fbpx

בניית מאמרים לאתר תדמית

תוכן עניינים

מדוע חשוב להשקיע בבניית מאמרים לאתר תדמית וכיצד ניתן לכתוב מאמרים מוצלחים? כל התשובות במאמר הבא

בעידן הדיגיטלי של ימינו, כל עסק זקוק לאתר על מנת לנצליח. אם גם אתם החלטתם לבנות אתר תדמית שיקדם את העסק שלכם, יש דברים רבים שעליכם לתת עליהם את הדעת. לצד ההשקעה בעיצוב האתר, שיווק דיגיטלי ובנוסף קידום אתר ברשתות החברתיות ובגוגל, חשוב מאוד שאתר התדמית שלכם יכלול מאמרים ותוכן איכותי ומשובח.

כיצד מאמרים מסייעים לקידום האתר שלכם?

שלכם מעוצב בטוב טעם, ואתם מציעים שירותים או מוצרים ייחודיים, סביר להניח שתתקשו להשיג תנועה רבה של גולשים לאתר ללא קידום אורגני בגוגל. זוהי אסטרטגיה שבמסגרתה מקדם האתרים מבצע שלל פעולות על מנת לשפר את המיקום של האתר בתוצאות מנוע החיפוש. אחת הדרכים לקדם את האתר בגוגל ולהביא אותו למיקומים הראשונים, היא באמצעות העלאת מאמרים.

האלגוריתם של גוגל מעדיף לקדם אתרים שיש להם תוכן מעניין, מקורי ואיכותי. לכן, ככל שתשקיעו בכתיבת מאמרים לאתר התדמית שלכם, כך תוכלו לשפר את המיקום שלכם בגוגל ותגדילו את תנועת הגולשים שנכנסת לאתר שלכם.

מעבר לכך, מאמרים מקצועיים העוסקים בתחום של העסק שלכם, ימצבו אתכם כאוטוריטות מובילים בתחום. הגולשים יתרשמו מהידע והבקיאות שלכם, וכך יש סיכויים גדולים יותר שהם יפנו אליכם וירכשו את המוצרים או ישכרו את השירותים שלכם.

מה חשוב לשים לב כאשר בונים מאמרים באתר תדמית?

מאמרים בתחום שלכם- זה אולי נשמע מובן מאליו, אבל חשוב מאוד שהמאמרים באתר התדמית שלכם יהיו קשורים לעסק שלכם. אם לדוגמה יש לכם חנות מחשבים, עליכם להעלות מאמרים בנושא מחשבים ולא בנושא גינון למשל.

תוכן מקורי – המאמרים צריכים להיות מקוריים ולא מועתקים מאף מקור אחר. לא רק שמאמרים מועתקים יוצרים תדמית שלילית בעיני הגולשים, אלא שגוגל מעניש אתרים עם תכנים מועתקים ודוחק אותם לתחתית תוצאות מנוע החיפוש.

ערך מוסף- חשוב מאוד שהמאמרים יתנו ערך מוסף לגולש – שיעשירו את הידע שלו, שיבדרו אותו ושיעניקו לו טיפים בתחום. מאמרים ללא ערך מוסף הם כמו אוסף של מילים ללא משמעות אמיתית.

שפה רהוטה- מעבר לחשיבות של התוכן, עליכם גם להקפיד על תקינות הדקדוק, להימנע משגיאות כתיב ומשלב לשוני ירוד. זכרו שאתר התדמית שלכם צריך לשדר מקצועיות, וטעויות שכאלה עלולות להותיר רושם רע על הגולשים באתר.

מי כותב את התוכן- אם אתם מתלבטים מי יכתוב את המאמרים באתר התדמית שלכם, עומדות בפניכם כמה אפשרויות: אפשרות אחת היא שתכתבו את המאמרים בעצמכם. יש לכם את הידע המקצועי שתוכלו לחלוק אותו עם הגולשים, וכך גם תחסכו כסף על שכירת שירותי תוכן. מצד שני, כמנהלי עסק לא תמיד יש לכם זמן לכתוב מאמרים. אז האפשרות השנייה שלכם היא לפנות לכותבי תוכן מקצועיים ומנוסים שיכתבו עבורכם מאמרים בתחום העסק שלכם.

תוכן עניינים

רוצים לשמוע על חידושים בעולם המיתוג והעיצוב?
השאירו פרטים והישארו מעודכנים עם הניוזלטר שלנו 🙂 מבטיחים לא להעביר את הפרטים שלכם כמובן.
עקבו אחרינו:
לקוחות משוויצים בנו

מקצוענות היא הבסיס לכל הצלחה עסקית, וזה מה שהחבר'ה של ליעד - מקצוענים. ואז מגיע רמת השירות הגבוהה והבלתי מתפשרת, מענה איכותי, מכל הלב, אכפתי, נותנים הכול כדי להיות עם העסק שלי. ממליץ לכל מי שרוצה אתר, מיתוג ובכלל לשווק את עצמו ברשת להיפגש עם ליעד ולתת לו את ההגה של השיווק בעסק שלו.

