עיצוב גרפי לרשתות חברתיות

עיצוב לרשתות חברתיות - עיצוב גרפי שמרים לכם את הפרופיל

הרשתות החברתיות הפכו למקומות מפגש קהילתיים. הן מאופיינות בדינמיות, שינויים בלתי פוסקים, תחרות על תשומת הלב והן הפכו לזירה עסקית שאי אפשר לחיות בלעדיה.
שם הכל קורה, שם כולם נמצאים ולכן כל עסק גם חייב לפתח נוכחות בולטת ברשתות חברתיות – כדי לשמור על קשר ולהיות בתודעה של הלקוחות.
אז בין אם הקהל שלכם נמצא באינסטגרם או פייסבוק, לינקדאין, יוטיוב, או פינטרסט – איך עיצוב גרפי לרשתות חברתיות הפך לשירות חובה לכל פרופיל עסקי ואיך זה יכול לשפר לכם את העסקים?

מה זה עיצוב לרשתות חברתיות ומה זה כולל?

עיצוב ברשתות חברתיות מתייחס לעיצוב תמונת פרופיל ותמונת נושא של עמוד הפרופיל, שהן בין האלמנטים החשובים, כי עמוד הפרופיל שלכם ברשת חברתית הוא כמו עמוד אודות באתר האינטרנט.
לשם נכנסים כדי להתרשם מכם ולכן העמוד הזה חייב להיות מעוצב בצורה אסתטית ואטרקטיבית, אבל גם חכמה ומקצועית, כדי ליישם בצורה אופטימלית את העקרונות של עיצוב גרפי, למשוך לקוחות ולמקד את תשומת הלב במה שבאמת חשוב.
אבל עיצוב ברשתות חברתיות מתייחס גם לעיצוב פוסטים, עיצוב פליירים שיווקיים, באנרים, מודעות ואפילו טקסטים מעוצבים,

עיצוב לרשתות חברתיות - עיצוב גרפי

למה כל עסק צריך להשקיע היום בעיצוב לרשתות חברתיות?

הרשתות החברתיות של ימינו הן כמו העיתונים, לוחות המודעות, המקומונים והרדיו של פעם.
לשם כולם מגיעים כדי להתעדכן, להיות בקשר, לראות ולהיראות.
כל מי שיש לו פרופיל ברשת חברתית הוא בעל פוטנציאל להפוך למשפיען רשת ולהרוויח מזה כסף – אם הוא עובד נכון בתוך הפלטפורמה. 
אבל בימינו צריך להשקיע, ללמוד את הפלטפורמה ולפעול לפי הכללים כדי להצליח בתוכה ולהשיג עוקבים.
ואחד האלמנטים הבסיסיים שצריך להשקיע בהם כדי להצליח, זה העיצוב.

להיכנס לפרופיל ברשת חברתית זה קצת כמו להיכנס לחנות. אם אתם נכנסים לחנות יפה ומעוצבת, יותר קל וכיף לכם להוציא שם כסף מאשר בחנות מוזנחת, שעיצבו אותה ברישול, לא דאגו לתאורה טובה וסידרו את המוצרים במדפים בצורה לא נגישה ולא מושכת. 
לכן עיצוב מקצועי של הפרופיל והפרסומים שלכם ברשת הוא חשוב לפחות כמו עיצוב מקצועי של חנות.

איך עיצוב לרשתות חברתיות עוזר לעסקים?

רשתות חברתיות שונות מתאימות לקהלי יעד שונים – בגילאים שונים, בתחומים מקצועיים שונים, עם תחומי עניין שונים וכן הלאה. 
לכן כדאי להשקיע בעיצוב מותאם לרשתות החברתיות הרלוונטיות לעסק שלכם, תוך התאמה של הפרסומים לאלגוריתמים ולדרישות של הפלטפורמה. עם זאת, יש כמה כללים מקצועיים ליצירת פרסומים אפקטיביים ומשתלמים, שעובדים בכל הרשתות:

אחידות עיצובית
זה בעצם המיתוג של העסק. כאשר כל הפרסומים שלכם, בכל הפלטפורמות (כולל באתר, קמפיין שיווקי בגוגל ואפילו מוצרי פרסום מודפסים), מעוצבים בצורה אחידה, אתם יוצרים שפה משותפת עם הלקוח, אתם מבטיחים שכל הפרסומים מזוהים עם העסק, שהם מותאמים לקהל היעד ומדברים את הערכים של העסק.
בולטות וייחודיות
סביר להניח שיש לכם מתחרים גם ברשתות החברתיות. אבל עם עיצוב מקצועי ומדויק של פוסטים, תמונות ובאנרים, אתם יכולים לבלוט על פני המתחרים, להציג את הייחודיות של העסק וגם להשיג יתרון תחרותי.
התאמת הפרסום לפלטפורמה
קיימים הבדלים מהותיים באופן שבו פועלת כל רשת חברתית. בקהל היעד שאליו היא פונה ובסגנון התקשורת שקיים בפלטפורמה. אינסטגרם היא רשת שמבוססת על ויז'ואל. כל הפרסומים חייבים להיות אסתטיים ומושקעים, להעביר ללא מילים מסרים מורכבים. טיקטוק היא רשת חברתית שמדברת בקטעי וידאו קצרים. הסרטונים צריכים להיות מדויקים, כיפיים, קלילים וקליטים וכן הלאה. פרסומים חייבים להיות מותאמים לפורמטים של הפלטפורמה ולסוג קהל היעד כדי להיות אפקטיביים.
שמירה על כללי העיצוב הגרפי לעסקים
גם אם הפוסטים שלכם מותאמים לפלטפורמה וממותגים, זה לא תמיד מספיק - בחירת צבעים מדויקת, אימג'ים מינימליסטיים וברורים, ויז'ואל נעים ואטרקטיבי, הדגשה של אלמנטים חשובים ועוד - כל אלה משפיעים מהותית על רמת האפקטיביות של הפרסום. לכן כדאי לעשות עיצוב לרשתות חברתיות עם מעצבת גרפית מקצועית.

אז מה אפשר לעצב לכם?

כמו שאתם מבינים, עיצוב גרפי מקצועי זה הרבה יותר מבחירת הצבעים והצורות לפרסומים של העסק. צוות ליעד פתרונות פרסום מספק שירותי עיצוב גרפי לדפוס ודיגיטל ברמה מקצועית גבוהה, על ידי צוות של תותחים בתחום, שמקפידים על כל פרט קטן והולכים אתכם יד ביד –  עד שאתם מרוצים מהתוצאה!

רוצים לקבל עיצובים גרפיים שעושים את העבודה? דברו איתנו!

למיתוג מושלם, קונספט בועט ועיצוב שאף אחד לא ישכח

השאירו פרטים , אנחנו כבר נדאג לכל השאר

כתבות שיכולות לעניין אותך

דף פנימי עיצוב גרפי ליעד פתרונות פרסום

מעצב גרפי בחיפה

מעצב גרפי בחיפה – הסיפור שלי תוכן עניינים הסיפור שלי- היי הגעתם לליעד פתרונות פרסום