Facebook Pixel Code

עיצוב לוגו: כך תבחרו את הלוגו המתאים ביותר לעסק שלכם

עיצוב לוגו יכול להשפיע רבות על המיתוג של העסק שלכם. הלוגו הוא לא רק צבע, פונט או סמל. הוא חלק בלתי נפרד מהזהות של המותג שלכם, והוא זה המשדר לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם את הערכים והייחודיות של העסק שלכם. בעת עיצוב לוגו, חשוב לבחור בלוגו שמתכתב עם המטרה והמותג שלכם, ושקהל היעד יוכל להבין מהי המהות של העסק שלכם ומה מבדיל אתכם מהמתחרים. אז אם אתם מעוניינים להיעזר בשירותי עיצוב לוגו של מעצבים גרפיים מקצועיים, לפניכם כמה טיפים לדברים שחשוב לשים לב אליהם.

 

לוגו בלתי נשכח

כולכם בוודאי יודעים שהלוגו של חברת הטכנולוגיה המובילה ״אפל״, הוא תפוח. הסיבה לכך היא שזהו לוגו זכיר ובלתי נשכח, והרבה פעמים אנחנו מזהים את החברה לפי הלוגו שלה. אחד מהטיפים שלנו לעיצוב לוגו הוא להקפיד על לוגו שקהל היעד שלכם יוכל לזכור אותו היטב. אם אנשים יוכלו לזהות במהירות את הלוגו שלכם, הם גם יזכרו את החברה שלכם. חשבו על קונספט ייחודי לעיצוב הלוגו שלכם, שיבלוט מול המתחרים ושניתן יהיה לזהות אותו בקלות.

 

סגנון הלוגו

אחת מההחלטות שיש לקחת בעת עיצוב לוגו, הוא מהו הסגנון המבוקש. ישנו מגוון רחב של סגנונות:

עיצוב קלאסי – לוגו נצחי שנשאר תמיד באופנה ולא מתיישן לעולם. אלו בדרך כלל לוגואים פשוטים עם קווים נקיים וצבעוניות רגועה.

עיצוב וינטאג׳ – אם המטרה שלכם היא לעורר נוסטלגיה (למשל אם אתם משווקים מכונות גזוז), תוכלו לבחור בלוגו בעיצוב וינטג׳ ורטרו עם ניחוח של פעם.

עיצוב צעיר – אם העסק שלכם פונה לקהל יעד צעיר, תוכלו לבחור בלוגו בסגנון כייפי, עליז וצבעוני שישדר אווירה חיובית ושמחה למותג שלכם.

 

צבעי הלוגו

בחירת הצבעים היא גורם חשוב בעיצוב הלוגו שלכם. צבע הוא הדבר הראשון שאנשים מבחינים בו כשהם מביטים בלוגו. למעשה, מחקר מצא ש-80 אחוז מהצרכנים מעידים שצבע מעצים את ההכרה של המותג. לכן חשוב לבחור היטב את צבעי הלוגו שלכם. כדאי להתחשב במטען הפסיכולוגי שמלווה כל צבע ולהתאים אותו למאפיינים של העסק שלכם, כמו למשל: אדום משדר תשוקה ואנרגטיות חזקה, כתום משדר שמחה וידידותיות, צהוב משדר אופטימיות וחום, סגול משדר חוכמה ומסתוריות, ירוק משדר בריאות ושלום, כחול משדר אמינות ורוגע ושחור הוא צבע בעל נוכחות.

מחקרים מצאו שנשים מעדיפות צבעים רכים יותר בעוד שגברים מעדיפים צבעים חזקים יותר. אם אתם פונים למין מסוים, מומלץ לקחת זאת בחשבון בעת בחירת צבעי הלוגו.

 

בחירת גופן

הגופן הוא מרכיב חשוב בעיצוב לוגו. הוא מעביר לקהל היעד שלכם את האישיות של המותג שלכם, ולכן יש לבחור היטב את גופן הלוגו. ישנם שלושה סוגי משפחות גופנים עיקריות:

גופנים עם תגים (serif) – אילו גופנים המשדרים אמון ומקצועיות ומתאימים מאוד לעסקים רציניים כמו משרד עורכי דין או ראיית חשבון.

גופנים ללא תגים (sans serif) – אילו גופנים בעלי מראה גיאומטרי שחברות נוהגות להשתמש בהם בעיקר לכותרות מכיוון שהם מאוד נוחים לקריאה. יחד עם זאת, מכיוון שהגופנים האלו כל כך פופולריים, הלוגו שלכם עלול להיראות דומה מדי ללוגואים של המתחרים.

גופנים מעוצבים – אילו גופנים שמאופיינים בצורות מורכבות המתאימים מאוד לעיצוב לוגו. מומלץ לבחור בגופן מעוצב, אך יש להקפיד שהוא יהיה קריא וברור עבור קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם.

כמובן שבתוך כל משפחת גופנים יש מאות סוגי גופנים, ומומלץ להתייעץ עם מעצב גרפי לגבי בחירת הפונט המתאים ביותר ללוגו שלכם.

start liad solutions

מיתוג עסקי

חברת הדיגיטל שתנגיש לכם את עולם הפרסום והמיתוג סוכנות הפרסום שלנו מתמקדת במיתוג עסקים! בניית אתרים ופרסום לקהלי יעד רלוונטים במגוון פלטפורמות שיווקיות. כן, אני

קרא עוד »

בניית דף נחיתה מעוצב

דף נחיתה הוא "הרושם הראשוני" שאתה משאיר בפגישה.כלי שיווק חזק שאמור למשוך את המבט של הגולש באינטרנט .המטרה של הדף הוא ליצור אינטראקציה עם הלקוח

קרא עוד »

שיווק דיגיטלי לעסקים

שיווק דיגיטלי לעסקים – מגוון פלטפורמות שיווק לעסקים שרוצים יותר כיצד שיווק דיגיטלי יכול לסייע לעסק שלכם? כבעלי עסק, בוודאי יצא לכם לשמוע לא פעם

קרא עוד »

הטופס נשלח בהצלחה ונציגנו ייצרו אתכם קשר בקרוב

start liad solutions

לקוחות חדשים מקבלים מאיתנו 10% הנחה, רוצה לקבל פרטים נוספים?