ממליץ בחום תותחים מקצועיים והוגנים

שירות מעולה ואמין, נתנו לי את הפתרונות הטובים ביותר שקיבלתי

שירות מדהים, יחס אישי והולם לכל אדם ואדם, הביא לתוצאות מדהימות

google
Amit Kol
16/02/2023

שירות מדהים ומקצועי

google
Ortal Amado
16/02/2023

צוות מקצועי ומיומן, שיודע לדייק ולהיות יצירתי וחדשני!

google
Idan Miller
22/03/2022

יופי של תוצרים. תהליך עבודה פשוט ונח. נהנינו מאד לעבוד ביחד אם הצוות של ליעד ובטוחים שעוד נחזור להשתמש בשירותי העיצוב שלהם

אלוף

שיתוף פעולה מצויין, אחרי שיחה טלפונית הבין את קו המחשבה שלי ולקח את זה הלאה. קיבלתי בהחלט תמורה למחיר.

google
Alex Kumets
02/12/2021

חבריי, אני מודה לכם מכל הלב על העבודה המקצועית שביצעתם, על היחס המשפחתי ,הייתם זמינים עבורי כמעט 24/7. תענוג גדול לעבוד איתכם. אתם מס' 1

google
Maayan Kappah
29/10/2021

שירות VIP. סופר מקצוענים ותוצאות מדהימות

google
asi levy
14/10/2021

חבר׳ה מוכשרים וסופר יצירתיים. חווית שירות נעימה, באמת חשוב להם שכל פרויקט (ולו הקטן ביותר) יצא לא פחות ממושלם! ממליץ בחום 🥇

google
rami arcusin
17/07/2021
google
Esti Shtein
13/01/2021

היה לי את העונג לעבוד עם ליעד על בניית לוגו. אדם מנומס, בעל סבלנות, יצירתי ומקצועי. כל מה שצריך בעצם. מאד מומלץ.

מסעדת מיט חיפה

google
anat vardi
28/12/2020

ליעד סופר מקצועי, ממליצה בחום

מזה כשנתיים מסייע ליעד עובדיה למיתוג מחדש של עמותת ביה"כ "אם הבנים" בטירת כרמל, באופן מרשים, מקצועי ומסור ביותר, תוך הפגנת קשב, סבלנות ורצון לענות על הצרכים של העמותה והקהילה באופן מיטבי מיותר. ממליץ מאוד להשתמש בשירותיו המקצועיים, לא תתאכזבו !

google
Or Cohen
03/08/2019

מקצוען אמיתי!! מומלץ בחום!!

google
adiel nahum
03/08/2019

מקצועי, שירותי, הוגן ואמין. מומלץ בחום!

google
shiran beno
02/08/2019

הגישה שלך והכישרון שלך, מראה כמה גבוה הגעתה בהצלחה אלוף! .

google
oded2410
02/08/2019

מומלץ מאוד!

google
Victoria Gumaa
02/08/2019

שירות מצויין,תוצאות מדהימות,אדם משכמו ומעלה,אדיב,יצירתי,מגדיל ראש, רואה תוצאות גדולות ומהירות,ממליצה בחום

רמה מאוד גבוהה של עבודה ביצוע מאוד מקצועי יורד לפרטים הקטנים יחסי אנוש מעולים פשוט מקצוען!!!!

google
Eli Cohen
02/08/2019

אחלה שירות

google
Yossi Asulin
02/08/2019

מקצוען ברמות הגבוהות ביותר! ילווה את העסק שלכם לאורך כל הדרך

google
Eliezer Arama
02/08/2019

יחס חם ומדוייק

google
Eli Aramapp
02/08/2019

יחס אישי מצויין ועבודה מקצועית

משרד מקצועי שנותן מענה להכל בצורה המקצועית ביותר! מומלץ בחום!

google
Josh Rami
02/08/2019

שיתום מהיר, איכותי ובמחיר לכל כיס! פשוט תענוג לעבוד איתם

וואו, וואו, וואו! מרוב שהיה לי כיף לעבוד עם ליעד אין מספיק סופרלטיבים שיביעו את שביעות הרצון שלי מהעבודה עמו. פניתי אל ליעד על מנת שיעצב עבורי לוגו למשרד החדש שלי. ליעד היה קשוב מהרגע הראשון, עשה כמה סקיצות ללוגו שלי, שלא כמו מעצבים אחרים, בא פתוח לשמוע את כל הרצונות שלי ולא ויתר עד שהרגשתי שהוא עיצב את הלוגו שהוא אני. אני מאוהבת בלוגו שליעד יצר! בכל שלב הרגשתי את האכפתיות של ליעד, הרגשתי שממש חשוב לו, שכאילו הוא יוצר לעצמו את הלוגו הפרטי שלו. הרגשתי בנוח לומר לו כל מה שאני חושבת עד רמת הפסיק. וליעד, כמו מקצוען אמיתי נתן פתרונות נפלאים ויפהפיים עד סוף העבודה ותמיד עמד בזמנים! אין לי ספק שמי שיבחר לעבוד עם ליעד ייווכח גם הוא בעבודה הנעימה מולו וגם בכל היתרונות שהוא מביא איתו לעיצוב שלכם. בעתיד אני אפנה רק אליו על מנת להמשיך ולפתח את המותג שלי!

google
Yahli Gold
24/10/2018

היי

google
liad ovaday
19/03/2018