fbpx

סוכנות לשיווק דיגיטלי במעטפת מלאה
ליעד פתרונות פרסום

הכול מתחיל בהבנת הלקוח, אנשי מקצוע מהטובים בתחום ויחסי אנוש מעולים!

שנתחיל מהתחלה?

נעים להכיר איזה כיף שהגעתם, LIAD SOLUTIONS
חברת שיווק דיגיטלי ממוקדת תוצאות וסטודיו לעיצוב ובניית אתרים עם מעל 12 שנות ניסיון.

נראה לנו שזה זמן מעולה לשיווק דיגיטלי מקיף ומקצועי שיסגור לכם את הפינה הפרסומית בעסק שלכם. אנחנו מציעים תהליך עבודה מדוקדק ללא קיצורי דרך, מהנה, מרגש ומלמד. 

הדמייה אתר במובייל

השירותים שלנו

מעטפת 360 לעסק שלכם

אבן
אבן חלל
טאבלט - הדמייה
אסטרונאוט
אבן חלל

מטיסים לכם את העסק לגבהים חדשים

שיווק דיגיטלי חכם המציע מעטפת אישית מלאה לעסקים ולחברות. (עם התחייבות להצלחה אמיתית ושיפור בתוצאות.)
אחרי למעלה מעשור בתחום בנינו שיטה שעובדת, הרעיון שלנו הוא לספק כל מה שקשור למיתוג ופרסום העסק שלכם באינטרנט תחת קורת גג אחת.
מיתוג עסקי, עיצוב ובניית אתרים, בניית דפי נחיתה, קידום אורגני וממומן בגוגל, כתיבת תוכן ושיווק בסושיאל מדיה שיביא לכם תוצאות.
מה שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר פרטים בטופס, נתקשר אליכם, נדבר על המטרות ונבנה מהלכי שיווק ואסטרטגיה מותאמת אישית שתקפיץ לגבהים חדשים את השיווק הדיגיטלי לעסק שלכם.

השמיים הם הגבול

כשיש תשתית פרסומית חזקה הרבה יותר קל לעשות שיווק דיגיטלי , לכן אנחנו אוהבים להתחיל קמפיינים ממומנים בגוגל רק אחרי שהמותג שלכם משדר את המסרים המתאימים מזוכך ומדויק ברמת המיתוג, לצד קידום אורגני המציג ערך אמיתי בגוגל בתחום בו אתם מתעסקים.

הר

לעבודות שלנו

תוכן עניינים

כיצד שיווק דיגיטלי יכול לסייע לעסק שלכם?

שיווק דיגיטלי מתאים לבעלי עסקים שרוצים לקבל חשיפה שיווקית בעולם הדיגיטלי, השיווק והפרסום יכולים לבוא לידי ביטוי במגוון פלטפורמות שיווקיות ואנחנו נשמח לספר לכם על מגוון השיטות ליצירת חשיפה שלבסוף תקשר אתכם ללקוחות פוטנציאליים.

כבעלי עסק, בוודאי יצא לכם לשמוע לא פעם על המושג ״שיווק דיגיטלי״ "קידום עסקים" "פרסום באינטרנט" ושאר ביטויים, אבל מה זה בכלל אומר? שיווק דיגיטלי מתייחס לפעילות השיווק של החברה הנעשית באמצעות האינטרנט. בעידן של ימינו, כשכולנו מחוברים לסמארטפון כמו לאינפוזיה, לשיווק דיגיטלי יש כוח עצום על הצרכנים ועל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. ישנם מגוון של אסטרטגיות שיווק דיגיטלי והנה כמה מהבולטות ביותר:

שיווק דיגיטלי לעסקים
כלל מספר 1 לבניית אתר תדמית

מיתוג ועיצוב גרפי התהליך הראשוני לשיווק דיגיטלי נכון.

אתם מכירים את המשפט "תמונה שווה אלף מילים"
אז במקרה שלנו עיצוב, מיתוג וקריאייטיב נכון בעזרת צורניות, צורה וצבע שווה מיליון מילים.
לכן בתחילת כל תהליך של פרסום באינטרנט תדייקו את הערכים של העסק לפני שאתם מתחילים לשווק בדיגיטל. יש היום המון כלים באינטרנט למיתוג וליצירת לוגו בחינם או בשקלים בודדים, אך זה מתאים יותר לעסקים קטנים, אם אתם רוצים להפוך את העסק שלכם למותג מומלץ להיעזר בחברות מיתוג עסקי מקצועיות לטובת העניין.

