fbpx

5 טיפים לפייסבוק

נראה לכם שלעלות פוסט זה קל ?.

5 טיפים שיעזרו לכם לשווק נכון את העסק שלכם בפייסבוק.

נראה לכם שלעלות פוסט לפייסבוק זה קל או בכלל ליצור תוכן שיווקי בכך שתעלו תמונה או תרשמו משהו אינפורמטיבי יעזור במשהו אז זהו תחשבו שוב כי עם כל הפרסומים שמעלים היום ברשתות החברתיות האמינות יורדת וקשה יותר לעורר רצון אצל המשתמש לשתף פעולה אז מה עושים? קחו 5 טיפים שיעזרו לכם לתפעל את הפייסבוק נכון וליצור באז במה שאתם מפרסמים.

  1. יצירת עניין

אחד משלבי הפרסום העיקרים הוא כמובן יצירת עניין . למה אנו מתכוונים כשאנו אומרים יצירת עניין בעצם ? מתוך כל מיליוני הפוסטים שאנו חשופים אליהם כל יום רובם הם בכלל פרסומות אנו כבר לא שמים לב לכלום ומדפדפים אותם כאילו היו אלון חינמי שקיבלנו אצל הרופא שיניים . לכן בשביל ליצור עניין ראשוני אנו צריכים לבחור תוכן בעל מסרים שאנו רוצים להעביר למשתמש . איך נעביר את המסרים האלה??? על ידי סרטונים, תמונות, וכתיבת תכנים שיווקים ונכונים. פוסטים משעשעים נבונים וכאלה שנותנים רצון לעוד מזה…

 

  1. נקודת תורפה

נקודה נוספת שעוזרת להגיע לקהל היעד הרצוי היא בעצם הכרתו !. הכרתו תעזור לכם לפרסם את הצרכים ולדעת את מגבלותיו ועל ידי כך אתם כבר זוכים ביתרון כי אתם יוצרים תוכן שמעלה סימפתיה ועניין מצד המשתמש. חקירה לפני עשיה תמיד מועילה ותגרום לתוכן להיות יותר יעיל ואף למקסם את התוצאות הרצויות. על פניו נראה כאילו זה דבר מורכב וקשה להבין את צרכי הלקוח אבל רוב הפרסומים שאנו נתקלים בהם בחיי היום יום הם יצירת פתרונות לצרכים של לקוחות.

 

  1. הזדהות

מה יותר כייף מזה שיש מי שמבין אותך? מזה שדומה לך? מזה שיכול לעזור לך ולהקשיב לך? כל אלא מעוררים סימני הזדהות. כאשר אדם מעורר אצל חברו הזדהות הרבה יותר קל לו להיות בחברתו ואף לעורר אליו אמפתיה, זה לא חייב להיות כלפי אדם אלא אפילו למותג ניתן ליצור חיבור על ידי תכנים נכונים ויצירת קבוצת מיקוד אנו רואים את הדוגמה הכי טובה לכך דווקא בעולם המוזיקה, ביגוד, וכו'…

 

  1. קריאטיביות

די נמאס כבר לראות פוסטים שמשעממים אותך?  רוצים קצת עניין קצת יצירתיות קצת להזדעזע ולהשתעשע זה מה יגרום לנו להתעניין יותר בפרסום. כולם מציעים ומפרסמים את אותו הדבר ולכן דורשים מאתנו קצת יותר, קצת יותר הפקה קצת יותר פוזה קצת יותר יצירתיות וייחודיות זה מה שיגרום ללקוח בסופו של דבר לבחור בנו .

 

  1. קידום הנעה לפעולה

לאחר שביצענו את כל הפעולות הנדרשות יופי זכינו לצומת לב הלקוח ! רגע אבל זה עדיין לא אומר שהוא שלנו . אנו חייבים לגרום לו לפעול לגרום לו לעשות משהו קטן צלצול, קליק, כניסה לאתר, משהו ולא רק להנות מהפרסומת אז כיום יש המון אופציות לעשות את זה כגון פוסטים עם קישורים לאתר פוסטים עם קישור למספר טלפון פוסטים עם מסר שיווקי שיגרום למשתמש לתייג ולשתף את הפוסט שלך ובכך לגרום לחשיפה גדולה יותר של התכנים שאתה מעוניין להעביר.

2017-07-11T12:02:30+00:00