Facebook Pixel Code

פרסום נכון בפייסבוק

תמונת נושא לעמוד פרסום נכון בפייסבוק

פייסבוק היא המקום שבו מאות אלפי גולשים – קהל יעד ולקוחות פוטנציאליים שלכם – מבלים בו זמן רב מאוד. יש להניח שהם נמצאים שם אפילו זמן רב הרבה יותר ממה שאתם משערים, פשוט כי פייסבוק הפך למקום המרכזי שבו פוגשים חברים, מתעדכנים בחדשות, צופים בסרטונים ונהנים מ"בילוי עם חברים" בקבוצות השונות.

אז איך עושים אופטימיזציה ליכולות הפרסום לעסקים של פייסבוק עבורכם בקבוצות ובפרופיל העסקי? איך משתמשים בפרסום ממומן בפייסבוק ואיך מעצבים פוסטים מנצחים בפייסבוק?

פרסום בפייסבוק לעסקים

כל עסק, ארגון, גוף ואיש ציבור שמכבד את עצמו מנהל עמוד פייסבוק עסקי, או רשמי אחד לפחות.

אבל גם עמוד עסקי בפייסבוק הוא ממש לא מספיק כדי ליצור פרסום לעסק שלכם בפלטפורמה הכי חשובה בסביבה.

העמוד שלכם חייב להיות מעוצב נכון – עם תמונת נושא, או סרטון מרשים שמעביר את המסר וגם מושך את הגולשים להשאיר עוד קצת, אבל גם זה לא מספיק.

העמוד שלכם חייב להיות מעודכן ומלא אינפורמציה רלוונטית – מספר טלפון להתקשרות, לחצן "לקנייה", ממשק הודעות אוטומטי, מידע לגבי שעות פתיחה של העסק, כתובת ועוד ולא פחות חשוב – עמוד אודות מעודכן, מעניין ורלוונטי, שיגרום לגולשים להבין מי אתם, מה אתם מוכרים ולמה כדאי לקנות דווקא אצלכם, אבל זוהי רק ההתחלה, כי כמו שאתם יודעים – התוכן הוא המלך.

עיצוב פוסטים לפייסבוק

אם התוכן הוא המלך, אז התוכן שאתם מפרסמים בפייסבוק חייב להיות כמובן מעוצב ומוקפד באופן כזה, שהגולשים ירצו להשאיר וירצו להיות מעורבים. איך עושים את זה?

זוכרים שהעולם הדיגיטלי הוא גם עולם ויזואלי והתוכן שלכם בפוסטים לא חייב להיות מילולי, הוא יכול להיות ויזואלי לחלוטין. למעשה, החלק הויזואלי הוא כה חשוב, עד שאי אפשר בלעדיו, כשמדובר על פוסטים ברשת החברתית.

יחד עם זאת, תמונה יפה זה לא מספיק ואתם צריכים להקדיש לא פחות מחשבה לגבי מה המסר שאתם רוצים להעביר באמצעות התמונה? איזה סוג של הנעה לפעולה אתם מנסים לייצר באמצעות התמונה? לאחר שהשגתם מיקוד בנוגע למטרת הפוסט, תוכלו לבחור את התמונה המתאימה לפי הפרמטרים הבאים:

  • בחרו תמונה מיוחדת ולא שגרתית, שתגרום לגולש לעצור לרגע כדי להבין מה קורה פה.
  • בחרו תמונה רלוונטית בעלת אופי אקטואלי, עם התייחסות לחג שחוגגים כרגע, לעונה הנוכחית וכן הלאה.
  • בחרו תמונה ברזולוציה איכותית, עם מיקום נכון של האובייקטים בפריים ופוקוס מושלם
  • הקפידו לבחור תמונה מותרת לשימוש, שלא תיחשב מאוחר יותר לגניבה של זכויות יוצרים
  • הצמידו לתמונה טקסט בגודל של כ – 20% מגודל התמונה ולא יותר, כדי לא להעמיד על הגולש וגם לא על האלגוריתם של פייסבוק בהקשר הזה.
  • השקיעו בכותרת מושכת, טקסט איכותי וסיימו עם קריאה לפעולה!

