fbpx

קידום עסקים

עמוד הבית/קידום עסקים
קידום עסקים 2019-09-06T13:26:50+00:00
קידום עסקים

קידום עסקים 

קידום עסקים במדיה וברשתות החברתיות.

קידום עסקים מה צריך לעשות ?

כל עסק צריך אתר מקצועי שישמש לו תעודת זהות במדיה. מקום אליו תפנה את הלקוחות שלך, תציע אותו לגולשים בגוגל שמחפשים מילות מפתח שאתם אתה מקדם גם בגוגל ממומן, גוגל אורגני, רשתות חברתיות או כל צורה אחרת. סופו של דבר הכל מתנקז לאתר הבית של העסק ועד ללקוח משלם.

קידום אורגני בפייסבוק הוא בעצם קידום הדף העסקי שלך ומטרות העסק ללא הוצאה כספית נשמע שווה לא?

ישנן מספר פעולות אשר צריכות להיעשות כאשר אנו עובדים בשיטה של קידום אורגני בפייסבוק.

מי קהל היעד שלך? ברגע שיודעים מה קהל היעד של העסק יודעים איך לפנות אליו בצורה ישירה, עניינית ושיווקית.

הפצת הדף העסקי בקבוצות קהל רלוונטיות, הפייסבוק מורכב בין היתר מהמון קבוצות בעלות מכנה משותף הן מבחינה גיאוגרפית והן מבחינת תחומי עניין משותפים. כאמור, קידום אורגני בפייסבוק הוא ללא עלות מצד המפרסם אפשר להעלות פוסטים ללא הגבלה לקבוצות רלוונטיות וכך להגיע לכמות חשיפה גדולה ללא הוצאה כספית על הפרסום.

להזמין אנשים לאהוב את הדף, אחת האפשרויות בקידום אורגני בפייסבוק על מנת להגדיל את כמות הלייקים לדף העסקי היא להזמין את החברים שלנו לאהוב את הדף העסקי.

פרסום הפוסט בצירוף תמונה או סרטון. על פי מחקר שעשתה פייסבוק נמצא שפוסטים שמצורפים אליהם תמונות או סרטונים מעוררים יותר עניין בצד של הגולש ומביאים למעורבות גדולה יותר מצדו, הן מבחינת לייקים והן מבחינת תגובות.

מהו קידום ממומן בפייסבוק?

כשמו כן הוא, קידום ממומן בפייסבוק הוא קידום הדף העסקי בעזרת תקציב מוגדר מראש, ישנן מספר פעולות שצריך לעשות כדי שהקידום הממומן בפייסבוק יצליח:

כתיבת תוכן איכותי ומושך על מנת לסקרן את הלקוח ולמשוך את תשומת ליבו.

פילוח קהלים, פילוח קהלים היא אחת הפעולות החשובות ביותר בקידום ממומן בפייסבוק. בפלטפורמת הפייסבוק ניתן לפלח קהל יעד בצורה מאוד ספציפית ומדוייקת, הן מבחינת המיקוד הגיאוגרפי של העסק והסביבה שלו והן מבחינת תחומי העניין של המשתמש הקשורים בתחום עיסוקו של העסק אותו נרצה לקדם בפייסבוק. רוב המשתמשים הפרטיים בפייסבוק מגדירים תחומי עניין בהתחברות הראשונה שלהם לפייסבוק או תוך כדי שימוש בממשק, כך נוצר מאגר המידע אשר עוזר לנו לפלח קהל בצורה המקסימלית.

יתרונות בקידום ממומן בפייסבוק:

אפשר להגדיר לכל פרסום בנפרד את התקציב שאנחנו מוכנים לשלם עבורו. פייסבוק יודעת לחלק את התקציב בצורה הטובה ביותר על מנת להגיע למקסימום תוצאות.

ישנה אפשרות לבחור איזה סוג של קמפיין אנחנו רוצים בהתאם לצורך ולרצון של בעל העסק.

חסרונות בקידום ממומן בפייסבוק:

פייסבוק לא מאפשרת להטמיע מעל 20% טקסט במודעה ממומנת.

צור קשר





הידעת

  • מעצב גרפי בחיפה

מעצב גרפי בחיפה

קידום אתרים

5 טיפים לפייסבוק

איך הכתבה היתה? דרג אותה!

לחץ על הכוכב בכדי לדרג אותנו!

דירוג ממוצע / 5. הצבעות: