טיפים לעיצוב פלייר שיקדם את העסק שלכם
אחת משיטות השיווק הנפוצות ביותר בעולם היא הפצת פלייר (או בשמו השני – עלון). הפלייר הוא מוצר דפוס המיועד לקדם עסקים ולהעביר מסר שיווקי לקהל
מיתוג עסקי » מיתוג עסקי » מהם השיקולים בכניסה לתהליך של מיתוג מחדש?
מיתוג עסקי מחדש הוא סיפור מורכב לכל הדעות.
ככל שמדובר על עסק גדול יותר ומוכר יותר, מיתוג מחדש יכול להעמיד בסיכון את הקשר שלו עם הלקוחות ולהשפיע לכיוונים שונים על ההתנהלות העסקית.
אז מהו בעצם מיתוג מחדש? מתי צריך אותו? איך זה עובד ואיך זה משרת את טובת העסק?
מיתוג לעסקים מחדש הוא תהליך שבמהלכו מגדירים מחדש את הערכים, את השפה החזותית והמילולית ואת המסרים השיווקיים, אותם החברה מעוניינת להעביר ללקוחות הפוטנציאליים והפעילים שלה.
בפועל, התהליך כולל החלפה של:
במרבית המקרים מדובר על מהלך רחב היקף ומשמעותי, שיש לו השפעה על היבטים רבים של התנהלות החברה ולכן חשוב לבצע אותו באופן מקצועי, אחראי וזהיר, כדי להבטיח שהתוצאות שלו יהיו אפקטיביות.
בסופו של דבר, מיתוג מחדש הוא בעצם החלפה של שפה.
השפה המשותפת והמוכרת שיש לעסק שלכם עם קהל הלקוחות.
אתם בעצם צריכים לבנות שפה חדשה, שתתקבל בקלות ובשמחה ושגם יהיה קל להכיר וללמוד אותה, אך גם באופן כזה שקהל הלקוחות שלכם לא יתבלבל ביניכם ובין המוצרים שלכם לאלה של חברה אחרת.
אז למה בכלל צריך את זה?
יש מגוון גדול של סיבות לעשות מיתוג מחדש לעסק, אבל כאן תמצאו את העיקריות שבהן:
עסקים ותיקים מאוד חווים את זה כל הזמן – הערכים שליוו את החברה בשנות ההקמה שלה ובשנותיה הראשונות הם כבר לא רלוונטיים.
פעילות החברה השתנתה באופן מהותי והמיתוג הקיים כבר לא משקף את מה שהחברה מעוניינת לשדר ללקוחות שלה. המיתוג הקיים כבר לא משקף את המציאות ולכן כדאי להחליף אותו.
כל עסק עובר תקופות קשות, אבל אם התקופה הקשה נמשכת זמן רב, העסק עלול ליצור לעצמו שם לא טוב – תלונות, איחורים, אי שביעות רצון של הלקוחות, בעיות בשירות, מוצרים תקולים ועוד.
כל אלה יכולים להיות סיבה מספיק טובה להחליף מיתוג עסקי, כדי להתחיל דף חדש עם הלקוחות.
עולם העסקים הוא דינמי – כל חברה ותיקה מספיק יכולה לספר לכם את זה. לכן, חברות ועסקים ותיקים משתנים מדי פעם, משנים פעילות עסקית, פונים לקהלים חדשים ובהתאם, משנים גם את הערכים שליוו אותם עד כה. במקרים כאלה, מיתוג מחדש מסייע לדייק את הפעילות של החברה וגם את הקשר עם הלקוחות.
בעיקר אצל עסקים ותיקים, חלים שינויים לפעמים דווקא אצל קהל היעד, שהופך להיות צעיר יותר. במקרה כזה החברה צריכה לערוך שינויים כדי להתאים את השפה השיווקית שלה לקהל החדש, לרענן את הייחודיות מול המתחרים ולעמוד בתנאי התחרות הקיימת בשוק – כדי לא להישאר מאחור.
מיתוג לעסקים כולל אלמנטים רבים שחשוב לפעול בתוכם בצורה מדויקת, מסונכרנת ומתואמת.
אלמנטים אלה צריכים להשתנות לעיתים, כאשר השינוי משרת כמובן את טובת העסק.
יחד עם זאת, גם מיתוג מחדש, כמו כל תהליך של מיתוג עסקי, צריך להתבצע באופן מקצועי, תוך תהליכי חשיבה שיבטיחו שמירה על קשר טוב עם לקוחות קיימים, העברה של מסרים מדויקים ללקוחות פוטנציאליים, בחירה של שפה שיווקית הולמת עבור העסק ולקוחותיו וכן הלאה.
את כל זה אפשר לעשות בליווי מקצועי של חברת "ליעד פתרונות פרסום", המנוסה בתחום המיתוג העסקי, שיכולה לבצע את כל התהליכים הללו עבורכם על הצד הטוב ביותר.
אחת משיטות השיווק הנפוצות ביותר בעולם היא הפצת פלייר (או בשמו השני – עלון). הפלייר הוא מוצר דפוס המיועד לקדם עסקים ולהעביר מסר שיווקי לקהל
5 טיפים לקידום בפייסבוק נראה לכם שלעלות פוסט זה קל ?. 5 טיפים שיעזרו לכם לשווק נכון את העסק שלכם בפייסבוק. נראה לכם שלעלות פוסט
תמונות מתאימות לאתר תדמית לתמונות באתר התדמית יש השפעה רבה על הצלחת האתר והעסק. לפניכם טיפים לבחירת תמונות לאתר התדמית שלכם לפי האמרה הידועה תמונה
מיתוג עסקי הוא עניין חמקמק – למי שלא מבין על מה בדיוק מדובר, אבל אנחנו כבר מזמן מבינים שמיתוג הוא הדרך היעילה ביותר ליצור לעסק
בניית אתר תדמית רספונסיבי מהו אתר רספונסיבי ומדוע חשוב שאתר התדמית שלכם יהיה בעל עיצוב רספונסיבי? כל התשובות במאמר הבא לפי דו״ח שפרסם המרכז לחקר