fbpx

פרסום נכון בפייסבוק

תוכן עניינים

איך לפרסם בפייסבוק נכון?

פייסבוק היא המקום שבו מאות אלפי גולשים – קהל יעד ולקוחות פוטנציאליים שלכם – מבלים בו זמן רב מאוד. יש להניח שהם נמצאים שם אפילו זמן רב הרבה יותר ממה שאתם משערים, פשוט כי פייסבוק הפך למקום המרכזי שבו פוגשים חברים, מתעדכנים בחדשות, צופים בסרטונים ונהנים מ"בילוי עם חברים" בקבוצות השונות.

אז איך עושים אופטימיזציה ליכולות הפרסום לעסקים של פייסבוק עבורכם בקבוצות ובפרופיל העסקי? איך משתמשים בפרסום ממומן בפייסבוק ואיך מעצבים פוסטים מנצחים בפייסבוק?

פרסום בפייסבוק לעסקים

כל עסק, ארגון, גוף ואיש ציבור שמכבד את עצמו מנהל עמוד פייסבוק עסקי, או רשמי אחד לפחות.

אבל גם עמוד עסקי בפייסבוק הוא ממש לא מספיק כדי ליצור פרסום לעסק שלכם בפלטפורמה הכי חשובה בסביבה.

העמוד שלכם חייב להיות מעוצב נכון – עם תמונת נושא, או סרטון מרשים שמעביר את המסר וגם מושך את הגולשים להשאיר עוד קצת, אבל גם זה לא מספיק.

העמוד שלכם חייב להיות מעודכן ומלא אינפורמציה רלוונטית – מספר טלפון להתקשרות, לחצן "לקנייה", ממשק הודעות אוטומטי, מידע לגבי שעות פתיחה של העסק, כתובת ועוד ולא פחות חשוב – עמוד אודות מעודכן, מעניין ורלוונטי, שיגרום לגולשים להבין מי אתם, מה אתם מוכרים ולמה כדאי לקנות דווקא אצלכם, אבל זוהי רק ההתחלה, כי כמו שאתם יודעים – התוכן הוא המלך.

עיצוב פוסטים לפייסבוק

אם התוכן הוא המלך, אז התוכן שאתם מפרסמים בפייסבוק חייב להיות כמובן מעוצב ומוקפד באופן כזה, שהגולשים ירצו להשאיר וירצו להיות מעורבים. איך עושים את זה?

זוכרים שהעולם הדיגיטלי הוא גם עולם ויזואלי והתוכן שלכם בפוסטים לא חייב להיות מילולי, הוא יכול להיות ויזואלי לחלוטין. למעשה, החלק הויזואלי הוא כה חשוב, עד שאי אפשר בלעדיו, כשמדובר על פוסטים ברשת החברתית.

יחד עם זאת, תמונה יפה זה לא מספיק ואתם צריכים להקדיש לא פחות מחשבה לגבי מה המסר שאתם רוצים להעביר באמצעות התמונה? איזה סוג של הנעה לפעולה אתם מנסים לייצר באמצעות התמונה? לאחר שהשגתם מיקוד בנוגע למטרת הפוסט, תוכלו לבחור את התמונה המתאימה לפי הפרמטרים הבאים:

  • בחרו תמונה מיוחדת ולא שגרתית, שתגרום לגולש לעצור לרגע כדי להבין מה קורה פה.

  • בחרו תמונה רלוונטית בעלת אופי אקטואלי, עם התייחסות לחג שחוגגים כרגע, לעונה הנוכחית וכן הלאה.

  • בחרו תמונה ברזולוציה איכותית, עם מיקום נכון של האובייקטים בפריים ופוקוס מושלם

  • הקפידו לבחור תמונה מותרת לשימוש, שלא תיחשב מאוחר יותר לגניבה של זכויות יוצרים

  • הצמידו לתמונה טקסט בגודל של כ – 20% מגודל התמונה ולא יותר, כדי לא להעמיד על הגולש וגם לא על האלגוריתם של פייסבוק בהקשר הזה.

  • השקיעו בכותרת מושכת, טקסט איכותי וסיימו עם קריאה לפעולה!
פרסום בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק

אם עד עכשיו התמקדתם בשיווק אורגני, יכול להיות שאתם מתקשים לעבור את המשוכה ולהתנסות גם בפרסום ממומן ואפשר להבין אתכם – כולם מדברים על שיווק אורגני וקצת משמיצים את הפרסום הממומן, אבל כדאי לזכור, שאם מתכננים קמפיין ממומן בחכמה, הוא יכול להיות להיט, שיגיע לחשיפה הרבה יותר גדולה מפוסטים אורגניים, שאולי ואולי לא יצליחו להגיע לקהל היעד שלכם.

