מיתוג עסקי ועיצוב גרפי

בשנים האחרונות מיתוג עסקי הוא חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה השיווקית של רוב העסקים – גדולים וקטנים כאחד.

מדוכן הפלאפל השכונתי ועד לסטארט אפ החם של השנה – כולם רוצים להיות "מותג" כזה שעומד מאחוריו קונספט מגניב וסיפור מצליח.

מיתוג עסקי עוסק ביצירת מסר לעסק שלכם

מסר למוצר או לשירותים שאתם מספקים וכל זה תוך שימוש בצורניות, צבעוניות יחודית ואסתטית ואפיון מדוייק של חזון העסק או החברה שלכם, כל זה צריך להיכנס לתודעה הצרכנית במינימום מלל ומקסימום יצרתיות. 

שימוש בצבעים ובגופנים מסוימים המזוהים עם ערכי המותג שלכם

שימוש בצבעים ובגופנים מסוימים יכלו לבנות תשתית מעולה לשיווק דיגיטלי מניב יותר הרבה לקוחות יוצאי למסעות פרסום לפני שהם בנו את המותג שלהם מה שגורם לפספום עצום לכן אנחנו ממליצים לצעוד קדימה בשיטה הנכונה וקודם לכל ממתגים!

מותג מעוצב בשפה אחת שמספרת סיפור שלם

החברות המובילות בעולם הן חברות שהצליחו במיתוג העסקי שלהן, כמו אפל, פייסבוק, גוגל, מקדונלס, וקוקה קולה.

אתם בטח שואלים את עצמכם מדוע בכלל כדאי להשקיע במיתוג ועיצוב לעסק שלכם? אז הנה לפניכם כמה מיתרונות של מיתוג עסקי:

יתרונות השיווק במיתוג עסקי

• בזכות מיתוג עסקי העסק או החברה שלכם הופכים להיות אסתטיים ,נגישים וידידותיים ללקוח.

• מיתוג עסקי נתפס בעיני הלקוחות כעסק יציב ורציני.

• בעזרת מיתוג עסקי העסק או החברה שלכם מעבירים את המסר בצורה ברורה יותר ומהירה הרבה יותר.

• הלקוחות כולם זוכרים אתכם טוב יותר בזכות צבע יחודי וצורניות מרשימה.

• מבחינה סטטיסטית קמפיינים פרסומים של עסקים ממותגים עם קונספט משובח מצליחים יותר בקמפיינים בעשרות אחוזים.

• מיתוג עסקי יסייע לכם לבלוט מול המתחרים שלכם.

מיתוג עסקי ועיצוב גרפי
מיתוג עסקי ועיצוב גרפי
מיתוג עסקי ועיצוב גרפי
מיתוג עסקי ועיצוב גרפי

כיצד לבנות מיתוג עסקי לעסק שלכם?

ישנן כמה דרכים שיעזרו לכם לבנות מיתוג עסקי נכון ומוצלח לעסק שלכם. הנה כמה מהן לפניכם:

הבינו מי קהל היעד שלכם

אחד מהכלים החשובים ביצירת מיתוג עסקי, הוא להבין מיהו קהל היעד שלכם ומהם המאפיינים הדמוגרפיים שלו (גיל, מקצוע, מיקום גיאוגרפי, מין, תחומי עניין ועוד). נסו לחשוב עבור מי המוצרים או השירותים שלכם מיועדים, וכך תוכלו לפענח מיהו הלקוח הפוטנציאלי שלכם. אל תנסו להיות מותג הפונה לכולם, אחרת תפספסו את הלקוחות האידיאליים שלכם.

קבעו את האישיות של המותג שלכם

העסק שלכם צריך להיות בעל אישיות מסוימת. נסו לחשוב האם הוא קליל וצעיר, או יותר מכובד ורציני? האם הוא מודרני או מסורתי? קביעת האישיות של המותג שלכם, תעזור לכם לבנות את זהות למותג וליצור מיתוג עסקי התואם לערכים ולמסרים שאתם רוצים להעביר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם.

פנו למעצבים גרפיים מקצועיים לעיצוב הברנדינג שלכם(שפה עיצובית)

הלוגו שלכם והשפה העיצובית הם אלמנטים חשובים מאוד במיתוג עסקי . מיתוג עסקי צריך לשקף את זהות המותג שלכם ולהיות זכיר כך שקהל היעד שלכם יוכל לזהות אותו. ישנם עסקים המגזימים עם המיתוג והופכים אותו למסובך ומורכב מדי. זכרו שלוגו צריך להיות פשוט יחסית ולא לגנוב את הפוקוס מהמוצר או השירותים שאתם מספקים. קחו לדוגמה את הלוגו של חברת אפל – תפוח. זהו לוגו קלאסי ונצחי בקווים פשוטים יחסית. כדי ליצור את הלוגו המתאים ביותר לעסק שלכם, חשוב להיעזר במקצועיים בלבד ולא חובבנים שיהפכו לכם את העסק לצחוק.

צרו סלוגן בלתי נשכח וקריאייטיב גאוני!

כולנו מכירים את הסלוגן של חברת הביגוד וההנעלה ״נייקי״ : ״פשוט תעשו את זה״ (״Just Do It״). לשלוש המילים האלו אין קשר לנעלי ספורט, אבל הסלוגן הוא בלתי נשכח, מבטא את מהות המותג ומניע לפעולה. מומלץ להיעזר באיש מקצוע המתמחה בניסוח סלוגן שיבטא את זהות המותג שלכם. על הסלוגן להיות חיובי, להסביר יתרון מרכזי שהעסק שלכם מביא וליצור בידול מהמתחרים שלכם. בנוסף לכך, זכרו שהסלוגן צריך להיות קצר ותמציתי כך שיקלע בול למסר שאתם רוצים להעביר.

