Facebook Pixel Code

מה ההבדל בין פעולות ONSITE לפעולות OFFSITE

שיווק דיגיטלי הוא ללא ספק אחד הנושאים החמים והחשובים ביותר בימינו בכל הקשור לעולם העסקים. זהו אחד הגורמים החשובים ביותר להצלחה של עסק, ארגון או חברה.
כדי ליישם כמו שצריך את העקרונות של השיווק הדיגיטלי, צריך להכיר קצת יותר טוב את העולם הזה ולהבין לפחות את מושגי היסוד הבסיסיים ביותר, כמו ONSITE ו OFFSITE .( יש עוד הרבה מושגים כמו SEO I PPC
אז מוכנים להתחיל?

ברוכים הבאים לעולם שכולו שיווק דיגיטלי!

העולם הרחב שנקרא "שיווק דיגיטלי" מלא למעשה במונחים, ביטויים ונושאים שרוב האנשים לא מכירים, אם כי נתקלים בהם כל הזמן.
מיתוג עסקי למשל, הוא מונח שקיים בתחום השיווק, עוד כשהיה רק שיווק מסורתי, אבל הוא מונח חשוב מאין כמוהו, ממנו מתחיל כל עסק שרוצה לפרסם ולשווק את עצמו.
כך גם בניית אתרים, המתייחסת ליצירה של נוכחות דיגיטלית ברשת, עבור עסקים שמעוניינים בדריכת רגל משמעותית גם בעולם הוירטואלי.
קידום אתרים הוא השלב הטבעי הבא, שמטרתו להפוך את האתר שלכם (שעבדתם קשה כדי לבנות אותו) לאתר שהלקוחות שלכם מכירים, או לפחות יודעים על קיונו. שם הם יכולים לשאול שאלות ולקבל תשובות על העסק שלכם, על המוצרים והשירותים השונים וגם לקנות.

אתם יכולים לראות שיש הרבה אזכורים לחשיבות אתר האינטרנט של העסק ויש לזה סיבה טובה.

פעולות ONSITE שאתם חייבים לעשות כדי לקדם את האתר שלכם

פעולות אונסייט (ONSITE) שייכות לעולם השיווק הדיגיטלי, אבל הן נכנסות לתחום השיווק האורגני, שכן הן מתבצעות בתוך האתר שלכם, כדי להפוך אותו לאטרקטיבי יותר, קליט יותר, בולט יותר בשטח.
כדי לבצע פעולות אונסייט, שניתן לקרוא להן גם פעולות קידום אתרים אורגני, חשוב לעבוד ברמה גבוהה של יסודיות, דייקנות ותשומת לב לפרטים הקטנים:

  • שיפור חווית המשתמש באתר
  • הגברת מהירות הטעינה של האתר ושל העמודים בו
  • מילוי האתר בתוכן איכותי ורלוונטי: מאמרים, מדריכים, סרטונים ותמונות
  • שיפור יחסי המרה באתר (הגדלת מספר הגולשים שנכנסים לקנות, משאירים פרטים אישיים וכן הלאה)
    את כל הפעולות האלה ניתן לעשות בעזרת אנשים מקצוע, אם כי תהליך למידה ממוקד ויסודי עשוי לאפשר לכם לבצע בעצמכם חלק גדול מפעולות אלה, אם יש לכם זמן פנוי.

אבל מה המשמעות של הפעולות הללו?

שיפור חווית המשתמש באתר

מאפשרת לכם לתת לגולשים חוויה נעימה וידידותית יותר בעת השימוש באתר: העיצוב של האתר צריך להיות נעים לעין, הפונטים צריכים להיות מספיק גדולים ונוחים לקריאה, התוכן צריך להיות צבעוני במידה הנכונה, מאורגן בצורה חכמה ועוד.

הגברת מהירות האתר

מבטיחה שהגולשים לא יתייאשו בגלל איטיות הטעינה של הדפים באתר ויעזבו. כך אתם מרוויחים שהות ארוכה של יותר גולשים באתר ודירוג גבוה יותר בגוגל.

