היום בעידן הדיגיטלי שלכל אדם יש לפחות מחשב ומכשיר סלולרי אחד מחובר לרשת וכל הפעולות השגרתיות נעשות בדיגיטל כמו קביעת תור לרופא, שמירת קשר עם
החברים וכמובן קניות…והרבה קניות.
אז כדי להיות רלוונטיים! העסק שלכם צריך להיות גם במשחק, מיתוג עסקי ובניית חנות וירטואלית יכולים להגיע לכמות לקוחות רבה. לקוחות שיכלו לבקר אצלכם להתרשם מהמוצרים ולהיות חלק מקהל מרוצה.
יש לך חנות? רוצה לשבור את תקרת הזכוכית? רוצה להגיע לכמה שיותר לקוחות? בניית חנות וירטואלית יכולה להיות פתרון מעולה בשבילך.
עכשיו בואו ונדבר על מכירות 🙂 אנחנו כאן כדי לספר לך על התהליך ואולי להיות שותפים לדרך…
“אתר חנות יכול להכניס תנועה כמו חנות בציר מרכזי ואפילו יותר!”
חנות פיזית ואתר וירטואלי לא כל כך שונים ותמצאו שם הרבה קווים דומים.
כמו בכל חנות יש קטגוריות וברקוד לכל מוצר. כמויות זמינות למוצרים, עגלת קניות וקופה לתשלום. אפשרות לאסוף את המוצר מבית העסק הוא לשלוח עד בית הלקוח והכל בלחיצת כפתור. בניית אתרים וחנות וירטואלית מחייבת לקחת את כל הפרמטרים בחשבון כמוש נפרט בהמשך המאמר.
למה חנות וירטואלית ברשת
• אתרי חנות טובים נותנים ללקוח חווית משתמש ממש כמו חנות ממשית
• החנות זמינה למעגל גדול יותר של לקוחות.
• החנות פתוחה 7/24 ויש אפשרות לרכוש בכל עת ומכל מקום.
• חוסך בעלויות חנות, חשמל ,ארנונה, תשלום משכורות למוכרנים.
• אין צורך בכמות מלאי גדולה שתופס מקום ועם הזמן הופכת לבלא
איך לקנות את אמון הלקוח?
• אם יש חנות פיסית לפרסם את הכתובת ואת מספר הטלפון.
• דף החנות ברשת יהיה ברמת אבטחה גבוה.
• שירות לקוחות- לענות “און ליין” בצא’ט.
• הסכם מול חברת שליחויות.
• כל דף מוצר שיהיה עם כותרת, תמונה, יצרן, מפרט טכני, מחיר וזמן אחריות.
• לתת קישורים למוצרים דומים שהלקוח מחפש.
• לפרסם מוצרים חדשים ומבצעים.
• קישורים לרשתות חברתיות עם המלצות של לקוחות.
• בסיום תהליך קניה שליחת מייל עם כל פרטי המכירה.
מודלים הכרחיים באתרי חנות עבור בעל החנות
• ניהול מוצרים – לכל מוצר קטגוריה ותת קטגוריה.
• מפרט למוצר – כותרת, מק”ט, תמונה, יצרן , תיאור מוצר, עלות רכישה ,מפרט טכני, כמות במלאי ועוד…
• עגלת קניות – לינק לעגלת הקניות עם המוצרים שהלקוח בחר. עלות של כל מוצר בנפרד ועלות כוללת של כל המוצרים, עלות משלוח ואפשרות להסיר או להוסיף מוצרים.
• קופונים – מערך קופונים ייחודי, הנחות לכלל הגולשים, הנחות לחברי מועדון, הנחות VIP, הנחות על כמות מסויימת של מוצרים ועל קטגוריות מסויימות.
• ניהול כרטיס לקוחות – פרטי רוכש, רכישות שעשה וסכום כולל של כל הרכישות שלו. אפשרות להגדיר את את הלקוח לפי פעילות (למשל לקוח זהב וכו’.)