תמונת נושא לעמוד פרסום נכון בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק

אם עד עכשיו התמקדתם בשיווק אורגני, יכול להיות שאתם מתקשים לעבור את המשוכה ולהתנסות גם בפרסום ממומן ואפשר להבין אתכם – כולם מדברים על שיווק אורגני וקצת משמיצים את הפרסום הממומן, אבל כדאי לזכור, שאם מתכננים קמפיין ממומן בחכמה, הוא יכול להיות להיט, שיגיע לחשיפה הרבה יותר גדולה מפוסטים אורגניים, שאולי ואולי לא יצליחו להגיע לקהל היעד שלכם.

גם בפרסום ממומן בפייסבוק לא תמיד אפשר להגיע למיקוד הרצוי ולחשיפה איכותית לקהל היעד הרצוי שלכם, אבל זו עוד פלטפורמה מעניינת עם המון פוטנציאל, לקידום של העסק שלכם ברשת.

כדי להשתמש בה בצורה נכונה, כדאי לבחון את האפשרויות המתאימות לכם מול יועץ השיווק שלכם וגם להתנסות בממשק של פייסבוק לעיצוב וניהול מודעות.

הכללים החלים על עיצוב פוסטים קיימים גם כאן וביתר שאת – כי הממשק עצמו מציע הכוונה ומגבלות שונות שתפקידן לשמור אתכם במסגרת הרצויה.

קידום בפייסבוק בקבוצות

עוד היבט של השיווק האורגני בפייסבוק כולל את אפשרויות הפרסום הלעיתים מוגבלות, שיש לכם בקבוצות השונות. זה לא מתאים לכל אחד, כי פרסום בקבוצות דורש התמדה, השתתפות בדיונים שמתעוררים לגבי הפוסטים שלכם, מעקב אחר ימי פרסום מותרים בכל אחת מהקבוצות, כמו גם אחרי כללים שונים לפרסום בקבוצה.

מן הסתם אתם יודעים כי חלק גדול מהקבוצות בכלל לא מאפשר פרסום, אבל הקבוצות שבהן נמצא קהל היעד שלכם שוות את המאמץ וכדאי לבדוק אם אפשר לפרסם בהן.

למותר לציין כי הכללים החלים על פרסום פוסטים אורגניים, כמו גם פוסטים ממומנים – חלים גם כאן.

לסיכום – קידום ברשתות החברתיות

מה עוד לא נאמר על פרסום ברשתות החברתיות דוגמת פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד?

אם היו פעם ערוצי פרסום בודדים, נשלטים בידי בעלי כוח, הרי שכיום אתם יכולים להיות בעליו של ערוץ פרסום פרטי משלכם.

המחירים נמוכים בהרבה מאפשר פרסום בערוצים המסורתיים, הפלטפורמות עובדות בשבילכם ומכוונות את קהל היעד הרלוונטי אליכם, אתם יכולים לפגוש את קהל היעד שלכם בכמה פלטפורמות שונות, כך שהוא יראה אתכם בכל מקום שהוא מגיע לבקר בו באינטרנט ואתם המרוויחים הגדולים.

אז נכון – אין מתנות חינם. אתם צריכים לעבוד קשה בשביל לקבל את החשיפה שאתם רוצים, או לשלם למישהו אחר שיעשה את זה בשבילכם, אבל התוצאות מדברות בעד עצמן והעבודה הקשה כמעט תמיד גם משתלמת.

שיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות ליעד פתרונות פרסום

תוכן עניינים

רוצים לשמוע על חידושים בעולם המיתוג והעיצוב?
השאירו פרטים והישארו מעודכנים עם הניוזלטר שלנו :) מבטיחים לא להעביר את הפרטים שלכם כמובן.
לקוחות משוויצים בנו

הטופס נשלח בהצלחה ונציגנו ייצרו אתכם קשר בקרוב

start liad solutions

לקוחות חדשים מקבלים מאיתנו 10% הנחה, רוצה לקבל פרטים נוספים?