בניית אתרי תדמית ליעד פתרונות פרסום

בניית אתרים חווית משתמש וחשיפה מקסימלית.

הלקוחות מקבלים את הרושם הראשוני על בית העסק דרך אתר האינטרנט.

אם בניית האתרים תעשה בצורה מיטבית, נוחה ומובנת הסיכוי שאותו גולש יהפוך ללקוח גדלה מאוד.

בעולם המודרני כשכולם כבר מחוברים לרשת האינטרנט ועושים אלפי חיפושים בכל חודש חשוב שבנוסף לעסק הפיזי יהיה גם אתר תדמית או אתר חנות. כזה שיעזור לגולש להתרשם מפעילות העסק ואף לרכוש את השירות או המוצרים שלכם גם כשהוא בבית או לחלופין יקשר את הלקוח לבית העסק.

בניית אתרים תרכז את המידע על בית העסק כמו מיקום ושעות פעילות, תאפשר ללקוחות ליצור קשר בכל רגע, תציג את השירותים והמוצרים בדרך הטובה ביותר ותגדיל את מעגל הלקוחות וההכנסות וכך תחזק את המותג.

כלל מספר 1 לבניית אתר תדמית

בניית אתר תדמית

• אתר תדמית-הוא "הפנים" של בית העסק. המטרה של אתר תדמית לפאר את המותג, להציג את החזון ולספר את הסיפור של בית העסק. המוצרים והשירותים שהלקוח מציע יאפינו לפני בבניית האתרים וכך ייצרו התאמה לחיפוש הגולש. אתר תדמית יהיה אתר עם מסר ברור. כאשר הלוגו של בית העסק יהיה בולט והעיצוב יהיה מדויק. יתאים לאופי החברה ויהיה מזמין ופשוט לשימוש. אתר תדמית יהיה בעל תוכן שיהווה לכרטיס ביקור של בית העסק ויציג את החוזקות של השירותים והמוצרים של העסק.

כלל מספר 2 לבניית אתר תדמית

בניית חנות וירטואלית

•אתר חנות- אפשר להציג את הסוג של האתר גם בתור "חנות וירטואלית" או "אתר מסחר אלקטרוני". אם המטרה של אתר האינטרנט למכור מוצרים אתם תצרכו להקים אתר חנות. אתר חנות בעיקרון די דומה לחנות פיזית יש בו מחלקות של מוצרים, מבצעים ויש עגלת קניות. השוני באתר חנות הוא שהוא עובד 24/7 וניתן לרכוש בכל עת ולהגדיל את המכירות. לא צריך לשלם שכירות, ארנונה ומשכורות ולאנשי מכירות. אתר חנות צריך להיות ברור ומעוצב בגרפיקה באיכות גבוה על מנת למשוך את הלקוח. מובן וקל לשימוש על מנת להשאיר את הלקוח באתר. מאובטח ברמה החזקה ביותר שהלקוח יהיה בטוח ובלי חשש בזמן הרכישה.

כלל מספר 3 לבניית אתר תדמית

בניית דף נחיתה

•דף נחיתה-בונים דף נחיתה כאשר יוצאים בקמפיין על מוצר או שירות מסוים שרוצים לקדם. דף הנחיתה אמור "לגנוב" את תשומת הלב של הגולש וליצור קשר בינו לבין המוצר או השירות המוצעים. בדרך כלל זה דף אחד עם תוכן שיווקי וללא לינקים לאתר הבית של בית העסק או למוצרים נוספים. אלא דף ממוקד במוצר או בשירות שמקדמים.

עיצוב האתר ובניית קונספת מתאים לוקח בערך כשבועיים עד 3 תלוי במורכבות של העיצוב.

כל דף נוסף לוקח בערך בין יומיים לשלושה ימי עסקים.

אתרי חנות יכולים להיות מורכבים יותר ויכולים לעלות לאוויר תוך חודשיים שלוש מאישור הסקיצה העיצובית.

חברתנו תדאג להגיע אליך לעסק או לחברה לאפיין וללמוד על השירות והמוצרים שלכם בסיום הפגישה נבנה לכם אפיון בסיסי לאתר.

אנחנו מעניקים אחריות מלאה על העבודה שלנו ולכן אנחנו מאשרים מול הלקוח צעד אחרת צעד. 

לאחר בניית האתר אנחנו מעניקים לכם איחסון לשנה מתנה.

לאחר שנה אתם ראשים להעביר את אתר לאיחסון משלכם או להשאיר אותו באיחסון שלנו.

תחזוקה בסיסית לאתר מצליח עולה בערך 200 שקלים לחודש.

אתר ללא תחזוקה ועדכונים לא באמת שווה משהו. 

אנחנו נדאג לרשום על שמכם את הדומיין חדש,  עלות דומיין לשנה בעלות  75 שקלים דרך חברה ישראלית אמינה אתם יכולים להיכנס בעצמכם כאן livedns .

במידה ואתם צריכים עזרה אנחנו נשמח לעזור

 

בטח! ואנחנו נשמח להגיע לבית העסק שלכם ולהעביר לכם לימוד של 25 דקות על המערכת.

 

לעשות את זה נכון!

מכירים את המשפט הזה: נגר טוב מודד פעמיים וחותך פעם אחת " בניית אתרים " לבית עסק מאוד דומה במחשבה לכן צריך לבנות תוכנית מסודרת שתמנע טעיות בדרך.
ב בניית אתרים יש להחליט על קו אחיד שיתאים לאופי והחזון של בית העסק.

לבחור צבעים וטקסטורה עם גרפיקה איכותית.מחקר על השוק וקהל יעד, כתיבת מאמרים והתאמה לSEO כדי לקדם את האתר במנועי החיפוש. אתר רספונסיבי שיתאים לכל סוגי המסכים (צג מחשב, טאבלט, סמארטפון), רשתות חברתיות וכו'… אלו רק חלק מהתהליכים על מנת לבנות אתר ברמה שיקדם את בית העסק שלך בצורה המקצועית ביותר.
ליעד פתרונות פרסום יצרו במהלך העשור פרויקטים רבים ומוצלחים תחת מעקב ושיפור הביצועים.

אנחנו שמים דגש על כל פרויקט עם בניית אסטרטגיה ויעדים ברורים.
בליעד פתרונות פרסום נבנה יחד איתך את החבילה המתאימה ביותר לבית העסק שלך ולך!
השאירו פרטים או צרו קשר!