• ניהול מלאי – לעדכן את מלאי החנות באתר האינטרנט. אם יש חוסר במוצר מסוים לעדכן באתר תחת ” מלאי אזל” או ” לא זמין במלאי”.
• סטטוס רכישה – מה המצב הרכישה של הלקוח מהנפקה של המוצר עד לקבלת המוצר אצל הלקוח.
• סוגי משלוחים – לקבוע מחירים של משלוחים לפי סוג משלוח (אקספרס, שליח ,דרך הדואר וכו’).
• סטטיסטיקה – פילוח כמות כניסות ורכישות לאתר החנות על מנת למדוד לשפר ולתת אומדן על מצב החנות.
הקמת אתר מסחר - איך להקים אתר מסחר רווחי מהתחלה
מתכננים להקים אתר חנות חדש? בשעה טובה – זה צעד מבורך וחשוב!
אבל אתם בטח כבר יודעים שגם אם יש לכם אתר מעולה, גם אם יש לכם עסק מדהים, צריך להשקיע בקידום שלו כדי שכמה שיותר אנשים ייחשפו אליו.
מצד שני, דמיינו שיש לכם אתר שאפשר לקדם אותו בקלות. אתר שמדבר בשפה של גוגל ועושה לכם עבודה יותר קלה בתהליכי קידום אורגני. הרי בשביל זה הוא קיים מלכתחילה, נכון?
עכשיו תפסיקו לדמיין ותנו לנו לספר לכם שזה אפשרי. לגמרי אפשרי.
אז איך מקימים אתר מסחר (איקומרס) שעושה לכם חיים יותר קלים (וגם חוסך לכם) עם הקידום?
הקמת אתר מסחר שמקדם את עצמו
אתם יכולים לחסוך לעצמכם הרבה זמן, מאמץ וכסף על תהליכי קידום אורגני, אם אתם משקיעים מלכתחילה בתהליך הקמת אתר מסחר איכותי, שמכוון לקדם את עצמו בצורה יותר טובה.
אתר שמתקשר טוב עם מנועי החיפוש של גוגל, שהגולשים אוהבים לגלוש בו, שמוצאים בו בקלות את מה שמחפשים, שהוא נראה טוב, שנוח להשתמש בו. אז איך עושים את זה?
דגש על עיצוב UX של האתר (חוויית משתמש)
דמיינו שאתם נכנסים לחנות לא וירטואלית בכלל. המדפים מסודרים, המחירים ברורים, המוכרת אדיבה ואתם מצליחים למצוא את כל המוצרים שחיפשתם בקלות. נכון שזה כיף לקנות בחנות כזו? נכון שגם קל לכם להוציא יותר כסף בחנות כזו כי נעים לקנות שם ובא לכם להשאיר עוד קצת?
אז זו החוויה של הגולשים אם יש לאתר שלכם עיצוב UX אופטימלי.
מיקום נכון של מקשים עם צבעים אטרקטיביים, הבחנה ברורה בין עמודי קטגוריה ועמודי מוצר –
כל אלה בונים את ה UX – User Experience של האתר, גורמים ללקוחות פוטנציאלים להשאיר יותר וגם לעשות הרבה יותר המרות.
אופטימיזציה לכל מוצר מהרגע הראשון
תגי מטא והתיאורים מיועדים לעמודי החיפוש בגוגל. אם הם כתובים נכון – הם אטרקטיביים וברורים יותר – גם לגולשים וגם לגוגל.
הם מאפשרים לכם לבלוט על פני אתרים מתחרים ולמשוך את הלקוחות הפוטנציאליים שמחפשים את מה שאתם מציעים.
באתר חנות, או אתר מסחר, צריך להכין לכל מוצר כותרת שתעלה בצורה אופטימלית בסריקה של גוגל תוך איתור מילת המפתח המתאימה ביותר.
את זה אפשר לעשות למשל על ידי הוספת תוכן לכל מוצר – בנוסף על מפרט טכני של המוצר.
צביעת קהל
פעולת צביעת קהל מאפשרת לנו לבנות קמפיינים חוזרים ללקוחות חוזרים, לפי מה שהלקוח אהב, מוצרים ספציפיים שעניינו אותו ועוד.
