Facebook Pixel Code

טיפים לעיצוב פלייר שיקדם את העסק שלכם

אחת משיטות השיווק הנפוצות ביותר בעולם היא הפצת פלייר (או בשמו השני – עלון). הפלייר הוא מוצר דפוס המיועד לקדם עסקים ולהעביר מסר שיווקי לקהל היעד. בדרך כלל עסקים משתמשים בפלייר כדי לפרסם מבצעים, מוצרים חדשים או פתיחה של בית עסק חדש. ניתן להפיץ את הפלייר בתיבות דואר, בכניסה לבית העסק, בכניסה למרכזי קניות, באירועי קידום מכירות, בפסטיבלים, באירועי השקה ועוד.

גודלו של הפלייר הוא לרוב גודל A4 (נייר הדפסה רגיל) או גודל A5 (חצי מנייר מדפסת רגיל). ניתן להדפיס פלייר צבעוני או בשחור לבן, להדפיס את הפלייר בצד אחד או לבצע הדפסה דו צדדית וכך לנצל בצורה המיטבית ביותר את גודלו המצומצם יחסית של הפלייר. הפצת פלייר יכולה לעשות פלאים לעסק שלכם. היא עוזרת להעלות את המודעות לעסק שלכם ומסייעת להגדיל את קהל הלקוחות ואת ההכנסות שלכם. בשל כך, חשוב מאוד להקפיד על עיצוב פלייר אטרקטיבי עם מסר שיווקי נכון ומדויק. אם אתם מתעניינים לגבי עיצוב פלייר לעסק שלכם, לפניכם כמה טיפים לעיצוב פלייר.

הגדרת מטרות

לפני שאתם מתחילים את תהליך עיצוב הפלייר, חשוב שתחליטו מהם היעדים והמטרות שלכם. מה ברצונכם לקדם באמצעות הפלייר, לאיזה קהל יעד אתם רוצים לפנות והיכן אתם מעוניינים להפיץ את הפלייר? בניית אסטרטגיה שיווקית שכזו, תסייע לכם בעיצוב פלייר איכותי שיקדם את העסק שלכם.

צבעוניות וניגודיות חזקה

עיצוב פלייר בשחור ולבן אמנם יחסוך לכם עלויות, אבל כדאי שתדעו שפלייר כזה עשוי להימצא את עצמו זרוק בפח. מומלץ מאוד להשקיע בעיצוב פלייר צבעוני בעל ניגודיות גבוהה, שיתפוס את תשומת הלב של העוברים והשבים. חשבו על פליירים צבעוניים שהבחנתם בהם מרחוק – אלו הפליירים שעשויים למשוך את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

הכנסת מילות מפתח

ישנן מילות מפתח מסוימות שיכולות לעזור לכם למכור את המוצר או השירותים שאתם מספקים. מילים כמו ״מבצע״, ״חדש״, ״לזמן מוגבל״, ״חצי מחיר״, ״חינם״ ועוד. מומלץ מאוד להכניס את המילים האלה בעיצוב הפלייר שלכם, להדגיש, להגדיל ולהבליט אותן בצבעוניות על גבי הפלייר.

הכניסו קריאה לפעולה

כל איש שיווק מנוסה יודע שגם אם יצרתם את הפרסומת המקורית והמדהימה ביותר בעולם, היא לא שווה פרוטה אם היא לא גרמה לצרכנים להגיע אליכם. לכן, בעת עיצוב הפלייר חשוב מאוד שתכניסו קריאה לפעולה. זו יכולה להיות למשל הזמנה להתקשר לבית העסק שלכם, לשלוח מייל, לבקר באתר האינטרנט שלכם, להגיע אליכם ולרכוש את המוצרים או השירותים שלכם.

המידע החשוב ביותר יופיע ראשון

פליירים נקראים מלמעלה למטה, ועיצוב הפלייר צריך לקחת זאת בחשבון. הכניסו את המידע החשוב ביותר בראש הפלייר ובמורד הדף הכניסו את המידע שפחות חשוב לכם. גודל התמונות והטקסט צריך להיות באותה היררכיה, כשהתמונות והגרפיקה צריכות להופיע בשליש העליון של הפלייר.

הקפידו על טקסט תקני

פלייר הכולל טקסט עם שגיאות כתיב או הקלדה, הוא פלייר שמשדר חוסר מקצועיות ועלול להזיק מאוד לתדמית של העסק שלכם. לכן, חשוב מאוד בעת עיצוב הפלייר לערוך הגהה על הטקסט ולוודא שהתוכן תקני, מדויק וכתוב היטב.

השתמשו בתמונות איכותיות

ממש כמו שיש להקפיד על התוכן, כך גם חשוב לבחור בתמונות טובות. עיצוב הפלייר צריך לכלול תמונות מושכות, חדות וברורות ברזולוציה גבוהה, שימשכו מיד את קהל היעד שלכם. התמונות צריכות להמחיש את המוצרים או השירותים שאתם מספקים בצורה הטובה ביותר, ולכן חשוב מאוד לבחור בתמונות שייצגו היטב את העסק שלכם.

הטופס נשלח בהצלחה ונציגנו ייצרו אתכם קשר בקרוב

start liad solutions

לקוחות חדשים מקבלים מאיתנו 10% הנחה, רוצה לקבל פרטים נוספים?