דף נחיתה הוא "הרושם הראשוני" שאתה משאיר בפגישה.
כלי שיווק חזק שאמור למשוך את המבט של הגולש באינטרנט .
המטרה של הדף הוא ליצור אינטראקציה עם הלקוח בלי צורך לשכנע ולהסביר.
הדף אמור להיות קליל ומזמין כמה שיותר מכוון מטרה, פשוט ונקי.
דף הנחיתה צריך להיות מאוד ממוקד גם בטקסט וגם בעיצוב על מנת למשוך ולהשאיר את הגולש בדף, לעורר אצלו גירוי על מנת שיתעניין יותר במוצר או השירות שהדף מציע ויצור קשר או ישאיר פרטים .
בדף לא יהיו לינקים למוצרים נוספים או לאתר הבית של העסק, על מנת לא ליצור הסחות דעת ללקוח עם תפריטים, מוצרים או שירותים נוספים שרק יבלבלו ויורידו את רמת התעניינות של הלקוח מהמוצר או השירות שבשבילו יצאתם בקמפיין.
דפי נחיתה
יוצא בקמפיין? רוצה למשוך כמה שיותר לקוחות למוצר החדש שאתה משווק?
רוצה שכמה שיותר אנשים ידעו על השירות שאתה מספק?
ליעד פתרונות פרסום נעזור לך לשווק ולמקד את הקמפיין לקהל היעד המתאים לך.
על מנת לקדם את הקמפיין מומלץ להקים למוצר או השירות דף נחיתה או חנות וירטואלית או בניית אתר.
ואנחנו נשמח לעזור לך מההתחלה ועד ההצלחה.
כמה טיפים שיעזרו לכם לבנות דף נחיתה בצורה נכונה
• סרטון וידאו- אם יש אפשרות לצרף סרטון וידאו על המוצר או השירות יכול לעשות
עבודה מצוינת בהסברה ללקוח.
• יצירת קשר- מספר הטלפון של העסק או הלינק להשארת פרטים של הלקוח חייב!
להיות במיקום מרכזי בדף.
•לוגו- הדף צריך לכלול את הלוגו ופרטי החברה.
• מיקוד- להתאים את הקמפיין לקהל היעד שהמוצר או השירות מכוון עליו.
• תועלת- להוכיח לגולש תועלות למה כדאי לו ליצור קשר עם העסק ומה יצא לו מהמוצר
או השירות.
•רשתות חברתיות– להראות ללקוח הוכחות דרך הרשתות החברתיות על תגובות של
לקוחות נוספים שמשתמשים בשירות או המוצר ששיווקנו.
• מיתוג– דף ממוקד בשירות אחד בלבד כחלק מהמיתוג העסקי.
בניית דף נחיתה מחיר, כמה זה עולה ?
דף נחיתה עולה בין 700 ש”ח ל3,500 ש”ח תלוי במורכבות הדף
מה שונה דף נחיתה מאתר?
דף נחיתה כשמו כן הוא, מנחית את הדף להשארת פרטים (לידים) ולרוב הפעמים מתמקד במוצר או בשירות ספציפי.
ל-בניית אתר תדמית מספר רב של דפים ואינפורמציה מורחבת הכוללת קישורים לדפים שונים בתוך האתר.
האם דף נחיתה מתאים לקידום אורגני?
האמת שפחות 🙂 דף נחיתה מתאים יותר לקמפיינים ממומנים שמטרתם העיקרית לקדם מוצר או שירות מאוד ספציפים וליצור אינטרקציה מהירה עם לקוחות פוטנציילים.
איך מקדמים את הדף נחיתה?
איך לייצר לידים חמים מדף נחיתה
כדי ליצור דף נחיתה עם יחסי המרה גבוהים (המרה = מספר הגולשים שמשאירים לכם פרטים, נכנסים להירשם לקורס, נותנים פרטי כ”א, מבקשים שיחזרו אליהם וכו’. )
או במילים אחרות – איך לייצר לידים עם דף נחיתה, רצוי להתייחס לעמוד נחיתה קצת כמו לאתר אינטרנט ולעשות לו אופטימיזציה, עם כמה דגשים ייחודיים רק לעמודי נחיתה:
- לבנות חווית משתמש אופטימלית ונוחה
- לכתוב תוכן מדויק שמניע לפעולה
- להקפיד על טקסט ברור, פשוט עם מסרים חדים והיררכיה ברורה
- להציע מילוי טופס פשוט וקל שלא מרתיע את הגולשים
- להוסיף תמונות וסרטונים באיכות גבוהה
- להוסיף אלמנטים מדויקים ואטרקטיביים (כפתור רכישה, טופס השארת פרטים ועוד)
- להכניס המלצות ותיאורים אמינים של לקוחות אמיתיים (הוכחה חברתית)
- לעשות A/B טסטינג – להעלות מספר דפי נחיתה עם הבדלים קלים כדי לבחון אותם בשטח ואז לבחור את הטוב ביותר מבין כולם.
אז אמנם דף נחיתה נוצר כדי לייצר לידים באופן ממוקד למוצר או שירות ספציפי שאתם רוצים למכור. אבל לא כולם מבינים איך לבנות דף נחיתה שמביא לידים. עם זאת, לא צריך להיות גאון כדי לייצר לידים ולידים חמים. צריך רק להיות מקצועי ויסודי.
עבודה מדויקת, מקצועית וממוקדת של בניית דף נחיתה היא המפתח לממש את ההשקעה שלכם ואת הציפיות שלכם מההצלחה של הדף.
בשורה התחתונה
המטרה של דף נחיתה היא לעזור לעסק באמצעות מיתוג עסקי לשווק את הקמפיין לכמה שיותר לקוחות בצורה
ממוקדת וברורה.
שהלקוח יעשה פעולה אחת בלבד באותו הרגע להשאיר פרטים או ליצור קשר עם העסק על
מנת להזמין את המוצר או השירות שבעל העסק מספק.
כתבות שיכולות לעניין אותך
עיצוב גרפי לדפוס – איך לעצב נכון מוצרי דפוס?
תוכן עניינים עיצוב גרפי לעסקים מספק פרסומים שנראים טוב ומושכים את העין. הוא משפר את התקשורת
עדכוני גוגל – עדכון HCU החדש ואיך הוא משפיע על SEO
תוכן עניינים עדכוני גוגל- העדכונים החדשים העידן של ימינו מכונה בין היתר “עידן הידע” בזכות
מהם השיקולים בכניסה לתהליך של מיתוג מחדש?
תוכן עניינים מיתוג עסקי מחדש מיתוג עסקי מחדש הוא סיפור מורכב לכל הדעות.ככל שמדובר על
השאירו פרטים , אנחנו כבר נדאג לכל השאר