גם בפרסום ממומן בפייסבוק לא תמיד אפשר להגיע למיקוד הרצוי ולחשיפה איכותית לקהל היעד הרצוי שלכם, אבל זו עוד פלטפורמה מעניינת עם המון פוטנציאל, לקידום של העסק שלכם ברשת.

כדי להשתמש בה בצורה נכונה, כדאי לבחון את האפשרויות המתאימות לכם מול יועץ השיווק שלכם וגם להתנסות בממשק של פייסבוק לעיצוב וניהול מודעות.

הכללים החלים על עיצוב פוסטים קיימים גם כאן וביתר שאת – כי הממשק עצמו מציע הכוונה ומגבלות שונות שתפקידן לשמור אתכם במסגרת הרצויה.

קידום בפייסבוק בקבוצות

עוד היבט של השיווק האורגני בפייסבוק כולל את אפשרויות הפרסום הלעיתים מוגבלות, שיש לכם בקבוצות השונות. זה לא מתאים לכל אחד, כי פרסום בקבוצות דורש התמדה, השתתפות בדיונים שמתעוררים לגבי הפוסטים שלכם, מעקב אחר ימי פרסום מותרים בכל אחת מהקבוצות, כמו גם אחרי כללים שונים לפרסום בקבוצה.

מן הסתם אתם יודעים כי חלק גדול מהקבוצות בכלל לא מאפשר פרסום, אבל הקבוצות שבהן נמצא קהל היעד שלכם שוות את המאמץ וכדאי לבדוק אם אפשר לפרסם בהן.

למותר לציין כי הכללים החלים על פרסום פוסטים אורגניים, כמו גם פוסטים ממומנים – חלים גם כאן.

לסיכום - קידום ברשתות החברתיות

מה עוד לא נאמר על פרסום ברשתות החברתיות דוגמת פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד?

אם היו פעם ערוצי פרסום בודדים, נשלטים בידי בעלי כוח, הרי שכיום אתם יכולים להיות בעליו של ערוץ פרסום פרטי משלכם.

המחירים נמוכים בהרבה מאפשר פרסום בערוצים המסורתיים, הפלטפורמות עובדות בשבילכם ומכוונות את קהל היעד הרלוונטי אליכם, אתם יכולים לפגוש את קהל היעד שלכם בכמה פלטפורמות שונות, כך שהוא יראה אתכם בכל מקום שהוא מגיע לבקר בו באינטרנט ואתם המרוויחים הגדולים.

אז נכון – אין מתנות חינם. אתם צריכים לעבוד קשה בשביל לקבל את החשיפה שאתם רוצים, או לשלם למישהו אחר שיעשה את זה בשבילכם, אבל התוצאות מדברות בעד עצמן והעבודה הקשה כמעט תמיד גם משתלמת.

שיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות ליעד פתרונות פרסום

תוכן עניינים

רוצים לשמוע על חידושים בעולם המיתוג והעיצוב?
השאירו פרטים והישארו מעודכנים עם הניוזלטר שלנו 🙂 מבטיחים לא להעביר את הפרטים שלכם כמובן.
עקבו אחרינו:
לקוחות משוויצים בנו

מקצוענות היא הבסיס לכל הצלחה עסקית, וזה מה שהחבר'ה של ליעד - מקצוענים. ואז מגיע רמת השירות הגבוהה והבלתי מתפשרת, מענה איכותי, מכל הלב, אכפתי, נותנים הכול כדי להיות עם העסק שלי. ממליץ לכל מי שרוצה אתר, מיתוג ובכלל לשווק את עצמו ברשת להיפגש עם ליעד ולתת לו את ההגה של השיווק בעסק שלו.

ממליץ בחום תותחים מקצועיים והוגנים

שירות מעולה ואמין, נתנו לי את הפתרונות הטובים ביותר שקיבלתי

שירות מדהים, יחס אישי והולם לכל אדם ואדם, הביא לתוצאות מדהימות

google
Amit Kol
16/02/2023

שירות מדהים ומקצועי

google
Ortal Amado
16/02/2023

צוות מקצועי ומיומן, שיודע לדייק ולהיות יצירתי וחדשני!

google
Idan Miller
22/03/2022

יופי של תוצרים. תהליך עבודה פשוט ונח. נהנינו מאד לעבוד ביחד אם הצוות של ליעד ובטוחים שעוד נחזור להשתמש בשירותי העיצוב שלהם

