Facebook Pixel Code

עיצוב פוסטים מגניבים לאינסטגרם

פוסטים באינסטגרם הם בעלי פוטנציאל שיווקי עצום, בזכות השפה החזותית, המאפשרת לגולשים להתחבר בקלות לחוויית המוצר – בתנאי שמעצבים אותם כמו שצריך.

אז איך מפרסמים פוסטים מעוצבים באינסטגרם? איך בונים עיצוב מתאים ומה ההבדל בין עיצוב עמוד אינסטגרם לבין עיצוב פוסט באינסטגרם?

עיצוב עמוד אינסטגרם

אתם כבר יודעים שאינסטגרם היא הרשת החברתית הגדולה והחשובה ביותר בעולם, אתם יודעים שאם יש לכם עסק – אתם צריכים להיות שם, אבל מה זה אומר ואיך מחזקים את הנוכחות שלכם באמצעות עיצוב עמוד אינסטגרם לפנים?

  1. תמונת פרופיל – אי אפשר להגזים בחשיבות של הפריט הויזואלי הזה, שאם הוא מספיק מסקרן ובולט, יכול למשוך עוקבים חדשים לפרופיל העסקי שלכם. כדי שהתמונה תקלע בול למטרה, אל תשימו שם לוגו של החברה, אלא דווקא את הפנים שלכם, על קרע אטרקטיבי ומעניין. דווקא הפנים שלכם יכולות למשוך את העוקבים הרבה יותר מאשר תמונה גנרית, יפה ככל שתהיה.
  2. הביו שלכם באינסטגרם – קיצור לביוגרפיה, היא ה"אודות" של העמוד שלכם. אין לכם הרבה מקום לכתוב, אז חשוב שתכתבו מה יש לכם להציע ללקוחות ולגולשים, שיעקבו אחריכם באינסטוש. שם תוכלו גם להכניס קישור לאתר שלכם, לחנות האינטרנטי שלכם ולכל מקום אחר באינטרנט, שיכול לקדם את העסק שלכם.

עיצוב Highlights באינסטגרם

Highlights באינסטגרם הם פיצ'ר ייחודי, שמאפשר לכם לחלק את הפוסטים והסטורי שלכם לקטגוריות כדי שיהיה לגולשים נוח למצוא את מה שהם צריכים ולכם יהיה נוח לכוון אותם לאן שאתם רוצים.

זה יכול להיות המקום הכי חשוב בעמוד שלכם, כי אתם יכולים להתייחס אליו כמו שמתייחסים לקטלוג מוצרים ושירותים באתר של העסק למשל.

לכן חשוב להתייחס לעיצוב של הפיצ'ר הזה ולהשתמש בכל האפשרויות שהפלטפורמה מספקת לכם, כדי להתאים אותו לסגנון שאתם רוצים וגם כדי לגרום לגולשים לרצות להתעכב אצלכם עוד קצת, כי העיצוב מושך, כי זה נראה מעניין, כי זה משדר אמינות, או כל תחושה רלוונטית אחרת.

 

קידום אורגני בגוגל המגזין לפרסום עסקים

עיצוב פוסטים לאינסטגרם

פרסום פוסטים בעמוד העסקי שלכם הוא בעצם פרסום של מידע שיווקי ופרסומי, המיועד לקהל היעד ולעוקבים שלכם. כדי שהפוסט יהיה אטרקטיבי ואפקטיבי, הוא צריך להיות מעורר השראה ולספק מידע מעניין, אבל הוא גם צריך להיות מעוצב באותו הסגנון שבו עיצבתם את העמוד, או את ה Highlights, כדי להמשיך באותו קו ולשמור על שפה אחידה.

באופן הזה, גם הפוסטים שלכם יהיו "ממותגים" באותם הצבעים ואותו הסגנון המאפיין את העמוד שלכם. כך הגולשים יזהו מייד במבט ראשון שמדובר על פרסום שלכם ויכנסו יותר בקלות לפרופיל.

גם לסדר העלאת הפוסטים יש משמעות, שכן אתם יכולים להעלות אותם באופן כזה, שהגולשים יוכלו לראות את משפטי ההשראה למשל בעמוד האמצעי ואילו מימינו ומשמאלו יהיו צילומים של מוצרים והנעה לפעולה.

בסופו של דבר

 כשאתם מעצבים פרופיל ופוסטים לאינסטגרם ברמה גבוהה, אתם יוצרים לעצמכם דימוי מקצועי ומרשים, גם בעיני קהל היעד שלכם.

אינסטגרם מיועד לביטויי יצירתיות וצבעוניות ואם אתם רוצים להתבלט ולהרוויח נקודות במשחק – אתם צריכים לשחק אותו לפי הכללים.

אז תהנו מהחוויה ונסו להגיע לתוצאות כמה שיותר מקצועיות – זה ישתלם לכם.

תמונת נושא לעיצוב פוסטים באינסטגרם
start liad solutions

מיתוג עסקי

חברת הדיגיטל שתנגיש לכם את עולם הפרסום והמיתוג סוכנות הפרסום שלנו מתמקדת במיתוג עסקים! בניית אתרים ופרסום לקהלי יעד רלוונטים במגוון פלטפורמות שיווקיות. כן, אני

קרא עוד »

בניית דף נחיתה מעוצב

דף נחיתה הוא "הרושם הראשוני" שאתה משאיר בפגישה.כלי שיווק חזק שאמור למשוך את המבט של הגולש באינטרנט .המטרה של הדף הוא ליצור אינטראקציה עם הלקוח

קרא עוד »
מיתוג ועיצוב לעסקים וחברות

מעצב גרפי בחיפה

מעצב גרפי בחיפה – הסיפור שלי היי הגעתם לליעד פתרונות פרסום שמי ליעד עובדיה ואני מעצב גרפי בחיפה את תחילת דרכי התחלתי בתילתן המכללה לעיצוב

קרא עוד »

הטופס נשלח בהצלחה ונציגנו ייצרו אתכם קשר בקרוב

start liad solutions

לקוחות חדשים מקבלים מאיתנו 10% הנחה, רוצה לקבל פרטים נוספים?