בצעו מחקר שוק

כשאתם יוצרים מותג מאפס, חשוב מאוד לבצע מחקר שוק. להבין מהם הצרכים של קהל היעד שלכם, מהן המגמות והטרנדים בתחום שלכם, מהי התחרות שעליכם להתמודד מולה ומהן שיטות השיווק והפרסום הנהוגות בתחום שלכם. מחקר שוק יסייע לכם לבנות אסטרטגיה שיווקית נכונה וליצור מיתוג עסקי שיוכיח את עצמו לאורך זמן. ניתן לבצע מחקר שוק באמצעות סקרי דעת קהל, ראיונות עומק, קבוצות מיקוד ותצפיות על הצרכנים.

קחו השראה מהמתחרים

מומלץ לבדוק מה המתחרים בתחום שלכם עושים, ולשאוב מהם השראה לצורך בניית המיתוג העסקי שלכם. בדקו מהי זהות המותג שלהם (איך הם נראים ונשמעים), מהי חווית המשתמש באתר שלהם (קריאה לפעולה, ניווט ומבנה האתר), וכיצד הם מפרסמים את החברה שלהם במדיה החברתית, בתוכן האינטרנט ובאמצעי הפרסום המסורתיים (טלוויזיה, עיתון ורדיו). רשמו בצד הערות על מה שלדעתכם עובד נכון אצל המתחרים, ונסו לחשוב כיצד אתם יכולים לעשות זאת יותר טוב. שימו לב לא לגנוב מהמתחרים שלכם את זהות המותג שלהם ואת המיתוג העסקי. הרעיון כאן הוא לשאוב השראה בלבד. 

יתרונות השיווק במיתוג עסקי

• בזכות מיתוג עסקי העסק או החברה שלכם הופכים להיות אסתטיים ,נגישים וידידותיים ללקוח.

• מיתוג עסקי נתפס בעיני הלקוחות כעסק יציב ורציני.

• בעזרת מיתוג עסקי העסק או החברה שלכם מעבירים את המסר בצורה ברורה יותר ומהירה הרבה יותר.

• הלקוחות כולם זוכרים אתכם טוב יותר בזכות צבע יחודי וצורניות מרשימה.

• מבחינה סטטיסטית קמפיינים פרסומים של עסקים ממותגים עם קונספט משובח מצליחים יותר בקמפיינים בעשרות אחוזים.

• מיתוג עסקי יסייע לכם לבלוט מול המתחרים שלכם.

מיתוג עסקי ועיצוב בלתי נישכח. אלו הנקודות שדורשות מיתוג עסקי בחברה או בעסק שלכם.

עיצוב אתרי אינטרנט

אתר אינטרנט מכירתי או תדמיתי שממותג בהשראת הלוגו. קונספטואלי, ידידותי ונוח למשתמש, מזמין ומעביר מידע באופן מהיר.

רוצים פרטים נוספים אודות

חיזוק המותג בעזרת בניית אתרים
לחצו כאן

עיצוב לוגו

צורה וצבע ייחודיים לעסק שלך. הבסיס הראשוני למיתוג מצליח.

רוצים פרטים נוספים אודות

בניית לוגו פרסומי לעסק שלכם
לחצו כאן

פיתוח המותג

עיצוב המותג פרושו מכלול גרפיקות, פרסומים וקריאיטיב המדברים בשפה אחידה המשרתת את המותג והופכת אותו לזכיר ואסטטי.

רוצים פרטים נוספים אודות

חיזוק המותג שלכם צרו איתנו קשר
לחצו כאן

קיריאטיב לקמפיינים

עיצוב וסלוגן שייבחרו בקפידה יעבירו את הרעיון ויצרו קמפיין טוב ויעיל. תוך מעקב ודוחות מסודרים, לתוצאות טובות

רוצים פרטים נוספים אודות

בניית קמפיינים ושיווק דיגיטלי
לחצו כאן
עיצוב חחלי מסחר

מיתוג לחללי מסחר

מיתוג עסקי יכול לבוא לידי ביטוי משילוט הכניסה, צורניות והצבע של הרהיטים בחלל ועד עיצוב טפטים ממותגים לחיזוק המותג בחלל המסחרי.

רוצים פרטים נוספים אודות

חיזוק המותג בעזרת עיצוב החלל שלכם
לחצו כאן

מיתוג ברשתות החברתיות

גם במדיות החברתיות מיתוג עסקי גורם מפתח. מודעה מעוצבת מחברת את הלקוח למותג ויוצרת בדלנות וזכרון פרסומי.

רוצים טיפים לשיווק במדיה החברתית

המגזין לפרסום עסקים
לחצו כאן

חיזוק גרפי על גבי מוצרים

עיצוב אריזות, עיצוב שקיות, מיתוג  רכבים ועוד. בעיקר שיתאימו למוצר או לשירות ויהיו בקו אחיד וברוח העסק.

רוצים פרטים נוספים אודות

חיזוק המותג שלכם צרו איתנו קשר
לחצו כאן

תיק העבודות שלנו

יש לנו נסיון משנת 2012 מעל ל-500 מיתוגים ומעל %90 סיפורי הצלחה

רוצים פרטים נוספים

כנסו לראות איזה תיק עבודות מגניב יש לנו
לחצו כאן