איך לעצב את הלוגו המושלם לעסק
עיצוב לוגו לעסק הוא השלב הראשון במיתוג ועיצוב של המדיה הויזואלית לעסק.
הלוגו הופך את העסק לזכיר יותר, אבל הוא גם כולל בחירה של צורות, צבעים ואווירה, שמשפיעים על כל תהליכי המיתוג של העסק לטווח ארוך.
אז איך מעצבים לוגו מדויק לעסק ולמה עדיף לעשות את זה עם בעלי מקצוע?
עיצוב לוגו לעסקים - למה כולם עושים את זה?
לוגו הוא הסמל הויזואלי הכי בסיסי של העסק שלכם.
הוא יופיע בהמשך על הסכמי עבודה, על הפרסומים שלכם, באתר האינטרנט ובפרופילים של העסק ברשתות החברתיות.
הוא צריך להיות זכיר, קליט ואסתטי, אבל הוא גם צריך להיראות טוב בגדלים שונים ולהתאים לפורמטים של דפוס.
עם זאת, אולי החשיבות הכי גדולה של עיצוב לוגו לעסקים היא מה שיבוא אחר כך –
לוגו הוא הבסיס הראשוני, עליו ממשיכים לבנות את כל הקריאייטיב הויזואלי של העסק, את המיתוג של העסק ואת המאפיין הויזואלי של כל הפרסומים בכל המדיות השונות.
דגשים לעיצוב מוצלח של לוגו לעסק
המחשבה שצריכה להוביל אתכם ביצירת לוגו לעסק מתמקדת בשני נושאים עיקריים:
- המסרים, הערכים והרעיון של העסק, אותם הלוגו צריך לשקף בצורה תמציתית.
- התאמה של עיצוב הלוגו לכל הקריאייטיב שיבוא אחריו – פליירים, באנרים, פרסומות, תמונות פרופיל, אתר אינטרנט ועוד.
הכלים שבהם משתמשים כדי להצליח ליצור לוגו שכולל את כל האלמנטים הללו הם בעיקר צבעים וצורות, עם מעט מאוד מלל, הכולל בדרך כלל רק את שם העסק.
הכללים החשובים לעיצוב לוגו מדויק לעסק
- ערכים - בחרו את הערכים שאותם אתם רוצים לשקף בלוגו.
- פלטת צבעים של הלוגו - היא כנראה תלך איתכם עוד הרבה זמן, לכל הפרסומים הבאים של העסק בעתיד, אז תשקיעו בבחירה נכונה שלה.
- לוגו פשוט - מינימום צורות, סמלים וצבעים. המטרה היא ליצור לוגו שקל לזכור אותו וקל לשחזר אותו.
- רעיונות מופשטים - הלוגו לא חייב לכלול אימג' של המוצרים והשירותים של העסק. הוא צריך להעביר מסר והמסר יכול גם להיות מופשט, כמו הלוגו של מקדונלדס, של אפל, פלייבוי, סטארבקס ועוד רבים אחרים.
- התאמה לאופי העסק - אם יש לכם עסק שמוכר צעצועי ילדים, הגיוני לבחור עיצוב לוגו ילדותי, נאיבי וצבעוני. אם יש לכם עסק בתחום ההשקעות, כדאי שהלוגו ישדר יותר רצינות, אמינות, סמכותיות וכן הלאה.
למה כדאי להזמין עיצוב לוגו עסקי עם אנשי מקצוע?
החשיבות של הלוגו להמשך תהליכי המיתוג של העסק בעתיד הופכת אותו ראוי להשקעה באיש מקצוע שיעצב לכם אותו בצורה הנכונה ביותר.
בנוסף, לא לכל אחד יש את הגישה האומנותית הנדרשת כדי לשלב בין צבעים, סמלים וצורות ליצירת לוגו מדויק לעסק.
גם מי שיש לו גישה לנושא העיצוב, לרוב לא מכיר את הניואנסים הקשורים של מיתוג עסקי באמצעות צורה וצבע, להשפעה שיש לעיצוב הלוגו על עתיד העסק ולאופן שבו ניתן לתמצת מסרים מורכבים על ידי עיצוב מקצועי של סמל קטן ומינימליסטי.
לעומת זאת, אשת מקצוע כמו מעצבת גרפית, יודעת אילו שאלות צריך לשאול כדי לעשות אפיון מדויק של העסק שלכם, שיעזור לה לבחור את הצבעים הנכונים, את הסמלים המתאימים וליצור מהם לוגו.
גרפיקאית מקצועיות יודעת איך לשלב בין כל האלמנטים, כך שהם יעבירו את המסר הנכון, אבל גם שהלוגו יהיה גמיש, ורסטילי ורב שימושי, שיהיה רלוונטי אבל גם ייחודי. שיהיה מעוצב בצורה חכמה אבל שיהיה גם פשוט, יצירתי וקריא.
תהליך עיצוב לוגו מקצועי
תהליך עבודה על לוגו עם גרפיקאית מקצועית לרוב כולל מספר שלבים המיועדים לעזור לה ליצור לוגו מדויק ומותאם בצורה אופטימלית לצרכי העסק:
- אפיון של העסק וצרכי העסק, תוך זיהוי והגדרה של ערכי המותג
- מחקר שוק מקצועי לאפיון ויזואלי של השוק והמתחרים
- סיעור מוחות עם צוות קריאייטיב וחיפוש אחר השראה
- בניית קונספט ומספר סגנונות עיצוב אפשריים
- בחירת הסגנון המתאים ביותר ללקוח ועיצוב מספר אפשרויות ללוגו.
רגע לפני שאתם מתחילים לחפש עיצוב לוגו לעסק
ליעד פתרונות פרסום מספקים שירות מקצועי, מוקפד וייחודי של עיצוב לוגו, לצד מיתוג וקריאייטיב מלא לעסקים. צוות הקריאייטיב שלנו מורכב מבעלי מקצוע מנוסים – כל אחד תותח בתחומו – שנותנים לכם להרגיש בבית, עוזרים לכם להגדיר את ליבת הערכים של העסק בצורה מדויקת והכל כדי לתת לכם קריאייטיב מדויק ויעיל, לבנות לכם מותג אטרקטיבי, מצליח ואיכותי.
דברו איתנו!
השאירו פרטים , אנחנו כבר נדאג לכל השאר
כתבות שיכולות לעניין אותך
כל מה שכדאי לדעת לפני שבונים אתר מכירה אונליין
תוכן עניינים בניית אתרים לעסקים היא עניין מורכב ורגיש – במיוחד אם אתם רוצים לבנות
כל מה שרציתם לדעת על קידום אורגני בגוגל
תוכן עניינים קידום אורגני בגוגל – כל הנקודות שחשוב לדעת כבעלי עסק, חשוב שתהיה לכם
עיצוב לוגו| איך לבחור את הלוגו המתאים ביותר לעסק?
עיצוב לוגו – איך לבחור את הלוגו המתאים ביותר לעסק? תוכן עניינים איך לבחור את