Facebook Pixel Code

חבילת מיתוג לעסק – 3 טיפים מרכזיים למיתוג עסקי

מיתוג עסקי הוא עניין חמקמק – למי שלא מבין על מה בדיוק מדובר, אבל אנחנו כבר מזמן מבינים שמיתוג הוא הדרך היעילה ביותר ליצור לעסק שלכם תדמית יציבה ורצינית, לעזור לכם להעביר מסרים שיווקיים בצורה מהירה וברורה, לפתח שפה משותפת עם הלקוחות שלכם ולהבטיח שהמסרים השיווקיים שלכם יהיו מזוהים עם העסק שלכם בקלות.

חבילות המיתוג של ליעד פתרונות פרסום מאפשרות לכם לקבל את כל השירותים הרלוונטיים בלחיצת כפתור אחת, אבל אם אתם רוצים להעמיק את הידע שלכם בנושא (וכדאי שתעשו את זה), קבלו מאיתנו 3 טיפים למיתוג, שתמיד עובדים, כדי להפוך את העסק שלכם למותג מנצח.

מדייקים את המסרים – תחילת התהליך

כדי ליצור מיתוג עסקי מנצח, צריך קודם כל להבין היטב את המהות של העסק שלכם, את הייחודיות שלו ואת הערכים המאפיינים אותו.
לצורך כך, יש לבצע אפיון מדויק של העסק, כמו גם של המסר השיווקי והגדרת המותג בעיני הלקוחות, כדי לוודא שהמסרים השיווקיים והפרסומים של העסק יהיו מותאמים לקהל היעד.

כדי שתהליך זה יצליח, מומלץ לעבוד מול אנשי שיווק ומיתוג, אשר מיתוג לעסקים, הכולל התאמה בין השפה השיווקית של העסק לבין הלקוחות הוא המומחיות שלהם.

בניה מדויקת של מותג כוללת בחירה של צבעים, של פונטים, של אימג'ים (דימויים חזותיים, צילומים, צורות וכן הלאה) ושל סגנון שפתי שיהיה מזוהה עם העסק שלכם, ישדר את המסרים הנכונים בשפה מתאימה ללקוחות הפוטנציאליים שלכם ויאפשר ללקוחות לזהות בקלות שמדובר בפרסום שלכם – כמו שאתם ישר יודעים שמדובר על טוויטר למשל, כשאתם רואים את הלוגו עם הציפור הכחולה.

כך למשל, אם המותג שלכם מייצר שירותים ומוצרים לילדים, המסרים השיווקיים שלכם יהיו בצבעים חיים ועליזים, שפה פשוטה, אך מושכת, אימג'ים ילדותיים וכן הלאה.

בידול וייחודיות – הכירו את המתחרים

מיתוג נכון של עסק כולל בין היתר יצירת בידול וייחודיות, כדי שלא תהיו דומים למתחרים שלכם, בצורה שתבלבל את הלקוחות, כדי שתוכלו להבליט את היתרונות שלכם על פני המתחרים.
אבל גם כדי שתוכלו להכיר טוב יותר את התחרות בשטח ולהבין טוב יותר מול מי אתם עומדים.

בכל מקרה, ניתוח של המתחרים בשוק יכול לעזור לכם לבנות מותג מדוייק יותר, לחזק את הייחודיות של העסק שלכם ואם אין לכם ייחודיות – אחרי שתכירו היטב את המתחרים שלכם, תוכלו להבין מה חסר בתחום שלכם ולהציע את זה ללקוחות.

קידום גוגל
  •  עיצוב לוגו, שיעטר את המיילים הרשמיים ואת המסמכים הרשמיים שלכם.
  •  עיצוב אתר אינטרנט, שיהיה המקום שלכם באינטרנט, אליו יכולים לקוחות פוטנציאליים להגיע כדי להכיר אתכם טוב יותר, לקנות מכם מוצרים, לראות תמונות של המוצרים שלכם ולהבין אם הם רוצים להיות לקוחות פעילים שלכם.
  •  עיצוב עמודים עסקיים ברשתות חברתיות כמו אינסטגרם ופייסבוק
  •  אם קהל היעד שלכם לא נמצא באינטרנט (כי מדובר על אנשים מבוגרים למשל) אתם יכולים לעצב פליירים, מגנטים וכרטיסי ביקור, שמתחברים יותר לעולם השיווק המסורתי, אבל עובדים מצויין במקרים מסוימים.
  •  אם אתם מתמקדים בשיווק דיגיטלי – תוכלו לעצב סרטונים ועלוני פרסום אינטרנטיים בהתאמה למיתוג שלכם.

מיתוג עסקי לסיכום

מיתוג עסקי חכם ומקצועי הוא כנראה הדבר הכי חשוב שתעשו בשביל העסק שלכם.
זה האמצעי המשמעותי ביותר ליצירת קשר עם הלקוחות שלכם, ליצירת בידול מול המתחרים וגם לצורך העברה מדויקת וטובה של המסרים השיווקיים שלכם.

אז אם זה נראה לכם כמו משימה מורכבת וקשה, תנו לנו להרגיע אתכם ולומר, שלכל עסק יש סגנון אישי של מיתוג, אותו אנחנו יודעים לזהות ולהתאים לצרכים של העסק, לאופי שלו ואפילו לתקציב.

חבילות המיתוג שלנו מאפשרות לכם לבחור את המסלול המתאים לכם ביותר, בלי להפסיד את השירות המקצועי שאנחנו יכולים לתת לכם ובלי להתפשר.

אז אל תחכו לרגע האחרון – התקשרו עכשיו והזמינו חבילת מיתוג תפורה למידותיכם, שתסלול לעסק שלכם את הדרך להצלחה!

מיתוג ועיצוב ליעד פתרונות פרסום

בניית מאמרים לאתר תדמית

בניית מאמרים לאתר תדמית מדוע חשוב להשקיע בבניית מאמרים לאתר תדמית וכיצד ניתן לכתוב מאמרים מוצלחים? כל התשובות במאמר הבא בעידן הדיגיטלי של ימינו, כל

קרא עוד »
תמונת נושא לעמוד פרסום נכון בפייסבוק

פרסום נכון בפייסבוק

פייסבוק היא המקום שבו מאות אלפי גולשים – קהל יעד ולקוחות פוטנציאליים שלכם – מבלים בו זמן רב מאוד. יש להניח שהם נמצאים שם אפילו

קרא עוד »

הטופס נשלח בהצלחה ונציגנו ייצרו אתכם קשר בקרוב

start liad solutions

לקוחות חדשים מקבלים מאיתנו 10% הנחה, רוצה לקבל פרטים נוספים?