אלוף

שיתוף פעולה מצויין, אחרי שיחה טלפונית הבין את קו המחשבה שלי ולקח את זה הלאה. קיבלתי בהחלט תמורה למחיר.

google
Alex Kumets
02/12/2021

חבריי, אני מודה לכם מכל הלב על העבודה המקצועית שביצעתם, על היחס המשפחתי ,הייתם זמינים עבורי כמעט 24/7. תענוג גדול לעבוד איתכם. אתם מס' 1

google
Maayan Kappah
29/10/2021

שירות VIP. סופר מקצוענים ותוצאות מדהימות

google
asi levy
14/10/2021

חבר׳ה מוכשרים וסופר יצירתיים. חווית שירות נעימה, באמת חשוב להם שכל פרויקט (ולו הקטן ביותר) יצא לא פחות ממושלם! ממליץ בחום 🥇

google
rami arcusin
17/07/2021
google
Esti Shtein
13/01/2021

היה לי את העונג לעבוד עם ליעד על בניית לוגו. אדם מנומס, בעל סבלנות, יצירתי ומקצועי. כל מה שצריך בעצם. מאד מומלץ.

מסעדת מיט חיפה

google
anat vardi
28/12/2020

ליעד סופר מקצועי, ממליצה בחום

מזה כשנתיים מסייע ליעד עובדיה למיתוג מחדש של עמותת ביה"כ "אם הבנים" בטירת כרמל, באופן מרשים, מקצועי ומסור ביותר, תוך הפגנת קשב, סבלנות ורצון לענות על הצרכים של העמותה והקהילה באופן מיטבי מיותר. ממליץ מאוד להשתמש בשירותיו המקצועיים, לא תתאכזבו !

google
Or Cohen
03/08/2019

מקצוען אמיתי!! מומלץ בחום!!

google
adiel nahum
03/08/2019

מקצועי, שירותי, הוגן ואמין. מומלץ בחום!

google
shiran beno
02/08/2019

הגישה שלך והכישרון שלך, מראה כמה גבוה הגעתה בהצלחה אלוף! .

google
oded2410
02/08/2019

מומלץ מאוד!

google
Victoria Gumaa
02/08/2019

שירות מצויין,תוצאות מדהימות,אדם משכמו ומעלה,אדיב,יצירתי,מגדיל ראש, רואה תוצאות גדולות ומהירות,ממליצה בחום

רמה מאוד גבוהה של עבודה ביצוע מאוד מקצועי יורד לפרטים הקטנים יחסי אנוש מעולים פשוט מקצוען!!!!

google
Eli Cohen
02/08/2019

אחלה שירות

google
Yossi Asulin
02/08/2019

מקצוען ברמות הגבוהות ביותר! ילווה את העסק שלכם לאורך כל הדרך

google
Eliezer Arama
02/08/2019

יחס חם ומדוייק

google
Eli Aramapp
02/08/2019

יחס אישי מצויין ועבודה מקצועית

משרד מקצועי שנותן מענה להכל בצורה המקצועית ביותר! מומלץ בחום!

google
Josh Rami
02/08/2019

שיתום מהיר, איכותי ובמחיר לכל כיס! פשוט תענוג לעבוד איתם

וואו, וואו, וואו! מרוב שהיה לי כיף לעבוד עם ליעד אין מספיק סופרלטיבים שיביעו את שביעות הרצון שלי מהעבודה עמו. פניתי אל ליעד על מנת שיעצב עבורי לוגו למשרד החדש שלי. ליעד היה קשוב מהרגע הראשון, עשה כמה סקיצות ללוגו שלי, שלא כמו מעצבים אחרים, בא פתוח לשמוע את כל הרצונות שלי ולא ויתר עד שהרגשתי שהוא עיצב את הלוגו שהוא אני. אני מאוהבת בלוגו שליעד יצר! בכל שלב הרגשתי את האכפתיות של ליעד, הרגשתי שממש חשוב לו, שכאילו הוא יוצר לעצמו את הלוגו הפרטי שלו. הרגשתי בנוח לומר לו כל מה שאני חושבת עד רמת הפסיק. וליעד, כמו מקצוען אמיתי נתן פתרונות נפלאים ויפהפיים עד סוף העבודה ותמיד עמד בזמנים! אין לי ספק שמי שיבחר לעבוד עם ליעד ייווכח גם הוא בעבודה הנעימה מולו וגם בכל היתרונות שהוא מביא איתו לעיצוב שלכם. בעתיד אני אפנה רק אליו על מנת להמשיך ולפתח את המותג שלי!

google
Yahli Gold
24/10/2018

היי

google
liad ovaday
19/03/2018