כלל מספר 2 לבניית אתר תדמית

הקמת אתר אינטרנט

אחרי השלב של מיתוג ובניית שפה עיצובית מגיעים לאחד השלבים החשובים והעיקריים שלב הקמת אתר אינטרנט. בין אם תבחרו לבנות דף נחיתה, אתר תדמית או חנות וירטואלית, חשוב לעשות אפיון אתרים בתחילת התהליך כדי שהאתר שלכם ייצג את החברה בצורה האופטימלית ביותר, מומלץ להקפיד על עיצוב מותאם ותוכן ברור, תספקו כמה שיותר מידע ושקיפות אודות השירות שאתם מעניקים ללקוחות שלכם, כדי לגרום לגולש לבצע את הפעולות שאתם רוצים.

האתר שתבנו ישפיע ישירות על המשך השיווק הדיגיטלי שלכם, אם תשקיעו באתר אינטרנט מקצועי ואיכותי זה ישתלם לכם בהמשך. עברתם את שלב המיתוג ואתם רוצים לבנות אתר ולא יודעים מאיפה להתחיל?  כנסו לדף שלנו בניית אתרים.

כלל מספר 3 לבניית אתר תדמית

שיווק דיגיטלי לעסקים ברשתות החברתיות

יש לנו משימה מאתגרת בשבילכם: קחו לכם חצי דקה לחשוב על מישהו קרוב שאתם מכירים שאין לו חשבון בלפחות אחת מהרשתות החברתיות. תסכימו שמדובר במשימה כמעט בלתי אפשרית. כולנו נמצאים ברשת החברתית, רבים מאיתנו פעילים ברשתות חברתיות הגדולות כמו פייסבוק, אינסטגרם, גם טיקטוק נכנסה לחיינו בעיקר בקרב הגיל הצעיר אבל לא רק, ויש כמובן גם את טוויטר, לינקדאין ועוד.

הרשתות החברתיות הן פלטפורמה מצוינת לעשות שיווק דיגיטלי לעסקים המעוניינים לקדם את המוצרים או השירותים שלהם, להיות בקשר עם הלקוחות הקיימים, לחזק את תדמית המותג ולהשיג לקוחות חדשים. במסגרת שיווק דיגיטלי, ניתן לנהל עבורכם עמוד עסקי ולהקים קמפיינים ברשתות החברתיות, וכך להוביל את העסק שלכם להצלחה.

אחת הסיבות העיקריות להצלחת פרסום ברשתות חברתיות היא יכולת הפילוח והטרגוט פורצת הדרך שיש לערוצי המדיה החברתית, הפילוח קהלים מתבצע לפי חלוקת גיל, מיקום, מגדר, תעסוקה, השכלה, תחומי עניין ועוד, תכלס אנחנו יכולים לומר לכם הפרסום ברשתות החברתיות חשוב מאוד באופן כזה או אחר לכלל הלקוחות ולא ניתן בלעדיו.

שיווק דיגיטלי לעסקים
קידום אורגני בגוגל ליעד פתרונות פרסום
כלל מספר 4 לבניית אתר תדמית

קידום אורגני בגוגל SEO

עוד מונח שיכול להישמע מפוצץ ואולי נתקלתם בו בעולם השיווק הדיגיטלי הוא קידום אתרים אורגני, הנקרא בשפה המקצועית אופטימיזציה למנועי חיפוש (Search Engine Optimization)  או בקיצור SEO. במסגרת קידום אתרים אורגני, תפקידו של  מקדם האתרים הוא לבצע שלל פעולות על מנת לקדם את האתר שלכם לראש תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש ובראשם גוגל בביטויים הרלוונטיים לעסק שלכם וכך להגדיל את תנועת הגולשים לאתר שלכם מה שיוביל אותם לבצע יותר עסקאות.