תוכן איכותי

עוד סיבה שבגללה הגולשים יישארו יותר זמן באתר שלכם, ישתפו, יגיבו, ישתמשו בתוכן שהם מוצאים שם ושוב, הכדור חוזר לידיים של גוגל. ככל שיש לכם באתר תוכן יותר מעניין, רלוונט ואיכותי, שמושך גולשים וגורם להם להשאיר – דירוג האתר שלכם בגוגל עולה.

שיפור יחסי המרה

זהו הגביע הקדוש של קידום אתרים. היעד העיקרי שאליו מופנות כל הפעולות שאנחנו עושים בדיגיטל. בין אם מדובר במכירה של מוצרים ושירותים דרך האתר, או השארת פרטים אישיים על ידי הגולשים כדי שתוכלו לחזור אליהם ולהפוך אותם ללקוחות לפעילים שלכם, את זה עושים על ידי שיפור יחסי המרה. אפשר להכניס טקסטים שיווקיים אפקטיביים, כמו בדפי נחיתה, או להכניס סרטונים המאפשרים לגולשים לראות מה ניתן לעשות בעזרת המוצר שלכם ואפשר גם פשוט להציע מידע מעניין ב"מתנה" למי שמשאיר פרטים אישיים.
בכל מקרה, זה מה שנקרא: שיפור יחסי המרה.

פעולות OFFSITE לקידום אתרים

פעולות OFFSITE נקראות גם קידום אתרים חיצוני ומטרתן להעלות את האתר שלכם למודעות, לחשוף אותו לכמה שיותר גולשים ולהביא תנועה לאתר, על ידי נקיטת פעולות מחוץ לאתר.
אם עד עכשיו עשינו אופטימיזציה ושיפרנו את האתר שלכם כדי שהגולשים ישארו בו יותר זמן וכדי שהדירוג שלו בגוגל יעלה, עכשיו אנחנו מתמקדים בהבאת גולשים לאתר שלכם, כדי שהם ירצו להשאיר שם ואולי גם לבצע המרה (קניה או השארת פרטים אישיים).
בין פעולות קידום אתרים חיצוני שאפשר ליישם:

  • קידום בגוגל על ידי פרסום מודעות ממומנות
  • קידום ממומן וקידום אורגני ברשתות חברתיות
  • קישורים מאתרים בעלי טראפיק גבוה שמובילים לאתר שלכם
  • קמפיינים ממומנים ואחרים

פעולות אלה שייכות באופן ישיר לעולם השיווק והפרסום והן מצריכות לא מעט ידע והתמצאות בתחום השיווק הדיגיטלי הממומן בעיקר.

מה עדיף – פעולות ONSITE או פעולות OFFSITE לאתר שלכם?

כמו בתחומים רבים אחרים, גם כאן התשובה היא באמצע.
אופסייט חשוב כמעט כמו אונסייט, אבל לא בדיוק באותה מידה, כי אתם יכולים להשקיע המון משאבים בקידום אופסייט, אבל אם לא טיפלתם באתר שלכם ולא עשיתם לו אופטימיזציה (כלל הפעולות שהופכות את האתר שלכם אטרקטיבי וידידותי יותר לגולשים) ייתכן מאוד שכל העבודה שעשיתם אופסייט תרד לטמיון.
הגולשים יגיעו לאתר שלא נראה טוב, שאין בו תוכן מעניין ועובד מאוד לאט ואז פשוט יצאו החוצה.

לכן, חשוב לעשות פעולות אונסייט לקידום האתר שלכם, הרבה לפני שאתם מתחילים לעבוד פעולות אופסייט.

בשורה התחתונה

הסתבכתם עם המושגים? בשביל זה אנחנו כאן! מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום ואנחנו נשמח להכניס אתכם לעולם שכולו SEO ולעשות את העבודה בשבילכם!

תוכן עניינים

רוצים לשמוע על חידושים בעולם המיתוג והעיצוב?
השאירו פרטים והישארו מעודכנים עם הניוזלטר שלנו :) מבטיחים לא להעביר את הפרטים שלכם כמובן.
לקוחות משוויצים בנו

הטופס נשלח בהצלחה ונציגנו ייצרו אתכם קשר בקרוב

start liad solutions

לקוחות חדשים מקבלים מאיתנו 10% הנחה, רוצה לקבל פרטים נוספים?