fbpx

עיצוב גרפי לדפוס – איך לעצב נכון מוצרי דפוס?

עיצוב גרפי לעסקים מספק פרסומים שנראים טוב ומושכים את העין. 
הוא משפר את התקשורת בין העסק לבין הלקוח, על ידי מיתוג נכון ושימוש מקצועי באלמנטים שונים והוא עושה את ההבדל בין קטלוג/פלייר/כרטיס ביקור משעמם ובנאלי לבין עיצוב אטרקטיבי ומרהיב, שלא רוצים להניח מהיד.

אז מה הסוד של עיצוב גרפי לדפוס שהוא נכון, איכותי ועדכני?

מיתוג בעזרת עיצוב גרפי לעסקים

עיצוב גרפי לעסקים מספק למוצרים ופרסומים של העסק עיצוב אטרקטיבי ואסתטי, שיהיה מעניין, יגרום ללקוח להתעכב ולהתייחס. 
אבל הוא גם יוצר קו עיצובי אחיד, עם מסר ברור, המאפשר ללקוחות לזהות את הפרסומים של העסק בכל מקום שבו הם רואים אותו. זו המשמעות העיקרית של מיתוג.

עיצוב גרפי נכון נולד אחרי תהליך אפיון:

של העסק – כדי להתאים את הפרסומים לערכים שהעסק רוצה להעביר ללקוחות שלו  – יוקרתי, או עממי, עסק לילדים או למבוגרים, מוצר שמיועד לגרום לכם לחייך או שירות שמיועד לשפר לכם את החיים וכן הלאה.

של קהל היעד – כדי להתאים את התקשורת של העסק עם קהל היעד שלו – על ידי היכרות של קהל היעד והבנה שלהם – בין אם הם צעירים לפני צבא, או ילדים קטנים, בני הגיל השלישי, הורים לילדים. אנשי חינוך, או בעלי עסקים וכן הלאה.

האם כל עסק צריך עיצוב גרפי לדפוס?

העולם עובר לדיגיטל, אבל הדפוס, כמו הרדיו והקולנוע – לא הולך לשום מקום. 
יש עסקים רבים שמסתמכים על הדפסת פליירים וכרטיסי ביקור לצורך פרסום ושיווק.
עסקים אחרים מדפיסים ברושורים וקטלוגים, כדי להציג את המוצרים שלהם ללקוחות, להציב את הפרסומים שלהם במקומות אסטרטגיים ולחלק בתיבות דואר של קהל היעד.
מוצרי דפוס משמשים לעטיפת מוצרים או להדפסת תוויות על מוצרים וגם בתור מוצרי קידום מכירות. 
אבל כדי שהדפוס ישרת את המטרה, הוא חייב להיות מעוצב על ידי בעלי מקצוע מנוסים ואיכותיים.

עיצוב גרפי לדפוס- רמקול

מה ההבדל בין עיצוב גרפי לדיגיטל לבין עיצוב גרפי לדפוס?

למרות תוכנות עיצוב גרפי מתקדמות ואיכותיות, הפער בין העיצוב על המחשב לבין התוצאה עלול להיות גדול. 
לכן אם אתם צריכים עיצוב גרפי לדפוס, חשוב לוודא שהמעצבת שלכם יכולה לספק עיצובים מדויקים גם לדפוס. שהיא מכירה את התחום, מבינה תהליכי הדפסה ואת המשמעות של העברת העיצוב לדפוס. 

לדוגמא, כאשר מעצבים לדפוס, חשוב לקחת בחשבון את הפריסה של התוצר הסופי לפי גודלו על גיליונות הדפוס. 
כך גם לגבי בחירת הצבעים, כי הגוונים עשויים להשתנות מהותית בין מה שרואים על המסך לבין מה שיוצא על הנייר. 
כאשר הגרפיקאית מכירה את החומרים ואת שיטת ההדפסה, היא יודעת לומר אם התוצאה הסופית תיראה אותו הדבר, או שיהיו הבדלים.
היא יודעת לומר איזה סוג הדפסה כדאי לבחור, איזה נייר הכי מתאים כדי לקבל את התוצאה הרצויה ועוד.

מעצב/ת גרפי/ת - למה צריך אותם?

מעצבת גרפית מקצועית יודעת לעשות שימוש מדויק וקולע באלמנטים השונים של העיצוב:

מעצב/ת גרפי/ת - למה צריך אותם?

תוכן עניינים

רוצים לשמוע על חידושים בעולם המיתוג והעיצוב?
השאירו פרטים והישארו מעודכנים עם הניוזלטר שלנו 🙂 מבטיחים לא להעביר את הפרטים שלכם כמובן.
עקבו אחרינו:
לקוחות משוויצים בנו
start liad solutions

לקוחות חדשים מקבלים מאיתנו 10% הנחה, רוצה לקבל פרטים נוספים?

הטופס נשלח בהצלחה ונציגנו ייצרו אתכם קשר בקרוב