fbpx

תמונות מתאימות לאתר תדמית

לתמונות באתר התדמית יש השפעה רבה על הצלחת האתר והעסק. לפניכם טיפים לבחירת תמונות לאתר התדמית שלכם

לפי האמרה הידועה תמונה אחת שווה אלף מילים, וזה נכון במיוחד כאשר מדובר באתר תדמית. תמונות טובות יכולות לתרום רבות לאתר התדמית שלכם ולמשוך את הגולשים לשכור את השירותים או לרכוש את המוצרים שלכם. מצד שני, אתר ללא תמונות או עם תמונות באיכות גרועה, עלול ליצור רושם רע מאוד על העסק. אז הנה לפניכם כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם בעת בחירת תמונות עבור אתר תדמיתי שלכם:

תמונות הממחישות את מהות העסק שלכם

התמונות באתר שלכם צריכות להמחיש כראוי את המוצרים ו/או השירותים שהעסק שלכם מציע. חשוב מאוד שלכל מוצר יהיו כמה תמונות מזוויות שונות שיאפשרו לרוכש להבין כיצד המוצר נראה. אם אתם מעניקים שירותים מסוימים, כמו למשל שירותי ניקיון, תוכלו להוסיף תמונות של צוות הניקיון בפעולה. בנוסף לכך, כדאי לשלב תמונה שלכם, בעלי העסק. תמונה כזו תאפשר לגולשים להרגיש שיש פנים מאחורי העסק, והדבר ינסוך בהם אמון בכם. מומלץ להיעזר בצלם מקצועי וגם עם מעצב גרפי על מנת להבטיח שהתמונות יהיו מוצלחות.

תמונות ברזולוציה המתאימה לאתר

על מנת שהתמונות באתר התדמיתי שלכם לא יהיו מטושטשות ויהיו איכותיות, חשוב לוודא שגודל התמונות שאתם מעלים יתאים לגודל של של התמונות שהאתר שלכם יכול להציג. כך למשל, אם גודל המרבי לתמונות הוא 700 על 400 פיקסלים, זה בדיוק הגודל שעליכם להעלות. אם תעלו תמונה ברזולוציה גבוהה מדי, האתר שלכם יהיה איטי מדי ולדפים באתר ייקח זמן רב להיטען. מעבר לכך, חשוב לשמור על יחס התמונות כדי שהן לא יצאו מעוותות או מטושטשות.

הוספת תגית ALT לתמונות

תגית ALT לתמונות היא למעשה תיאור התמונה באמצעות טקסט. תגית זו חשובה מאוד משום שהיא תסייע לכם בקידום האתר. הסורק של גוגל מצליח לזהות רק שפת HTML, המורכבת ממילים ולא מתמונות. לכן כדי לעזור לגוגל לסרוק את התמונות שלכם ולקדם את האתר במנוע החיפוש, יש להוסיף לכל תמונה תיאור במילים באמצעות תגית ALT. תגית זו צריכה לכלול את מילות המפתח הרלוונטיות לאתר התדמית שלכם.

מעבר לקידום האתר, תגית ALT היא הכרחית לפי חוק הנגישות לאתרים. תיאורי תמונה מסייעים ללקויי ראייה להבין מה מוצג בתמונות, זאת על ידי שימוש בקורא טקסטים.

הוספת תגית Title לתמונות

תגית נוספת שכדאי להוסיף לתמונות, היא תגית Title. זוהי תגית שתפקידה להסביר את התמונה, והיא מופיעה כאשר מרחפים עם העכבר מעל לתמונה למשך כמה שניות. טקטיקה זו היא חלק מהאופטימיזציה לתמונות באתר, שמסייעת לקידום אתר התדמית שלכם בגוגל. מומלץ מאוד להתייעץ עם בונה אתרים וגם עם מקדם האתרים שלכם, לגבי הוספת תגיות לתמונות באתר התדמית.

תוכן עניינים

רוצים לשמוע על חידושים בעולם המיתוג והעיצוב?
השאירו פרטים והישארו מעודכנים עם הניוזלטר שלנו 🙂 מבטיחים לא להעביר את הפרטים שלכם כמובן.
עקבו אחרינו:
לקוחות משוויצים בנו
start liad solutions

לקוחות חדשים מקבלים מאיתנו 10% הנחה, רוצה לקבל פרטים נוספים?

הטופס נשלח בהצלחה ונציגנו ייצרו אתכם קשר בקרוב