קידום ממומן בגוגל

מה זה קידום ממומן?

למי ששואל את עצמו מה זה קידום ממומן, למעשה מדובר על כל צורת קידום שכוללת תשלום לפלטפורמה (גוגל ורשת חברתית בדרך כלל) כדי שהיא תגדיל לכם חשיפה.

בגוגל משלמים לפי הקלקות – רק אם הגולש לחץ על המודעה שלכם, אתם משלמים.

אפשר ליצור פרסומת מכל סוג (מודעה, סרטון, דף נחיתה). העיקר שאתם משלמים לגוגל והם כבר יקפיצו את הפרסומת שלכם לראש תוצאות החיפוש. 
כך אתם מקבלים חשיפה בוודאות.

אז מדובר על חשיפה יותר גדולה, שהיא בתשלום ולכן היא גם יכולה להיות מאוד אפקטיבית, אבל כדי שהיא תהיה אפקטיבית, כדאי לעשות אותה נכון, אחרת השקעה הכספית שלכם (גם אם לא הוצאתם הרבה) תהיה חסרת משמעות. 

חווית משתמש UX- ליעד פתרונות פרסום

פרסום ממומן או קידום ממומן - אבל איפה הקאץ'...?

קמפיין ממומן בגוגל נחשב אפקטיבי וחשוב – גם למותגים גדולים. 
אבל אפילו שגוגל מציעה מערכת ניהול קמפיינים פנטסטית וחכמה, צריך לדעת איפה הקאץ', כדי שהקמפיין שלכם באמת יצליח.
אז הנה היתרונות של קידום ממומן בגוגל, אבל גם כל מה שלא כותבים לכם באותיות הקטנות:

1. טירגוט

אחד היתרונות העיקריים והחשובים ביותר של קידום ממומן בגוגל זו המערכת של גוגל ליצירת קמפיינים ממומנים. זו מערכת חכמה במיוחד המאפשרת לטרגט את קהל היעד. 

שניה, נסביר לכם למה הכוונה – גוגל אוספת המון מידע על הגולשים שלה. היא יודעת בדיוק מהם תחומי העניין של הגולשים, איזה סוג של שירותים ומוצרים הם מחפשים ממש כרגע, אם יש להם ילדים או לא, איפה הם גרים ועוד המון מידע יקר ערך, שקיים רק אצל גוגל.
וככה המערכת משתמשת במידע הזה כדי לעזור לכם לטרגט את קהל היעד, כלומר – לבחור איזה סוג של קהל יעד הכי מתאים לפרסומים שלכם – האם המוצר/שירות שלכם פונה לילדים או מבוגרים? הורים לילדים או צעירים אחרי צבא? הייטקיסטים, בעלי עסקים או גננות? אתם בוחרים את קהל היעד וגוגל מעלה את הקמפיין הממומן שלכם לאתרים שבהם הקהל שלכם גולש.

מה הקאץ'? אתם חייבים לעשות אפיון קהל יעד מדויק וגם מחקר מילות מפתח, כדי שהטירגוט יהיה אפקטיבי ואת זה גוגל לא עושה בשבילכם.

2. תזמון

אפשר לבחור את התזמון שבו יעלה הקמפיין שלכם לרשת. כך קל יותר לוודא שהמודעות שלכם עולות לרשת בדיוק בזמנים שבהם קהל היעד שלכם הכי פעיל ברשת.

מה הקאץ'? גם כאן, אם לא עשיתם אפיון מדויק של קהל היעד, אתם עלולים לפספס את התזמון הנכון להעלאת הקמפיין.

3. סוג הקמפיין

הפלטפורמה מאפשרת לכם לבחור את סוג הקמפיין שאתם רוצים, כדי למקסם את היעילות שלו: מכירות, תנועה לאתר, איסוף לידים, צפיה בסרטון ועוד.

מה הקאץ'? האם אתם יודעים איזה סוג קמפיין הכי מתאים לצרכי העסק שלכם כרגע? לא בטוח.

4. מעקב המרות

יתרון חשוב לפחות כמו טירגוט קהל יעד. המרה היא הפעולה הרצויה שהגולש עושה, בהתאם ליעדי הקמפיין. זו יכולה להיות רכישה, השארת פרטי קשר או כניסה לאתר שלכם. בכל מקרה, קמפיין ממומן בגוגל מספק לכם גישה לכלים המאפשרים לכם לבדוק איזו מודעה השיגה הכי הרבה המרות, אילו מילות מפתח השיגו לכם את התוצאות הכי טובות ועוד. 
כך אתם יכולים ללמוד ולהשתפר לקראת הקמפיינים הבאים, או להוריד מודעה שלא עובדת.

מה הקאץ'? כדי לעשות מעקב המרות אפקטיבי, כדאי לעשות פעולות כמו הטמעת קוד גלובלי וקוד המרה, לחלק את סוגי ההמרה לקטגוריות, ליצור פילוחים רלוונטיים וגם להחליט אם לספור את ההמרות לפי מספר הלחיצות או לפי מספר המשתמשים ועוד. השאלה אם אתם יודעים איך עושים את זה.

5. חשיפה גדולה בעלויות נמוכות

 אפשר להגיע לחשיפה גדולה בעלויות נמוכות על ידי העלאת קמפיין ממומן בגוגל. התשלום הקטן יחסית יכול להביא לכם הרבה כניסות לאתר, צפיות בסרטונים וחשיפה בכמות משמעותית באמת. בגלל זה גם מותגים גדולים מקפידים לעשות קידום ממומן בגוגל.

מה הקאץ'? לא מספיק לקבל חשיפה גדולה. חשוב שהחשיפה תביא את הגולשים לעשות פעולת המרה. כדי שהם יעשו המרה, הפרסום צריך להיות מעוצב, אסתטי, אינטליגנטי ואטרקטיבי. האתר שלכם צריך להיות מסודר ובנוי טוב. עמודי נחיתה שעושים את העבודה וגורמים לאנשים להשאיר פרטי כרטיס אשראי ומודעות פרסום מקצועיות. אחרת הקמפיין פשוט לא אפקטיבי.

אז איך עושים קידום ממומן בגוגל - שבאמת עובד?

אם אתם יחסית פנויים, אתם יכולים ללמוד את המערכת ולעשות אפיון קהלים בעצמכם.
אם אתם יצירתיים ויודעים איך ליצור מודעות שעובדות, תוכלו ליצור בכוחות עצמכם קמפיינים ולהעלות אותם לרשת. יש גם המון מדריכים באינטרנט שיסבירו לכם לפרטי פרטים איך לעשות את זה.
אבל לרוב בעלי העסקים אין את הפריבילגיה הזאת ולכן אנחנו כאן בשבילכם.

צוות ליעד פתרונות פרסום מספק מעטפת מלאה של שירותים מקצועיים, כולל תוכן, עיצוב, שירותי דיגיטל ובניית קמפיינים – שעושים את העבודה. 

רוצים לראות איך העסק שלכם עף קדימה בעזרת קמפיין ממומן בגוגל? דברו איתנו!

כתבות שיכולות לעניין אותך

אז...מוכנים להתקדם ולשווק את העסק שלכם כמו מקצוענים?

השאירו פרטים , אנחנו כבר נדאג לכל השאר