אתרי מסחר מתקדמים “צובעים” קהלים – מזהים העדפות לקוח, שומרים נתונים מסוימים ואוספים אינפורמציה רלוונטית, כדי לטרגט קמפיינים ספציפיים, רלוונטיים ללקוחות מסוימים.
ככה אתם שומרים על קשר חם יותר, רלוונטי יותר וגם יותר רווחי – עם הלקוחות שלכם.
אתרי מסחר וורדפרס - ווקומרס
ווקומרס היא תוסף שניתן להתקין על וורדפרס בקלות ובחינם.
זו מערכת קוד פתוח והיא הפלטפורמה המוכרת והמבוקשת ביותר בעולם, כי יש לה המון אופציות עיצוביות לצד אפשרויות מרובות של תכנות פיצ’רים מותאמים לצרכים הספציפיים של החנות.
נוסף על תכונות ניהול חנות ומלאי בסיסיות וחשובות, אפשר למצוא בווקומרס עוד מאות אפשרויות של הרחבות עם פיצ’רים מעולים כמו דוקומנטציה של לקוחות, חבילות מוצרים, הזמנות מראש ועוד.
כך הרבה יותר קל לעשות התאמות ושינויים לאתר שלכם בעתיד במידת הצורך וגם לעסות לכם SEO יותר אפקטיבי.
שיפור מהירות אתרי מסחר
עם הזמן, המערכת של גוגל מתמקדת בדירוג אתרים לפי תכונות מסוימות, כמו תוכן איכותי ורלוונטי, תוכנית קישורים טובה ומהירות האתר.
שיפור מהירות האתר משפיע על דירוג האתר בגוגל, פשוט כי הגולשים יותר אוהבים אתרים מהירים.
יש די הרבה שיטות וטכנולוגיות שונות המיועדות לשיפור מהירות האתר, כמו אופטימיזציה של תמונות, או תוספים ספציפיים לאתרי וורדפרס המיועדים במיוחד בשביל זה, לצד אחסון איכותי והיררכיה נכונה.
לכן אנחנו מקפידים להשקיע מאמצים ותשומת לב לכל הכלים הרלוונטיים, שיעזרו לנו לבנות לכם אתר מהיר מהרגע הראשון.
אז זו החוויה של הגולשים אם יש לאתר שלכם עיצוב UX אופטימלי.
מיקום נכון של מקשים עם צבעים אטרקטיביים, הבחנה ברורה בין עמודי קטגוריה ועמודי מוצר –
כל אלה בונים את ה UX – User Experience של האתר, גורמים ללקוחות פוטנציאלים להשאיר יותר וגם לעשות הרבה יותר המרות.
כמה מילים לסיום
כמו בכל תהליך הקמת אתר, גם הקמת אתר מסחר צריכה להיעשות מתוך מחשבה תחילה, כדי להקל עליכם בהמשך, לאפשר לכם לקדם את האתר יותר בקלות עד כדי כך שהאתר שלכם ליטרלי מקדם את עצמו.
ליעד פתרונות פרסום מספקים שירות הקמת אתרי מסחר מכווני קידום אורגני ברמה מקצועית גבוהה עם שירות בוטיקי, מותאם אישית, מקיף ואיכותי.
רוצים לדעת איך אנחנו עושים את זה? דברו איתנו!
כתבות שיכולות לעניין אותך
פרסום נכון בפייסבוק
תוכן עניינים איך לפרסם בפייסבוק נכון? פייסבוק היא המקום שבו מאות אלפי גולשים – קהל
מה הקשר בין גוגל מפות לקידום העסק?
תוכן עניינים גוגל מפות – Google Maps התחרות הגדולה של בעלי העסקים היא לא רק
עיצוב פוסטים מגניבים לאינסטגרם
תוכן עניינים עיצוב פוסטים פוסטים באינסטגרם הם בעלי פוטנציאל שיווקי עצום, בזכות השפה החזותית, המאפשרת
השאירו פרטים , אנחנו כבר נדאג לכל השאר