84 / 100

בניית אתרים לקידום עסקים וחברות

הלקוחות מקבלים את הרושם הראשוני על בית העסק דרך אתר האינטרנט.

אם בניית האתרים תעשה בצורה מיטבית, נוחה ומובנת הסיכוי שאותו גולש יהפוך ללקוח גדלה מאוד.

בעולם המודרני כשכולם כבר מחוברים לרשת האינטרנט ועושים אלפי חיפושים בכל חודש חשוב שבנוסף לעסק הפיזי יהיה גם אתר תדמית או אתר חנות. כזה שיעזור לגולש להתרשם מפעילות העסק ואף לרכוש את השירות או המוצרים שלכם גם כשהוא בבית או לחלופין יקשר את הלקוח לבית העסק.

בניית אתר לעסק תרכז את המידע על בית העסק כמו מיקום ושעות פעילות, תאפשר ללקוחות ליצור קשר בכל רגע, תציג את השירותים והמוצרים בדרך הטובה ביותר ותגדיל את מעגל הלקוחות וההכנסות וכך תחזק את המותג.

כלל מספר 1 לבניית אתר תדמית

בניית אתרים תדמיתיים– אתרים אלו הם “הפנים” של בית העסק. המטרה של אתר תדמית הוא לפאר את המותג, להציג את החזון ולספר את הסיפור של בית העסק.
עיצוב ובניית אתרים חשובים לאפיון בית העסק ולנוחות הגולש המטרה העיקרית הוא ליצר התאמה בין האתר לגולש ובהחלט זאת המשימה העיקרית ב-בניית אתרים.
ולכן רצוי שאתר תדמית יהיה אתר עם מסר ברור, קל ונוח.
עיצוב האתר יתאים לאופי החברה ויהיה מזמין ופשוט לשימוש.
בניית אתרים לעסקים צריך להוות כרטיס ביקור של בית העסק ולגרום לאינטרקציה חיובית.

כלל מספר 2 לבניית אתר תדמית

•אתר חנות וירטואלית – אפשר להציג את הסוג של האתר גם בתור “חנות וירטואלית” או “אתר מסחר אלקטרוני”.
אם המטרה של בניית אתרים היא למכור מוצרים אתם תצרכו להקים אתר חנות.
אתר חנות וירטואלי בעיקרון די דומה לחנות פיזית יש בו מחלקות של מוצרים, מבצעים ויש עגלת קניות.

השוני באתר חנות הוא שהוא עובד 24/7 וניתן לרכוש בכל עת ולהגדיל את המכירות.
לא צריך לשלם שכירות, ארנונה ומשכורות ולאנשי מכירות.
אתר חנות צריך להיות ברור ומעוצב בגרפיקה באיכות גבוה על מנת למשוך את הלקוח.
מובן וקל לשימוש על מנת להשאיר את הלקוח באתר.
מאובטח ברמה החזקה ביותר שהלקוח יהיה בטוח ובלי חשש בזמן הרכישה.

כלל מספר 3 לבניית אתר תדמית

•בדרך כלל בונים דף נחיתה כאשר יוצאים בקמפיין על מוצר או שירות מסוים שרוצים לקדם.
דף הנחיתה אמור “לגנוב” את תשומת הלב של הגולש וליצור קשר בינו לבין המוצר או השירות המוצעים.
בניית אתרים שונה מבניית דפי נחיתה במטרה שלהם, בכמות המידע ובמיקוד שלהם.
בדרך כלל עיצוב דף נחיתה מוצג כדף ממוקד במוצר או בשירות שמקדמים את האינטרס של המוצר ולא של בית העסק.

עיצוב האתר ובניית קונספת מתאים לוקח בערך כשבועיים עד 3 תלוי במורכבות של העיצוב.

כל דף נוסף לוקח בערך בין יומיים לשלושה ימי עסקים.

אתרי חנות יכולים להיות מורכבים יותר ויכולים לעלות לאוויר תוך חודשיים שלוש מאישור הסקיצה העיצובית.

חברתנו תדאג להגיע אליך לעסק או לחברה לאפיין וללמוד על השירות והמוצרים שלכם בסיום הפגישה נבנה לכם אפיון בסיסי לאתר.

אנחנו מעניקים אחריות מלאה על העבודה שלנו ולכן אנחנו מאשרים מול הלקוח צעד אחרת צעד. 

לאחר בניית האתר אנחנו מעניקים לכם איחסון לשנה מתנה.

לאחר שנה אתם ראשים להעביר את אתר לאיחסון משלכם או להשאיר אותו באיחסון שלנו.

תחזוקה בסיסית לאתר מצליח עולה בערך 200 שקלים לחודש.

אתר ללא תחזוקה ועדכונים לא באמת שווה משהו. 

אנחנו נדאג לרשום על שמכם את הדומיין חדש,  עלות דומיין לשנה בעלות  75 שקלים דרך חברה ישראלית אמינה אתם יכולים להיכנס בעצמכם כאן livedns .

במידה ואתם צריכים עזרה אנחנו נשמח לעזור

בטח! ואנחנו נשמח להגיע לבית העסק שלכם ולהעביר לכם לימוד של 25 דקות על המערכת.

 

עיצוב ובניית האתר בצורה נכונה

מכירים את המשפט הזה: נגר טוב מודד פעמיים וחותך פעם אחת?  עיצוב ו-בניית אתרים  לבית עסק מאוד דומה במחשבה לכן צריך לבנות תוכנית מסודרת שתמנע טעויות בדרך.

ב-בניית אתר לעסק יש להחליט על קו אחיד שיתאים לאופי והחזון של בית העסק.

לבחור צבעים וטקסטורה עם גרפיקה איכותית, מחקר על השוק וקהל יעד, כתיבת מאמרים והתאמה ל-SEO כדי לקדם את האתר במנועי החיפוש. אתר רספונסיבי שיתאים לכל סוגי המסכים (צג מחשב, טאבלט, סמארטפון), קישור ל רשתות חברתיות וכו’… אלו רק חלק מהתהליכים שיאפשרו לכם בניית אתר לעסק מקצועי שיקדם את החברה שלכם. ליעד פתרונות פרסום יצרו במהלך העשור פרויקטים רבים ומוצלחים תחת מעקב ושיפור הביצועים.

למה בניית אתרים לעסקים וחברות שווה לעשות אצלנו?

אנחנו שמים דגש על כל פרויקט עם בניית אסטרטגיה ויעדים ברורים. בליעד פתרונות פרסום נבנה יחד איתכם את החבילה המתאימה ביותר, נאפיין, נעצב, נתכנת, ונקדם את התהליך ל- בניית אתרים מושלמים, מעבר לזה שממש כיף לעבוד איתנו 🙂 אנחנו שואפים למצוינות.

כתבות שיכולות לעניין אותך

לבניית אתר אינטרנט שייקח את החברה שלך הכי גבוה שאפשר

השאירו פרטים , אנחנו כבר נדאג לכל השאר