בין השאר מקדם האתר עורך מחקר מילות מפתח הקשורות לתחום העסק שלכם, הוא בונה תוכנית קישורים הכוללת יצירת דפים ברשת המקשרים לאתר שלכם,  משפר את התוכן ודואג לחווית משתמש טובה בעת הגלישה באתר. על מנת להתאים את האתר לדרישות מנועי חיפוש מומלץ לפנות לחברות אשר מתמחות בשירותי קידום אתרים אורגני ואנחנו אחת מהם 🙂

קחו טיפ קטן שיכול לעזור לעסק שלכם ואתם יכולים להתחיל אותו כבר היום, תקימו כרטיס בגוגל לעסק שלי, זה עוד ערוץ חינמי מעולה לקידום עסקים באינטרנט ויכול להופיע בתוצאות החיפוש עם שם המותג שלכם ובגוגל מפות.

כלל מספר 5 לבניית אתר תדמית

שיווק דיגיטלי עם קידום ממומן בגוגל

שמעתם על קידום ממומן בגוגל ADS גוגל מאפשרת לכם ליצור קמפיין ממומן שיקדם את העסק שלכם באמצעות מודעות שיופיעו בראש תוצאות מנוע החיפוש של גוגל, או של Youtube, באמצעות באנרים או סרטונים. קידום ממומן בגוגל עובד לפי מודל הנקרא PPC (תשלום לפי קליק – Pay Per Click), לפיו אתם מגדירים את תקציב הפרסום ומשלמים רק כאשר הגולש לחץ על המודעה שלכם. כך אתם יכולים להבטיח שההשקעה שלכם בפרסום תצדיק את עצמה.

גוגל ADS מציע מגוון קמפיינים המותאמים למטרות שלכם, נשמח להעניק לכם לשיחת ייעוץ ללא עלות. 

שיווק בגוגל בעזרת קמפיינים ממומנים
שיווק דיגיטלי בגוגל מפות
כלל מספר 6 לבניית אתר תדמית

שיווק דיגיטלי לעסקים במגוון דרכים

לצד כל אלו, ישנם כלים נוספים לשיווק דיגיטליים נוספים כמו שיווק באימייל (שליחת מיילים עם מסרים שיווקים ללקוחות נרשמים, שיווק בוואטסאפ, שיווק שותפים (שיטה שבמסגרתה גולשים ממליצים על מוצר או שירות, ועל כל רכישה שהתבצעה בזכות ההמלצה הם מקבלים עמלה), יח”צ אונליין כמו טאבולה ואאוטבריין ועוד שלל אפשרויות. חשוב לדעת כי לא כל עסק זקוק לכלל אסטרטגיות השיווק הדיגיטלי, ומומלץ להתייעץ עם חברת שיווק דיגיטלי מקצועית שתדע להתאים את ערוצי השיווק המתאימים ביותר לעסק שלכם.

שאלות ותשובות

חנות אונליין- ליעד פתרונות פרסום

חשוב מאוד לראות שהמיתוג והערכים של המותג שלכם מדויקים. נראות טובה והעברת מסרים ברורה בעזרת צורניות, צורה וצבע, יעזרו לתהליך השיווק במידה והמיתוג לא מספיק טוב השיווק הדיגיטלי שלכם לא יממש את מלאו הפוטנציאל שלו

שאלת המאה 🙂 ברמה הבסיסית התוצר הסופי צריך להיות עסק ממותג גרפית מופיע במילות מפתח רלוונטיות בגוגל, מעדכן ברשתות החברתיות את הלקוחות של העסק, וברמות גבוהות יותר משווק קמפיינים ממומנים איכותיים עם תוצאות נהדרות.

בעיקר להבין את התהליך, אל תקטינו ראש תיכנסו לעובי הקורה, תלמדו לקרוא את הדוחות ותעקבו אחרי הנעשה באופן שבועי זה יעזור לחברה שמלווה אתכם להצליח ולהיות טובים יותר.

לפעמים ללקוחות אין ידע בכל התהליך שעשו להם בעסק, לכן אנחנו ממליצים להתייעץ עם מספר חברות שיווק ומיתוג כדי לקבל דוחות וחוות דעת מקצועיות.

הטיפים שלנו

אז...מוכנים להתקדם ולשווק את העסק שלכם כמו מקצוענים?

השאירו פרטים , אנחנו כבר נדאג לכל השאר

start liad solutions

לקוחות חדשים מקבלים מאיתנו 10% הנחה, רוצה לקבל פרטים נוספים?

הטופס נשלח בהצלחה ונציגנו ייצרו אתכם קשר בקרוב