בני אדם, הוא שיגרום לקהל היעד שלכם להימשך אליכם, או להירתע מהמותג, להקשיב למה שיש לכם להגיד ולאפשר לכם להעביר את הערכים והמסרים החשובים לכם.

עיצוב מקצועי של הלוגו שלכם לקידום איכותי

כיום אפשר למצוא אפליקציות ואתרי אינטרנט המציעים שירות של עיצובים גרפיים DIY. אתם רק צריכים לבחור את הצורה הכללית, את הצבעים ואת העיצוב הפנימי של הלוגו ויש לכם לוגו, אז למה לקחת מעצבת?
לוגו הוא הפנים הראשונות של העסק שלכם. הייצוג הראשוני והבסיסי שהלקוח פוגש, לעיתים הרבה לפני שהוא פוגש אתכם , או את השירותיםו המוצרים שלכם. לכן הוא צריך להיות ייצוגי, אבל במידה נכונה. הוא צריך להעביר מסר ומידע, אבל באופן מינימלי והוא צריך להיות אסתטי ולהתאים לשפה שאתם רוצים ליצור עם קהל היעד שלכם.
מעצבת גרפית היא בעלת מקצוע שיש לה את הכלים והידע הנדרשים כדי ליצור עבורכם את הלוגו המושלם ולכם מומלץ להיעזר באחת כזאת לעיצוב לוגו.

קידום העסק על ידי מיתוג לסיכום

כפי שאתם יכולים לראות, יש דרכים רבות לבצע מיתוג אפקטיבי לעסק, רובן מצריכות יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא. אם רק תרשו לעצמכם לפתוח את הראש ולהיות יצירתיים, תרוויחו גם תהליך מהנה ויצירתי של גילוי עצמי וגם קידו אפקטיבי לעסק שלכם, שישרת אתכם נאמנה לעוד שנים רבות.

מיתוג ועיצוב ליעד פתרונות פרסום

בניית מאמרים לאתר תדמית

בניית מאמרים לאתר תדמית מדוע חשוב להשקיע בבניית מאמרים לאתר תדמית וכיצד ניתן לכתוב מאמרים מוצלחים? כל התשובות במאמר הבא בעידן הדיגיטלי של ימינו, כל

קרא עוד »

הטופס נשלח בהצלחה ונציגנו ייצרו אתכם קשר בקרוב

start liad solutions

לקוחות חדשים מקבלים מאיתנו 10% הנחה, רוצה לקבל פרטים נוספים?